תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

בתי מלון בתאילנד פסח 2024

חופשת פסח 2024 בתאילנד
בתי מלון בבלעדיות לחברת תאי טורס

אינטרקונטיננטאל פוקט

ריזורט 5 כוכבים יוקרתי וממוקם באחד המרכזים המיוחדים ביותר בפוקט, עם מסעדות, מסאג'ים וחנויות על החוף שמעניקים אווירה טרופית ותחושת אמיתית של מלון בתאינלד וישדרג את חופשת הפסח שלכם, המלון בפוקט ממוקם צמוד לחוף קאמלה ונחשב לאחד המלונות הטובים ביותר בתאילנד, המלון חדש לגמרי ונפתח לראשונה ב 2021.
תוכלו לצפות ממלון בסטנדרט כזה רמת שירות יוצאת דופן עד לפרטים הכי קטנים שיכולים להיות.

מריוט מרילין פוקט

ריזורט 5 כוכבים ונחשב לריזורט המשפחות הכי טוב בפוקט שממקום על חוף פרטי, עם שלושה בריכות ענקיות, אין ספור פעילויות לילדים וקידס קלאב ענקי, חדרים חדשים ומרווחים והכל בקרבה של 8 דקות נסיעה מהמרכזים הכי תוססים באי, וזוכה לאהדה ופופולאריות בכל חודשי השנה, המלון בפוקט יתן מענה מושלם למשפחות שמחפשות חופשת פסח מפנקת גם להורים וגם לילדים.

הולידיי אין בופוט

ריזורט משפחות צמוד חוף חדש לגמרי שנפתח באמצע 2022 , המלון בקוסמוי נותן דגש למפשחות עם ילדים שמחפשים פעילויות והפעלות בשילוב מיני פארק מים ופארק אתגרי במלון !, המלון ממוקם בתחילתה של טיילת כפר הדייגים, טיילת קסומה עם מגוון רחב של מסעדות,ביץ' ברים, בתי קפה ומסאזג'ים ונחשב למרכז האיכותי ביותר באזור המזרחי של תאילנד.

אבאני קאו לאק

חופשת פסח כשר תארך במלון AVANI PLUS KHAO LAK המפואר ברמת 5 כוכבים, הממוקם לאורך חופי קאו לאק. המלון מציע חדרים ברמה המפנקת ביותר, רצועת חוף מדהימה, בריכה הצופה לים, ספא, חדר כושר מאובזר, אזור משחקים, חדרי אוכל מפוארים ועוד המון הפתעות כדי להבטיח שהשהות שלכם בקאו לאק תיהיה ברמה הגבוהה ביותר.
קאו לאק הוא אזור טבעי של חופי ים מופלאים מהיפים שבתאילנד. אלו משתרעים לאורך 30 ק"מ, במחוז "פאנג נה", כשעה נסיעה מפוקט, לאורך "ים האנדמן", מקופת הרים וג'ונגלים טבעיים היוצרים מראה שובה לב ונפש.

פירוש השם קאו לאק הוא "הר לאק. ההר הגדול שבמרכז שמורת הטבע "לאם רו" שקו לאק חלק ממנה. השילוב של טבע פראי, חופים צלולים ונקיים מאוד, תפאורת הטבע יוצרים אזור מסתורי ועוצר נשימה

אנחנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר לפרטים >>

×

שיחת ווטסאפ