תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

טיסות זולות לתאילנד

בעמוד זה נסביר כיצד מוצאים טיסות זולות לתאילנד.

אם אתם מחפשים טיסות זולות לתאילנד, ישנן מספר אפשרויות העומדות לרשותכם. עם קצת מחקר וגמישות, אתם יכולים למצוא כמה דילים מעולים על טיסות שייקחו אותכם לבנגקוק ומעבר לה. בדף זה נסביר על הדרך להגיע לטיסות זולות לתאילנד.

מפה שמראה טיסה מישראל לתאילנד וקוו חוצה בדףבטיסות זולות לתאילנד של תאי טורס

להלן כמה דרכים לחסוך על טיסות לתאילנד:


הזמן מראש

דרך נוספת למצוא טיסות זולות לתאילנד היא להזמין כרטיסים זמן רב מראש. חברות תעופה מציעות לעתים קרובות הנחות עבור הזמנות מוקדמות, ולעתים קרובות אתם יכולים למצוא את הדילים הטובים ביותר על ידי הזמנה מספר חודשים מראש.

על ידי תכנון מראש והזמנה מוקדמת, תוכלו גם להימנע מעונת השיא של הנסיעות שבהן מחירי הכרטיסים נוטים להיות גבוהים יותר. זה חשוב במיוחד אם אתם מתכננים לנסוע במהלך החגים או זמנים עמוסים אחרים כמו סוף חודש דצמבר שמתיירים רבים מכל רחבי העולם מגיעים לתאילנד.

תהיו גמישים עם תאריכי הנסיעה שלכם

גמישות היא המפתח בכל הנוגע למציאת טיסות זולות לתאילנד. אם אתם יכולים להתאים את תאריכי הנסיעה שלכם, לעתים קרובות תוכל למצוא דילים טובים יותר בטיסות.

נסו לחפש טיסות בימים שונים בשבוע או במהלך חודשים שונים בשנה. ייתכן שתגלו שהמחירים נמוכים משמעותית בימים מסוימים או בעונות נסיעה מחוץ לשיא.

תשקלו טיסות עם עצירות

טיסות לתאילנד ישירות עשויות להיות יקרות יותר מטיסות עקיפות הדורשות עצירת ביניים. בעוד שטיסות עקיפות עשויות להימשך זמן רב יותר ועשויות לדרוש תכנון רב יותר, הן יכולות להיות דרך מצוינת לחסוך כסף על כרטיס הטיסה.

בחיפוש אחר טיסות עקיפות, הקפידו להשוות מחירים וזמני נסיעה בקפידה. חלק מהשהות עשויות להיות ארוכות יותר מאחרות, וחלקן עשויות לדרוש שהיית לילה בשדה תעופה בינלאומי, ככה שתכנון מראש יעזור להימנע מעוגמת נפש. חשוב לקחת בחשבון את העלויות הנוספות ואת אי הנוחות בעת ההחלטה אם להזמין טיסה עם עצירה.

השתמש בסוכנויות נסיעות מקוונות

סוכנויות נסיעות מקוונות כמו Expedia, Kayak ו-Skyscanner יכולות להיות משאב מצוין למציאת טיסות זולות מישראל לתאילנד. אתרים אלו מאפשרים לכם לחפש טיסות ממספר חברות תעופה ולהשוות מחירים וזמני נסיעה בלחיצת כפתור מבלי לעבור לאתרים אחרים.

סוכנויות נסיעות מקוונות רבות מציעות גם הנחות ומבצעים נוספים עבור הזמנת טיסות ומלונות יחד. על ידי שילוב הוצאות הנסיעה שלכם,תוכלו לעתים קרובות לחסוך כסף על הטיול הכולל שלכם.

בעת שימוש בסוכנויות נסיעות מקוונות, הקפידו לקרוא בעיון את האותיות הקטנות. חלק מהאתרים עשויים לגבות עמלות נוספות או לכלול מדיניות ביטולים קפדנית שיכולה להשפיע על תוכניות הנסיעה שלך. חלק לא מבוטל מהטיסות לא כוללות מזוודות, חשוד מאוד לבדוק את זה אם אתם מטיילים עם כבודה.

לסיכום, ישנן דרכים רבות למצוא טיסות זולות לתאילנד. על ידי התחשבות בחברת לואו-קוסט, הזמנה מראש, גמישות בתאריכי הנסיעה, בחינת טיסות עקיפות ושימוש בסוכנויות נסיעות מקוונות, תוכל לחסוך כסף על טיסות ולהפוך את טיול החלומות שלכם לתאילנד למציאות. עם קצת תכנון ומחקר, תוכלו למצוא טיסות זולות לתאילנד שמאוד משתלמות וייקחו אתכם לכמה מהיעדים היפים ביותר בדרום מזרח אסיה.

מידע נוסף למגיעים לתאילנד

החלפת כספים בנמל התעופה של בנגקוק היא אפשרות נפוצה ונוחה למטיילים. עם זאת, חשוב להיות מודעים לשערי החליפין והעמלות שגובים דלפקי המרת המטבע. התעריפים עשויים להיות נמוכים מאלה שבעסקי חליפין עצמאיים בעיר, אך גבוהים מאלה שבבנקים. מומלץ להשוות תעריפים ועמלות לפני החלפת כסף בשדה התעופה. בנוסף, מטיילים צריכים להיזהר מהונאות ולהבטיח שהם משתמשים בשירות המרת מטבע מכובד ומורשה.

מחפשים עזרה בתכנון החופשה, בהזמנה של טיסה?

תאי טורס ישמחו לעמוד לשירותכם ללא תשלום. ניתן ליצור איתנו קשר גם בטלפון, בפייסבוק או דרך הוואטסאפ. תאי טורס הינה חברת תיירות הפועלת משנת 2016 מבנגקוק ומייעצת לישראלים המגיעים לתאילנד ללא תשלום. בנוסף תוכלו לסגור דרכינו מלונות 4-5 כוכבים, אטרקציות וכרטיסים טיסה במחירים בלעדיים לתאי טורס וזולים מהאינטרנט בהתחייבות.

עברו לדף צור קשר שלנו לפרטים נוספים או השאירו פרטים בטופס מטה ונחזור אליכם בשעות הפעילות.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ