תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

המקומות בתאילנד שצולמו בהם הסרטים רבי המכר של הוליווד

תאילנד מזוהה יותר מכול עם החופים המוזהבים עוצרי הנשימה, ג'ונגלים צפופים, צוקי גיר מדהימים שמתנשאים מהמים, מקדשים נוצצים, יערות גשם, אתרי צלילה מרהיבים ואפילו גורדי שחקים מרשימים בבנגקוק. נשמע כמו משהו מהסרטים? זהו שכן…תאילנד מהווה תפאורה מושלמת לצילום סרטים מכל הסוגים החל מסרטי ריגול ואקשן דרך סרטי קומדיה ועד לסרטים רומנטיים. גן עדן זה כאן!  

"החוף" (The Beach)

"החוף"

קופיפי- Ko Phi Phi

הסרט המפורסם בכיכובו של לאונרדו די קרפיו , צולם בחופיו המדהימים של האי קופיפי בשנת 2000 (בוים ע"י דני בויל). הסרט מותחן דרמטי, מבוסס על רומן שיצא לאור בשנת 1996 על ידי אלכס גרלנד. שני תיירים מחליטים להגיע לחוף סודי וקסום, הם פוגשים שם בקהילה שכבר קיימת ומכאן העלילה כבר מסתבכת קשות, מה שמתחיל כגן עדן הופך למשהו אחר לגמרי. אחד החופים המפורסמים שצולמו בסרט הוא "מאיה ביי"(Maya Bay) שמרוב נהירה של מיליוני תיירים לראות את גן העדן, נסגר לאחרונה זמנית למבקרים. אבל על דאגה, שאר החופים בקופיפי שהם שכול אחד מהם גן עדן של ממש , ממתינים לכם בכול עונה בשנה. 

בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק(2) ( The Hangover Part II)

בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק

בנגקוק -Bangkok

בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק הוא סרט קומדיה אמריקאי. אשר בוים ע"י טוד פיליפס (המשך לבדרך לחתונה עוצרים בווגאס) ויצא לאקרנים בשנת 2011. סרט המתאר את מהללם של גברים לפני חתונה מתוכננת על החוף. סידרת אירועים בלתי צפויים יכולה משנה להם לחלוטין את התוכניות. רוב העלילה צולמה בבנגקוק על רקע נופים ורחובות העיר( שמאז צילומי הסרט רק הלכה והעצימה). זו בנגקוק, אינה צפויה, מפתיעה מידי יום ולילה מחדש ומרתקת במיוחד על שלל מקומות הבילוי שבה, ועל הפגש התרבותי בין קסם המזרח הרחוק לזה המערבי. 

האיש בעל אקדח הזהב ( The Man with the Golden Gun)

007 האיש בעל אקדח הזהב

מפרץ פאנג נגה – Phang Nga Bay

סרט מסדרת הסרטים של ג'ימס בונד שהופק בשנת 1974. סוכן הוד מלכותה  007 יצא לאתר במזרח הרחוק את הנבל המסכן את שלום העולם. סצנות מרהיבות של מרדפים במכוניות ומסוקים צולמו באיים המדהימים של מפרץ פאנג נגה ( Phang Nga Bay), הנמצא לא רחוק מהאי פוקט, האי המפורסם בו צולם הסרט נקרא  Koh Tapu , עשוי כולו מסלע מונוליט, מתנשא לגובה של 20 מטרים, היקפו 40 מטרים וקוטרו 5 מטרים. סביבו ניצבים כפסלים, צוקים גבוהים המקיפים אותו מסביב. בשנת 1981 הוכרז אזור המפרץ כחלק מהפארק הלאומי אאו פאנג נגה (( Ao Phang Nga National Parkהפארק על שלל צוקי אבן גיר המרשמים, מערות, יערות מנגרובים והנוף עוצר הנשימה ידוע בכינויו " ג'יימס בונד איילנד". בשטחו של המפרץ שיש המתארים אותו כאחד היפים במזרח הרחוק, ישנם עשרות איים גדולים וקטנים. אפשר לערוך סיורים באתר התיירות שוקק החיים באמצעות שייט וגם באמצעות מסוק בהשראת "ג'ימס בונד".  

מלחמת הכוכבים-פרק 3(Star Wars Episode III)

מלחמת הכוכבים – פרק 3

מפרץ פאנג נגה-  Phang Nga Bay

החלק השלישי בטרילוגיה של מלחמת הכוכבים יצא לאקרנים בשנת 2005(אולי בהשראת אחד הסרטים בסדרת הסרטים "ג'ימס בונד" שצולם במפרץ, פירוט בפסקה הקודמת), צולם בחלקו במפרץ פאנג נגה ( Phang Nga Bay). לא קשה להבין מדוע בחרו המפיקים לצלם במפרץ פאנג נגה, שנחשב לאחד המפרצים היפים במזרח הרחוק ואולי בעולם כולו.

דמעות של שתיקה (The Killing Fields)

דמעות של שתיקה

פוקט- Phuket

הדרמה הבריטית שהופקה בשנת  1984, היא סיפור על מלחמה וידידות. הסרט עוקב אחר חייו של כתב הניו יורק טיימס אשר לכוד בקמבודיה במהלך משטרו של הרודן פול פוט. הסרט צולם למעשה בעיקר בתאילנד, באי הגדול המתוייר והפופולארי ביותר בתאילנד, פוקט. בין עלילת הסרט, ניתן להבחין בנופים המדהימים של פוקט על שלל חופיה עוצרי הנשימה, הזריחות והשקיעות המרהיבות. הסרט זכה בפרסים בינלאומיים רבים.  

.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ