תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

טיסה מישראל לתאילנד באוגוסט – בואו לחקור את תאילנד האקזוטית!

טיסה מישראל לתאילנד באוגוסט:

כשהשמש הקיצית מפארת את השמים, תאוות הנדודים מתחילה לתפוס אחיזה, דוחקת בנשמות הרפתקניות לחפש אופקים חדשים. לאלו שבישראל המשתוקקים לחקור ארץ עשירה בתרבות, היסטוריה ונופים עוצרי נשימה, תאילנד קורצת בזרועות פתוחות. אוגוסט מציע הזדמנות מושלמת לבריחה מרגשת לפנינה זו מדרום מזרח אסיה. מהרחובות ההומים של בנגקוק ועד לחופים הבתוליים של פוקט והנופים השלווים של צ'אנג מאי, תאילנד באוגוסט מבטיחה הרפתקה בלתי נשכחת. בואו להתעמק בפיתוי המהפנט של היעד הזה וכיצד תוכלו לצאת למסע בלתי נשכח מישראל.

 

מזג האוויר בתאילנד במהלך אוגוסט:

אוגוסט מציין את עונת המונסון בתאילנד, מה שאומר שמטיילים יכולים לצפות מדי פעם לממטרים ולחות מוגברת. בעוד שחלקם עשויים להירתע מביקור בתקופה זו, הנופים השופעים, פחות קהל ומחירי הלינה המופחתים הופכים את תאילנד לבחירה מעולה עבור רבים. ממטרי הגשם הם בדרך כלל קצרי מועד ולעיתים קרובות מתרחשים בשעות אחר הצהריים המאוחרות, ומשאירים את הבקרים והערבים נעימים לחקר.

 

אפשרויות טיסה מישראל לתאילנד:

למטיילים מישראל יש מגוון אפשרויות טיסה לתאילנד, המספקות גם נוחות וגם בחירה. חברות תעופה כמו אל על, תאי איירווייס, אמירייטס וטורקיש איירליינס מציעות טיסות ישירות ועקיפות מנמל התעופה בן גוריון (TLV) לנמלי תעופה מרכזיים כמו נמל התעופה סוברנבומי (BKK) בבנגקוק ונמל התעופה הבינלאומי של פוקט (HKT). משך הטיסה הוא כ-10-11 שעות עבור טיסות ישירות, בעוד שמסלולים עקיפים עשויים להימשך זמן רב יותר, בהתאם לעצירות ביניים.

* שימו לב – לתאי טורס מחירי טיסות בעלדיים לתקופה זו. מחיר הטיסות לתאילנד באוגוסט הן לשנת 2023 בלבד. למעבר לדף הזמנות לחץ על צור קשר בראש הדף או על הבאנר המופיע מטה לשנת 2024, יהיו לנו מבצעים חדשים.

כולל כבודה וטרולי

סוכות

בתאילנד

999$

לפרטים והזמנות

לחץ כאן

לחוות את בנגקוק התוססת:

תמונה על מלוןChatrium Grand Bangkok
תמונה על מלון Chatrium Grand Bangkok

ההרפתקה שלך מתחילה בבנגקוק, עיר הבירה התוססת של תאילנד. בנגקוק, הידועה ברחובות ההומים שלה, המקדשים המעוטרים ואוכל הרחוב המענג שלה, מציעה חוויה תרבותית סוחפת. חקור ציוני דרך איקוניים כמו הארמון הגדול, וואט פו ווואט ארון, כל אחד משופע בהיסטוריה ובפאר ארכיטקטוני. צאו לשיט נינוח בסירה לאורך נהר צ'או פראיה, לטבול באווירה התוססת של העיר ולראות את השילוב של מודרניות ומסורת. אל תפספסו את השווקים ההומים, בהם תוכלו לקנות מזכרות, טקסטיל ועבודות יד.

להירגע בגן העדן הטרופי של פוקט:

פוקט - הופ
פוקט – הופ

מבנגקוק, צאו בטיסה קצרה לפוקט, האי הגדול בתאילנד ומקלט לאוהבי חופים. באוגוסט, החופים הבתוליים של פוקט קורצים, ומציעים מפלט מושלם מהחום. התפנקו בספורט מים, צאו לשנורקלינג, או פשוט התרווחו על החופים נושקי השמש, כמו פאטונג, קאטה וקארון. מעבר לחופים, חקרו את הפנים השופע של האי, בקרו בבודהה הגדול, ותראו שקיעה מדהימה מקייפ פרומטפ.

צ'אנג מאי המקסימה והיופי הצפוני:

טיול טאנה אקו/ צ'יאנג מאי-צ'יאנג ראי בדף אטרקציות בצ'אנג מאי מעודכן לשנת 2023 תמונה 3
טיול טאנה אקו/
צ'יאנג מאי-צ'יאנג ראי בדף אטרקציות בצ'אנג מאי מעודכן לשנת 2023
תמונה 3

לשינוי נוף, קחו טיסת פנים מפוקט לצ'אנג מאי, השוכנת באזור ההררי של צפון תאילנד. צ'אנג מאי משדרת שילוב מקסים של מקדשים עתיקים, נופים שלווים וסצנת אומנויות ומלאכת יד תוססת. באוגוסט חוגגים בעיר את פסטיבל הפנסים Yi Peng, שבו אלפי פנסים מוארים צפים אל שמי הלילה ויוצרים מחזה עוצר נשימה. חקור את מקדש דוי סותפ, טרק בין הגבעות הסמוכות, ותקשר עם שבטי גבעות ידידותיים כדי לקבל הצצה לאורח חייהם המסורתי.

אמצו את חיי האי בקוסמוי:

מפלי מים בקו סמוי
מפלי מים בקו סמוי

לאלו המחפשים חווית אי אידילי, קפצו על טיסה קצרה מצ'אנג מאי לקו סמוי, שזה אחד האיים היפים בתאילנד. אוגוסט מציעה אווירה שקטה יותר ותעריפי אירוח נמוכים יותר, מה שהופך אותו לזמן אידיאלי לחוות את החופים המוקפים בדקלים ואת המים הצלולים. גלו מפלים נסתרים, התפנקו עם טיפולי ספא תאילנדי, והתענגו על פירות ים טריים במסעדות לצד החוף.

לסיכום

טיסה מישראל לתאילנד באוגוסט היא הזדמנות לחקור את העושר של יעד מגוון ושובה לב. מהרחובות ההומים של בנגקוק ועד לנופים השלווים של צ'אנג מאי והאושר הטרופי של פוקט וקו סמוי, כל יעד מחזיק בקסם הייחודי שלו. חבקו את עונת המונסון והתענגו על הנופים השופעים תוך התעמקות בתרבות ובהיסטוריה המרתקות של תאילנד. אז, ארזו מזוודות, הכינו את המצלמה והתכוננו להרפתקה בלתי נשכחת כשאתם יוצאים לגלות את נפלאות תאילנד באוגוסט.

כולל כבודה וטרולי

פסח

בתאילנד

999$

לפרטים והזמנות

לחץ כאן
כולל כבודה וטרולי

חנוכה

בתאילנד

999$

לפרטים והזמנות

לחץ כאן
Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ