תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

טיסות פנים בתאילנד

טיסות פנים בתאילנד – דילים משתלמים

תאילנד היא מדינה הממוקמת בדרום מזרח אסיה והיא המדינה ה-50 בגודלה בעולם. למדינה יש רשת רכבות לאומית איתנה וכן מערכת כבישים מהירים לאורך כל תאילנד. עם זאת, עדיין ישנה רמה גבוהה של ביקוש לנסיעות אוויריות פנים פנים. המשך לקרוא למטה כדי לגלות אילו חברות תעופה מציעות זאת ולאן הן טסות. חברות התעופה הבאות הן כל חברות התעופה שבסיסן בתאילנד. אלו אינן חברות התעופה היחידות שטובות לטיסות פנים בתאילנ דלמטייל, שכן חברת תעופה שבסיסה במדינה אחרת עשויה עדיין להפעיל טיסות פנימיות בתאילנד. פשוט השתמש בסרגל החיפוש למעלה כדי למצוא טיסות שמתאימות לך.


                                           טיסת פנים מקומי תאילנד מקומי תאי איירליינס

הלוגו של Bangkok Airways

בנגקוק איירווייז היא חברת תעופה אזורית הפועלת ליעדים ברחבי תאילנד, כמו גם לאזור דרום מזרח אסיה שמסביב. חברת התעופה מבוססת בנמל התעופה בנגקוק סוברנבומי, עם מוקדים משניים בנמל התעופה הבינלאומי של פוקט ובנמל התעופה של סאמוי, כמו גם התמקדות בצ'אנג מאי. בנגקוק איירווייז מפעילה צי של מטוסי איירבוס A319, A320 ו-ATR 72.

יעדים מקומיים: בנגקוק, צ'יאנג מאי, האט יאי, קוסמוי, קראבי, למפאנג, מיי הונג סון, פטאיה, פוקט, סוקוטאי וטראט

לוגו של נוק אייר

Nok Air היא חברת תעופה תאילנדית בעלות נמוכה המפעילה רשת קווים מגוונת ברחבי תאילנד עם כמה יעדים בינלאומיים בסין, הודו, יפן, לאוס, מיאנמר וויאטנם. לחברת התעופה 3 בסיסי פעילות בבנגקוק-דון מואנג, צ'אנג מאי ופוקט. נוק אייר מפעילה צי של בואינג 737-800 ו-De Havilland Canada Dash 8 Q400 עם ה-B737-MAX8 בהזמנה.

טיסות פנים בתאילנד המלצות יעדים מקומיים: בנגקוק, בורירם, צ'יאנג מאי, צ'יאנג ראי, צ'ומפון (פאטיו), האט יאי, קון קאן, קראבי, למפאנג, לואיי, מיי הונג סון, מיי סוט, נאקהון סי ת'אמארט, נאן, פיצאנולוק, פראה, פוקט, רנונג , Sakon Nakhon, Surat Thani, Trang, Ubon Ratchathani ואודון Thani

לוגו תאי אייר אסיה

תאי אייר אסיה היא חברת תעופה זולה שבסיסה בתאילנד והיא מיזם משותף בין Asia Aviation Public Company וחברת התעופה התקציבית המלזית אייר אסיה. לחברת התעופה יש מספר בסיסי תפעול ברחבי תאילנד, כולל בנגקוק-דון מואנג, צ'אנג מאי, צ'יאנג ראי, האט יאי, קראבי, פטאיה/יו-טפאו ופוקט. תאי אייר אסיה מפעילה צי של מטוסי איירבוס A320, A320neo ו-A321neo בשירותיהם ברחבי תאילנד.

 

טיסות פנים בתאילנד למטייל יעדים מקומיים: בנגקוק, בורירם, צ'יאנג מאי, צ'יאנג ראי, צ'ומפון, האט יאי, קון קאן, קראבי, לואיי, נאקהון סי ת'מאראט, נאן, נארתיוואט, פטאיה, פוקט, פיטסנולוק, ראנונג, רואי אט, ;סאקון נאקהון, סוראט תאני , טראנג, אובון ראצ'אתאני ואודון תאני

לוגו תאי אייר אסיה X

תאי אייר אסיה X היא חברת תעופה מיזם משותף בין Malay Air Asia X ו- Thai Thai Air Asia. חברת התעופה מתמקדת בעיקר בשירותים ארוכי טווח בעלות נמוכה מהמרכז שלה בנמל התעופה בנגקוק-דון מואנג ולכן אינה מציעה שירותי פנים. חברת התעופה מפעילה צי של מטוסי איירבוס A330-300 ואיירבוס A330-900.

יעדים מקומיים: בנגקוק

לוגו האריה התאילנדי

Thai Lion Air היא חברת תעופה תאילנדית הפועלת במיתוג Lion Air האינדונזי והיא חברת בת של קבוצת חברות התעופה האינדונזית. חברת התעופה פועלת למספר רב של יעדים מקומיים ובינלאומיים עם שירותים של 14 ערים בתאילנד. חברת התעופה מבססת את רוב הפעילות שלה מנמל התעופה בנגקוק-דון מואנג ומפעילה צי של מטוסי איירבוס A330, בואינג 737 ובואינג 737MAX.

יעדים מקומיים: בנגקוק, צ'יאנג מאי, צ'אנג ראי, האט יאי, הואה הין, קון קאן, קראבי, נאקון סי ת'אמארט, פטאיה, פיטסנולוק, פוקט, טראנג, אובון ראצ'אתאני ואודון תאני.

הלוגו של תאי איירווייס

Thai Airways International היא חברת הדגל הלאומית של תאילנד. חברת התעופה מפעילה מגוון שירותים בינלאומיים ומקומיים, הם פעלו בעבר למספר רב של יעדים מקומיים, אך מאז ביטלו אותם ופועלים רק ל-4 ערים תאילנדיות. תאי היא חלק מ-Star Alliance ומציעה ללקוחות גישה לתוכנית הנוסע המתמיד Royal Orchid שלהם. חברת התעופה מפעילה כיום צי של מטוסי איירבוס A350, בואינג 777 ובואינג 787. תאי מבוססת בבנגקוק בנגקוק-סוברנבומי עם מרכז שני בנמל התעופה של פוקט.

יעדים מקומיים: בנגקוק, צ'אנג מאי, קראבי ופוקט

לוגו תאילנדי סמייל

Thai Smile היא חברת בת בבעלות מלאה של Thai Airways International. חברת התעופה מבוססת בנמל התעופה בנגקוק סוברנבומי עם מרכז משני בנמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי. נכון לעכשיו, Thai smile פועלת ל-16 יעדים מקומיים ברחבי תאילנד עם צי של מטוסי איירבוס A320.

יעדים מקומיים: בנגקוק, צ'יאנג מאי, צ'יאנג ראי, האט יאי, קון קאן, קראבי, נאקהון סי ת'אמארט, נאן, נארתיוואט, פוקט, רואי אט, סורת תאני, טראנג, אובון ראצ'אתאני ואודון תאני

לוגו תאילנדי וייטג'ט

Thai Vietjet Air היא חברת תעופה בת של חברת הלואו קוסט הווייטנאמית Vietjet Air. חברת התעופה מבוססת בבנגקוק-סוברנבומי ומפעילה מגוון שירותים לקמבודיה, הודו, סינגפור, טייוואן, וייטנאם וכן ליעדים מרובים ברחבי תאילנד. Thai Vietjet מפעילה צי של מטוסי איירבוס A320 ו-A321 בקוויה.

יעדים מקומיים: בנגקוק, צ'יאנג מאי, צ'אנג ראי, קראבי, פטאיה, פוקט, אודון תאני, האט יאי, קון קאן, נאקהון סי ת'מראט, אובון ראצ'אתאני וסוראט תאני


שדות תעופה בתאילנד

נמל התעופה בנגקוק סוברנבומי הוא שדה התעופה העמוס ביותר בתאילנד, ומטפל ב-65 מיליון נוסעים בשנת 2019, כאשר נמל התעופה הבינלאומי בנגקוק דון מואנג הגיע למקום השני עם 41 מיליון. באסיה, נמל התעופה בנגקוק סוברנבומי הוא שדה התעופה ה-11 העמוס ביותר והשני העמוס ביותר בדרום מזרח אסיה.

מומלץ לקרוא: טיסות פנים בתאילנד מדריך חברות תעופה

 
טיסות פנים תאילנד

שאלות נפוצות לגבי טיסות פנים בתאילנד

סמל דגל תאילנד

אילו חברות תעופה מציעות שירותי תאילנד מקומיים?

חברות התעופה הבאות הן כל חברות התעופה שבסיסן בתאילנד. אלו אינן חברות התעופה היחידות שטובות לטיסות פנים בתאילנד, שכן חברת תעופה שבסיסה במדינה אחרת עשויה עדיין להפעיל טיסות פנימיות בתאילנד. פשוט השתמש בסרגל החיפוש למעלה כדי למצוא טיסות שמתאימות לך. 8 חברות תעופה מציעות שירותי פנים בתאילנד, כולל, Bangkok Airways, Nok Air, Thai AirAsia, Thai AirAsia X, Thai Lion Air, Thai Airways International, Thai Smile ו- Thai Vietjet Air

האם אוכל להזמין טיסות פנים תאילנדיות באינטרנט?

בְּהֶחלֵט! אתה יכול בקלות להזמין טיסות פנים תאילנדיות עם תאי טורס. השתמש צור עימנו כדי להתחיל בחיפוש אחר טיסות הפנים שלך בתאילנד.

כיצד אוכל לשלם עבור טיסות פנים תאילנדיות?

אנחנו עושים את זה ממש פשוט לשלם עבור הטיסות שלך בתאילנד על ידי הצעת למעלה מ-160 מטבעות שונים ו-40+ אמצעי תשלום. שלם בבאט תאילנדי או במגוון מטבעות אחרים. אנו מקבלים ויזה, אמריקן אקספרס, JCB, Crypto, Google Pay ומגוון של אפשרויות קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר. אתה יכול לקנות את הטיסות שלך עכשיו ולשלם מאוחר יותר עם מגוון חברות תעופה שטסות בתוך תאילנד כולל Thai Airways ובנגקוק איירווייז . דבר עם צוות תאי טורס.

מהי טיסת פנים?

טיסה הממריאה במקום אחד בתאילנד, ונוחתת ביעד אחר בתאילנד היא טיסה פנימית. לדוגמה, אתה יכול לקחת נסיעה קצרה מנמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי בבנגקוק (BKK), לנמל התעופה פראה (PRH).

האם צריך דרכון לטיסת פנים?

למרות שחוקים רבים של חברות תעופה יהיו שונים, באופן כללי, לא תזדקק לדרכון עבור טיסת פנים בתאילנד, מכיוון שלא תעזוב את המדינה ולכן לא תצטרך לעבור הגירה ויציאה מהמדינה. עם זאת, לרוב תדרוש זאת לצורכי זיהוי. ראה אילו מסמכי נסיעה נוספים אתה צריך בעת נסיעה לתאילנד, כאן .

מתי עלי להגיע לטיסת פנים?

זה תלוי לחלוטין בחברת התעופה שאיתה אתה נוסע. ודא שאתה עושה את המחקר שלך ותראה באיזו שעה תצטרך לעשות צ'ק-אין בשדה התעופה, ואפשר לעצמך מספיק זמן להשלים פעילויות בשדה התעופה כגון צ'ק-אין ואבטחה. זמן הצ'ק-אין לטיסות פנים לרוב קרוב יותר לזמן הטיסה של טיסות פנים, מה שנותן לך יותר זמן להגיע. עם זאת, אתה עדיין צריך לחקור את זה לפני הנסיעה.

מהי מדיניות הכבודה בטיסות תאילנד?

כמות הכבודה תלויה בחברת התעופה הנוסעת ובסוג הכרטיס שרכשת. למרות שבטיסות פנים לרוב יש יותר כבודה, זה לא תמיד כך מכיוון שלפעמים חברות תעופה משתמשות במטוסים קטנים יותר לטיסות פנים, וכך יש פחות מקום למטען. אתה יכול לראות את כמות הכבודה בכרטיס האלקטרוני שלך, או בחשבון שלך. אם תחליט שאתה רוצה מטען נוסף, תוכל להזמין זאת אצלנו כאן, בהתאם לחברת התעופה איתה אתה נוסע.

למה להזמין טיסות פנים תאילנדיות?

יש אנשים שמשתמשים בטיסות פנים כדי לנסוע לעבודה , או כדי לבקר את המשפחה לתקופת חגים. עם זאת, תיירים רבים יטוסו גם בארץ כדי להתנייד בקלות רבה יותר במדינה ויוכלו לראות יותר מקומות.

לא רק שתאילנד היא מדינה מגוונת ומדהימה, היא גם אחת הזולות בכל דרום מזרח אסיה , במיוחד לאוכל! תטעמו את דרככם ברחבי הארץ הזו עם טיסות פנים, ותדגמו הכל, מפאד תאי ועד מרקי אטריות. לאוכל רחוב שוקק ותוסס, לכו לבנגקוק, או לחוף מרגיע יפהפה, בקר באי קופיפי. לתאילנד יש באמת הכל מה להציע מערים מרשימות, חופים מרגיעים, מקדשים היסטוריים ותרבותיים, טבע מסקרן והרים שלווים.

טיסה מקומית בתוך תאילנד יכולה להוות דרך יעילה בזמן להסתובב במדינה, ולעתים קרובות יכולה להיות זולה יותר מנסיעה על הקרקע. לדוגמה, הדוגמה שלמעלה של BKK ל-PRH נמשכת כשעה ו-20 דקות בטיסה, אבל יותר מ-7 שעות בנהיגה, או 9 שעות שימוש בתחבורה ציבורית.

טיפ מוביל: מתכננים לגלות את תאילנד? ייתכן שתידרש למלא כרטיס הגעה וכרטיס יציאה לפני הנסיעה!

טיסות מבנגקוק
טיסות מבנגקוק לקוסמוי / טיסות מבנגקוק לקראבי / טיסות מבנגקוק לפוקט / טיסות מבנגקוק לצ'אנג מאי

לקוסמוי

קרא עוד
טיסה מבנגקוק לקוסמוי
BKK - USM
20+ טיסות ביום
משך טיסה כשעה 10 דקות

לקראבי

קרא עוד
טיסה מבנגקוק לקראבי
BKK - KBV
DMK - KBV
20+ טיסות ביום
משך טיסה כשעה 20 דקות

לפוקט

קרא עוד
טיסה מבנגקוק לפוקט
BKK - HKT
DMK - HKT
56+ טיסות ביום
משך טיסה כשעה 25 דקות

לצ'אנג מאי

קרא עוד
טיסה מבנגקוק לצ'אנג מאי
BKK - CNX
DMK - CNX
49+ טיסות ביום
משך טיסה כשעה 15 דקות

לקו צ'אנג

קרא עוד
טיסה מבנגקוק לקו צ'אנג (טראט)
BKK - TDX
2+ טיסות ביום
משך טיסה כשעה
טיסות מצ'אנג מאי
טיסות מצ'אנג מאי לקוסמוי / טיסות מצ'אנג מאי לקראבי / טיסות מצ'אנג מאי לפוקט / טיסות מצ'אנג מאי לבנגקוק / טיסות מצ'אנג מאי לפטאיה

לבנגקוק

קרא עוד
טיסה מצ'אנג מאי לבנגקוק
CNX - BKK
49+ טיסות ביום
משך טיסה כשעה 15 דקות

לקראבי

קרא עוד
טיסה מצ'אנג מאי לקראבי
CNX - KBV
2+ טיסות ביום
משך טיסה כשעתיים

לפוקט

קרא עוד
טיסה מצ'אנג מאי לפוקט
CNX - HKT
5+ טיסות ביום
משך טיסה כשעתיים

לקוסמוי

קרא עוד
טיסה מצ'אנג מאי לקקוסמוי
CNX - USM
טיסה אחת ביום
משך טיסה כשעה 45 דקות

לפטאיה

קרא עוד
טיסה מצ'אנג מאי לקוסמוי
CNX - USM
טיסה אחת ביום
משך טיסה כשעה 45 דקות
טיסות פנים זולות בתאילנד

לפרטים נוספים: צור קשר:

חברות תעופה
בנגקוק איירוויז / תאי איירוויז / נוק אייר / תאי סמייל / אייר אסיה / ליון אייר
טיסות מפוקט
טיסות מפוקט לקוסמוי / טיסות מפוקט לבנגקוק / טיסות מפוקט לפטאיה / טיסות מפוקט לצ'אנג מאי

בנגקוק

קרא עוד
טיסה מפוקט לבנגקוק
HKT- BKK
HKT- DMK
57+ טיסות ביום
משך טיסה כשעה 25 דקות

לצ'אנג מאי

קרא עוד
טיסה מפוקט לצ'אנג מאי
HKT - CNX
5+ טיסות ביום
משך טיסה כשעתיים

לקוסמוי

קרא עוד
טיסה מצ'אנג מאי לקוסמוי
CNX - USM
טיסה אחת ביום
משך טיסה כשעה 45 דקות

לפטאיה

קרא עוד
טיסה מצ'אנג מאי לפטאיה
CNX - UTP
2+ טיסותביום
משך טיסה כשעה 25 דקות
טיסות מקראבי
טיסות מקראבי לקוסמוי / טיסות מקראבי לבנגקוק / טיסות מקראבי לצ'אנג מאי

בנגקוק

קרא עוד
טיסה מקראבי לבנגקוק
KBV - BKK
KBV - DMK
20+ טיסות ביום
משך טיסה כשעה 20 דקות

לצ'אנג מאי

קרא עוד
טיסה מקראבי לצ'אנג מאי
KBV - CNX
2+ טיסות ביום
משך טיסה שעה 50 דקות

לקוסמוי

קרא עוד
טיסה מקראבי לקוסמוי
KBV - USM
טיסה אחת ביום
משך טיסה 50 דקות
טיסות מקוסמוי
טיסות מקוסמוי לפוקט / טיסות מקוסמוי לבנגקוק / טיסות מקוסמוי לצ'אנג מאי / טיסות מקוסמוי לקראבי / טיסות מקוסמוי לפטאיה

לפטאיה

קרא עוד
טיסה מקוסמוי לפטאיה
USM - UTP
טיסה אחת ביום
משך טיסה כשעה 20 דקות

לקראבי

קרא עוד
טיסה מקוסמוי לקראבי
USM - KBV
טיסה אחת ביום
משך טיסה 55 דקות

בנגקוק

קרא עוד
טיסה מקוסמוי לבנגקוק
USM - BKK
20+ טיסות ביום
משך טיסה כשעה 15 דקות

לפוקט

קרא עוד
טיסה מקוסמוי לפוקט
USM - HKT
4+ טיסות ביום
משך טיסה שעה

לצ'אנג מאי

קרא עוד
טיסה מקוסמוי לצ'אנג מאי
USM - CNX
טיסה אחת ביום
משך טיסה שעה 50 דקות
טיסות מפטאיה
טיסות מפטאיה לקוסמוי / טיסות מפטאיה לפוקט / טיסות מפטאיה לצ'אנג מאי

לצ'אנג מאי

קרא עוד
טיסה מפטאיה לצ'אנג מאי
UTP - CNX
2+ טיסות ביום
משך טיסה שעה 20 דקות

לפוקט

קרא עוד
טיסה מפטאיה לפוקט
UTP - HKT
2+ טיסות ביום
משך טיסה שעה 20 דקות

לקוסמוי

קרא עוד
טיסה מפטאיה לקוסמוי
UTP - USM
טיסה אחת ביום
משך טיסה כשעה 10 דקות
טיסות מקו צ'אנג
טיסות מקו צ'אנג לבנגקוק

לבנגקוק

קרא עוד
טיסה מקו צ'אנג לבנגקוק
TDX - BKK
2+ טיסות ביום
משך טיסה כשעה
×

שיחת ווטסאפ