תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

מלונות עם פארקי מים בתאילנד – גלו את 5 המלונות המומלצים למשפחות בתאילנד

המלון המושלם למשפחות בתאילנד עם ילדים הוא כזה שמעניק תעסוקה מתמדת לילדים, ולכם ההורים את האפשרות להנות מהפינוקים שלו. גלו את המלונות המומלצים למשפחות  בתאילנד הכוללים פארקי מים שיגרמו לילדיכם אושר רב.

1. מלון דה סנדס קאו לאק

מלון דה סנדס קאו לאק ממוקם בעיירת הנופש קאו לאק לאורך רצועת החוף. במלון תמצאו אגף שלם של מגלשות, אבובים ועוד שלל מתקנים ממש פארק מים מכובד לכל דבר שיגרום לילדיכם להזיל דמעה כאשר תעזבו את המלון.

פארק מים בתאילנד

2. מלון מריוט הואה הין

נחשב לאחד המלונות המשפחתיים הטובים בתאילנד, לאורך המלון תמצאו בריכה ענקית 2 מגלשות ואגף שלם של מתקני מים שיגרום לילדיכם אושר, אגב במשחקייה מלבד הסוני פלייסטיישן שזמין כל הזמן לילדים תוכלו גם להנות משירותי בייביסיטר במהלך היום.

טופ 5 מלונות עם פארקי מים בתאילנד | marriott hua hin pool

3. הולידיי אין ואנה נאווה הואה הין

מלון חדש מרשת הולידיי אין שנבנה ממש בצמוד לפארק המים וואנה נאווה בהואה הין, במלון עצמו אין מגלשות אבל הוא בנוי ממש בצמוד לפארק מים ואורחי המלון מקבלים כניסה חינם לפארק במשך כל השהות שלהם במלון.

הולידיי אין הואה הין

4. סנטרה גרנד מיראז' פטאיה

מלון המשפחות מרשת סנטרה בפטאיה, במלון תמצאו מגלשות, אבובים ובריכות לילדים לאורך כל המלון. ממש ריזורט משפחתי באזור הצפוני והשקט של פטאיה.

סנטרה גרנד מיראז פטאיה

5. קטאטאני פוקט

ריזורט המשפחות הטוב בפוקט, מלון המשתרע לאורך כל חוף קאטה נוי ובו תמצאו גם אגף לילדים הכולל מגלשות, מדשאות וג'ימבורי ענק ממש חלומו של כל ילד.

קטאטאני פוקט - תאילנד עם ילדים

מתכננים חופשה בתאילנד עם ילדים? זה הזמן לפנות למומחים של תאי טורס ולתכנן את החופשה שלכם מ א ועד ת עם ליווי אישי במהלך החופשה. צרו קשר עכשיו וקבלו מחירים אטרקטיבים ויידע של עשרות שנים בתאילנד!
×

שיחת ווטסאפ