תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

ג'ונגל קלאב קוסמוי: חוויות עוצרות נשימה!

ג'ונגל קלאב קוסמוי

ג'ונגל קלאב קוסמוי הוא מקום פופולרי הממוקם באי קוסמוי בתאילנד. מועדון הג'ונגל מציע נופים פנורמיים מדהימים של האי ושל מפרץ תאילנד. הוא ידוע באווירה הנינוחה שלו, בסביבה היפה שלו, ובהיותו מקום נהדר לצפות בשקיעה. המועדון מארח לעיתים קרובות אירועים, מסיבות ומוזיקה חיה, מה שהופך אותו ליעד פופולרי הן לתיירים והן למקומיים המחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. המקום כולל נקודת תצפית שנחשבת בעיני רבים ליפה ביותר באי קוסמוי, המקום גם כולל גם מסעדה נהדרת עם כמה סוגי מטבחים ומלון מפואר עם חדרים מפנקים.

jungle club koh samui
נוף פנורמי של חופי קוסמוי

המסעדה

ג'ונגל קלאב קוסמוי ידועה כמסעדה המציעה תפריט מגוון עם אוכל ממטבחים שונים. מיקומה הגבוה של המסעדה מספק נוף פנטסטי תוך כדי הנאה מהארוחה מגוונת. התפריט כולל בדרך כלל מגוון אפשרויות, כולל מנות תאילנדיות, מטבח בינלאומי, פירות ים ועוד. המסעדה מאפשרת למבקרים ליהנות לא רק מהנוף המדהים אלא גם ממגוון טעמים מרחבי העולם. זכרו שייתכן שהתפריט והפרטים הספציפיים השתנו, לכן מומלץ לבדוק את הביקורות העדכניות ביותר או באתר הרשמי לקבלת המידע העדכני ביותר לפני הביקור. אוכל גאנגל קלאב

המלון

  אתר הנופש ג'ונגל קלאב קוסמוי  משקיף לנוף מרהיב של חוף צ'אוונג (Chaweng). המקום מציע לאורחים חווית נופש ייחודית, משלבת את עדינות הטבע עם צפייה פנורמית המרהיבה של החוף.

ממרחק נסיעה של חצי שעה מנמל התעופה של סאמוי (Samui) ו-12 דקות ממרכז העיר צ'אוונג, האתר מציע לאורחיו נוחות וגישה נוחה לאטרקציות המרכזיות של האי.

במתחם האתר תמצאו בריכה חיצונית, ספריית DVD וגינה. צוות האתר עשוי לסייע בתכנון טיולים לאטרקציות המקומיות, וגם לספק שירותי הסעות.

כל חדר מרווח מצויד בטלוויזיה בעלת מסך שטוח, נגן DVD, מאוורר, מקרר ומרפסת פרטית. החדרים מצוידים גם בחדרי רחצה פרטיים הכוללים מקלחת ומוצרי טיפוח לנוחות האורחים.

למלון יש ארבעה חדרים שונים וכולם מעוצבים בצורה מאוד אותמנטית ונמצאים מוף נוף טבעי ופרעי מדהים של האי קוסמוי.

ג'ונגל קלאב קוסמוי

נקודת התצפית

נוף פנורמי: מועדון הג'ונגל קלאב קוסמוי מציע נופים פנורמיים עוצרי נשימה של מפרץ תאילנד, האיים שמסביב, והג'ונגל השופע. הנופים הנרחבים הופכים אותו למקום חובה לצילום תמונות מדהימות וליהנות מהיופי הטבעי של קו סמוי.

צפייה בשקיעה: מיקומו של המועדון בראש הגבעה מספק נקודת תצפית יוצאת דופן לחזות בשקיעות עוצרות נשימה מעל האוקיינוס. צפייה בשמש שוקעת מתחת לאופק תוך כדי הנאה מהסביבה הנופית היא גולת הכותרת עבור מבקרים רבים ביעד.

בריכת אינסוף: בריכת האינסוף בג'ונגל קלאב סאמוי מוסיפה נופך של יוקרה לחוויה. הירגעות בבריכה תוך התבוננות באוקיינוס ובג'ונגל יוצרת אווירה שלווה ובלתי נשכחת.

אווירה מבודדת: מיקומו של מועדון הג'ונגל בראש הגבעה מספק תחושה של בריחה ושלווה מאזורי התיירות הצפופים יותר בקוסמוי. אווירה מבודדת זו משפרת את החוויה הכוללת של הרפיה וטבילה בטבע.

טרקלין ומסעדה: נוכחותם של טרקלין ומסעדה במקום מאפשרת למבקרים להירגע בנוחות תוך התענגות על אוכל ושתייה טעימים. שירות זה הופך את מועדון הג'ונגל ליעד רב-תכליתי, המתאים לביקורים בשעות היום כמו גם בערב.

לסיכום-

ג'ונגל קלאב קוסמוי הוא מקום שמאוד שווה לבקר באי קוסמוי, תאילנד. המקום מציע נופים פנורמיים של האי והמפרץ, ומפורסם בשל אווירתו הרגועה והסביבה הייחודית. המועדון כולל מסעדה מגוונת המציעה אוכל ממגוון מטבחים שונים שיכול באמת להתאים לכל ילד ומשפחה, מלון מפואר המציע חווית נופש עם נוף לחוף צ'אוונג. גם נקודת התצפית של המקום מספקת נוף פנורמי מרהיב של המפרץ והאיים הסמוכים. המקום מארח אירועים וסובלנות המוזיקה, ומתאים לתיירים ומקומיים המחפשים חוויה ייחודית. המקום מומלץ גם עבור אלו שמחפשים הזדמנות לצפות בשקיעה עוצרת נשימה.

 

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ