תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

צ'אנג מאי
פירוש השם מתאית הוא "העיר החדשה", בירת הצפון והעיר השניה בגודלה בתאילנד.

לפרטים נוספים: צור קשר:

צ'אנג מאי רומנטית לזוגות

צ'אנג מאי תאילנד היא יעד פופולרי למטיילים מכל הסוגים, אך זוגות ייהנו במיוחד מחוויה בלתי נשכחת בעיר המגוונת הזו. בין אם אתה ובן זוגך מעוניינים בחוויות מרגיעות יותר, ריגושים בלתי נשכחים או שילוב של שניהם, לעולם לא תצטרך לחפש רחוק כאן.

בין הפעילויות כאן תוכלו ליהנות מהשלווה של המקדשים ההיסטוריים ואתם ובן זוגכם ולטבול את עצמכם בסביבה הטבעית המזמינה. אתה יכול אפילו לעלות לשמיים אם תרצה. בדוק כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות עבור זוגות בצ'אנג מאי למטייל .

1

מקדשי צ'אנג מאי

חקור היסטוריה ומסורות

צ'אנג מאי - 10 פעילויות לזוגות | 12c67c89 cf37 40eb 8f85 743a7f054f72
 

המקדשים של צ'אנג מאי הם בין האטרקציות הפופולריות ביותר בעיר, מכיוון שהם עמוסים בהיסטוריה ובארכיטקטורה ויצירות אמנות מרתקות. אתה והשותף שלך יכולים לראות יותר מ-300 מקדשים בעיר לבדה, כאשר רובם מתוארכים למאות שנים.

צבעי המקדשים משתנים לא מעט, עם גוונים מנוגדים עזים המשלימים את הסגנון האדריכלי הייחודי. גילופים בין המקדשים נפוצים גם כן, ואולי אפילו תקבל הזדמנות לדבר עם אחד הנזירים כדי ללמוד עוד על המקדשים. הם ממוקמים ברחבי העיר.

2

הגן הבוטני של המלכה סיריקיט

בקרו בגן הבוטני הראשון של תאילנד

 

הגן הבוטני המלכה סיריקיט הוא הראשון מסוגו בארץ, ומקום פופולרי בו תמצאו צמחים מכל העולם. הגן מקיף מעל 220 דונם של שטח, מה שמאפשר אקלים שונים המספקים מגוון של צמחים שונים.

אמנם תמצאו שפע של צמחים ילידי האזור, אבל גם מינים אקזוטיים יותר נמצאים כאן, כולל מה שתמצאו ביער גשם טרופי באסיה. מסלולי ההליכה יכולים גם להפוך את הביקור שלכם לחוויה רומנטית יותר עם נוף עוצר נשימה. הוא ממוקם כ-19 מייל צפונית-מערבית לעיר.

מיקום: 100 9 Mae Raem, Mae Rim District, Chiang Mai 50180, תאילנד

3

שיעור בישול צפון תאילנדי

קח שיעור בישול

 

שיעור בישול בצפון תאילנדי מאפשר לך ולשותף שלך ללמוד כמה כישורים מרשימים ששניכם יכולים ליהנות מהם גם אחרי שהחופשה שלכם נגמרת. הבישול הצפון תאילנדי הוא ייחודי במיוחד בהשוואה למה שרוב האנשים מאירופה רגילים אליו, אז זה שינוי קצב נחמד.

לא מעט שיעורים שונים זמינים ברחבי העיר, כאשר חלקם מהירים למדי ואחרים חוויות כל היום. עם חלק מהשיעורים הארוכים יותר, תמצאו את עצמכם לא רק לומדים כיצד לבשל אלא גם כיצד להשיג מרכיבים. אתה יכול לנסות את השיעורים האלה בעצמך ברחבי העיר.

מיקום: תאילנד

4

הגן הבוטני טוויכול

בקר בגן בוטני באתר נופש

 

הגן הבוטני Tweechol הוא אוסף מרתק של צמחייה תוססת וחיי צמחים בתוך אתר נופש יוקרתי הכולל ארכיטקטורת גן ללא דופי. מגוון עצים ושיחים צומחים ברחבי הגן, אך בין המאפיינים המרשימים ביותר הם יצירות אמנות הצמח.

כשתבקרו בגן הזה, תמצאו פסלי צמחים המתארים דרקונים ענקיים שנראים כמוסתרים חלקית מתחת לאדמה רק כדי שחלקים יגיחו הרחק מהראש כמו נחש ארוך ומתפתל. אתה ובן זוגך יכולים לראות הכל בכפר אינת'רה צ'יצ'אי רק צפונית מזרחית לעיר.

מיקום: 118 Chiang Mai , Route 118, Choeng Doi, Doi Saket District, Chiang Mai 50220, תאילנד

תמונה מאת Kahunapule Michael Johnson ( CC BY-SA 2.0 ) שונה

מידע נוסף במדריך הבא: צ’אנג מאי – 9 דברים שחייבים לעשות

5

שייט נהר מיי פינג

צאו לשייט מרגיע

צ'אנג מאי - 10 פעילויות לזוגות | 002018ef 421e 411b 9224 2946a38e9a20
 

שייט נהר Mae Ping הוא מסע רומנטי דרך נהר הפינג בקצב איטי ונופי שבו אתה ובן זוגך יכולים ליהנות מהנוף ומהאוכל. המראות של הנהר משתנים לא מעט לאורך הסיור, וחושפים בתי טיק, נופים כפריים ועוד.

משך הסיור כשעתיים, כך שקל למדי להשתלב בכל מסלול. בנוסף, תמצאו פירות עונתיים טריים זמינים במהלך ההפלגה, אם כי תוכלו לבחור בהפלגת ארוחת ערב מהודרת יותר אם תרצו. הוא יוצא מהגדה המערבית של הנהר ממש דרומית לגשר הברזל.

מיקום: 133 Charoen Prathet Rd, Tambon Chang Khlan, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50100, תאילנד

פתוח: מדי יום בין השעות 9:00-17:00

6

באי סחלב-חוות פרפרים

לטבול בטבע

 

חוות סחלב-פרפרים באי היא אטרקציה מרתקת שתוכלו ובן זוגכם ליהנות ממנה בזכות חיי הצומח המגוונים ואוכלוסיית הפרפרים. כפי שהשם מרמז, תראה בעיקר סחלבים כשתבקר, עם אלפי פרחים צבעוניים בתצוגה.

כמובן, שום טיול כאן לא יהיה שלם בלי לראות את הפרפרים. היכנסו לאחד המתחמים, ואתם ובן זוגכם עשויים למצוא את עצמכם מוקפים במאות פרפרים מלכותיים. הוא ממוקם כמה קילומטרים צפונית לעיר.

מיקום: Mae Raem, Mae Rim District, Chiang Mai 50180, תאילנד

פתוח: מדי יום בין השעות 7:30-17:00

7

מפל מיי סה

ללכת לשחות

צ'אנג מאי - 10 פעילויות לזוגות | 9c334129 1ac6 4c1d 9766 d275ee7301d3
 

מפל Mae Sa הוא מפל שליו עם בריכה בתחתית שאתה ובן זוגך יכולים ליהנות ממנה כנחת רוח מספקת ממזג האוויר החם. המפל מורכב מ-10 מפלסים, כאשר ברמות 5 עד 7 יש בריכות בתחתית שתוכלו לחקור כל עוד אתם זהירים.

הנוף מזמין להפליא, עם צמחייה תוססת המקיפה את המפל. בנוסף, תמצאו שבילים נוחים שאינם תלולים מדי, כך שתוכלו לחקור בקלות כל רמה של המפל. הוא ממוקם כ-14 ק"מ צפונית לעיר.

מיקום: Soi Namtok Mae Sa 4, Mae Raem, Mae Rim District, Chiang Mai 50180, תאילנד

פתוח: רביעי-שני מ-8:30 עד 16:30, ימי שלישי 24/7

8

סיור בכדור פורח

תעלה לשמיים

צ'אנג מאי - 10 פעילויות לזוגות | 7175a300 2dd0 469a b8c3 49109cfebe2c
 

סיורי כדור פורח פופולריים במיוחד בקרב זוגות, מכיוון שאתה ובן זוגך יוצאים לשמיים לתצפיות נוף. כל הטייסים המפעילים בלונים בצ'אנג מאי צריכים להיות בעלי רישיונות טייס מסחריים, כך שגם אם זו הפעם הראשונה שלכם באוויר, הצוות ישמח להכין לכם את כל המידע הדרוש לטיסה בטוחה וללא מתח. כשאתה נהנה מתצפית על האזור ממעוף הציפור, תוכל להתרשם מהפאר של העיר כמו גם מהאזור הכפרי התוסס. בלונים ממריאים במרחק קצר מצפון-מזרח למרכז העיר.

9

ספא זוגי

לחוות שלווה

צ'אנג מאי - 10 פעילויות לזוגות | d64a497e dd2b 46e0 9a9a 35dc383a89ae
 

ספא זוגי הוא אחת החוויות הפופולריות ביותר לזוגות בעיר, בו תמצאו עיסויים וטיפולים איכותיים. עיסויים מקצועיים כאן נערכים על ידי מומחים, ותוכלו ליהנות מכל זה עם בן הזוג.

עיסויים סטנדרטיים הם רק ההתחלה של מה שמוצע כאן, מכיוון שתמצאו גם ארומתרפיה וטיפולים ייחודיים כמו אמבטיות חלב צמחים. חלק מחוויות הספא של הזוגות אפילו מציעות איסוף והחזרה מהמלון בחינם, כך שאפילו ההובלה שלכם מטופלת עבורכם. אתרי ספא ממוקמים בכל רחבי העיר.

10

נקודת תצפית על ביתן צ'אלרם פראקיאט

ראה מראה מהמם

צ'אנג מאי - 10 פעילויות לזוגות | 5aba6594 e26a 4e8e 935d 8655ffca64e9
 

נקודת התצפית של ביתן Chalerm Phrakiat היא אחד המראות האייקוניים ביותר באזור כולו ואחד שאתה ובן זוגך לא תרצו לפספס. כשתסתכל החוצה, תוכל לראות מאפיינים טבעיים מבריקים כמו גם את העיר עצמה.

בגלל הנוף הנוח לעיר, זהו אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בלילה. האורות מהעיר מאירים את האזור כולו, ומוסיפים אווירה שלווה ששונה באופן ניכר ממה שאתה מוצא במהלך היום. אתה יכול להגיע לנקודת תצפית זו ממערב לעיר.

מיקום: 99 Huaykaew Rd, Chang Phueak, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50300, תאילנד

מידע נוסף במדריך הבא: צ’אנג מאי – 10 אטרציות לחופשה עם ילדים

אומגות הסנאים המעופפים

טיול ג'יפים רד בריק

טיול יום משולש הזהב וארוכות הצוואר

לכל האטרקציות בצ'אנג מאי

×

שיחת ווטסאפ