תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

השוואת מחירים לביטוח נסיעות לתאילנד

אם חיפשתם שמש בכמויות, אוויר צלול ושלל אטרקציות בכמה באטים (המטבע המקומי) בודדים, מצאתם את תאילנד. במקביל לכך חשוב שתחפשו גם מחירי ביטוח נסיעות בזיל הזול, עם דגש על כיסוי מקיף ככל הניתן – המשיכו לקרוא.

למה ביטוח נסיעות לתאילנד כה חשוב?

אם באופן כללי חשוב לעשות ביטוח נסיעות כאשר טסים לחו"ל, אז נסיעה לתאילנד מצריכה אפילו יותר את הביטוח. זאת משום שתאילנד נחשבת מדינה טרופית הטומנת בחובה כל מיני סיכונים שונים, מחלות עולם שלישי בחלק מאזוריה ועוד. בנוסף לכך, שירותי הרפואה מאוד יקרים ויכולים להסתכם במאות אלפי שקלים ואפילו יותר. זו הסיבה לכך שכאשר עושים השוואת מחירי ביטוח נסיעות לתאילנד בין חברות ביטוח שונות, חשוב למצוא את אלה אשר מציעות כיסוי רפואי גבוה. עד כמה גבוה? חלק מהחברות מציעות כיסוי של 3 – 5 מיליון ₪.

מה צריך הביטוח לכסות?

בין אם אתם טסים לתקופה קצרה או ארוכה יותר לתאילנד, חשוב לוודא שביטוח הנסיעות שלכם מכסה כמה דברים ספציפיים. כדי לסבר את האוזן, ערכנו השוואה קלה בין פוליסות שונות של חברות ביטוח מוכרות בישראל, ביניהן מצאנו את הכיסויים הנפוצים הבאים:

הוצאות רפואיות: רוב החברות מציעות כיסוי מלא לכל הוצאה רפואית, כולל אשפוז, ניתוחים, תרופות, פינוי רפואי ועוד, אם כי עדיין חשוב לוודא מה הסעיפים השונים כוללים. למשל, האם הכיסוי כולל הטסת חירום לישראל במקרה הצורך לא עלינו?

ביטול טיסה: זוהי בד"כ הרחבת ביטוח הכוללת החזר כספי במקרה של ביטול טיסה עקב נסיבות לא צפויות. יש לציין כי כחלק מהכיסוי הזה, חלק מהחברות מציעות גם החזר ביטול בית מלון והשכרת רכב.

אובדן כבודה: זהו כיסוי הכולל מתן פיצוי במקרה של אובדן או גניבת כבודה, לרבות ציוד אישי יקר במקרה שרוכשים את הרחבת הביטוח הרלוונטית (כמו הרחבת ביטוח לפטופ, טלפון יקר וכו').

ספורט אתגרי: תאילנד עמוסה וגדושה בפעילויות אקסטרים שונות, לכן כיסוי זה נדרש אם אתם מתכננים פעילויות ספורט אתגרי כמו גלישה, צלילה וטרקים בין נופיה המדהימים של חלקי המדינה השונים.

ביטוח משפחתי: זוהי בדרך כלל חבילת ביטוח שניתן לרכוש לכל המשפחה במחיר מוזל. יש לציין, חבילה זו מתומחרת בצורות שונות בין חברות הביטוח, לכן השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל היא הכרחית במקרה זה.

 
 
 
 
 
 

לסיכום, כמה עולה ביטוח נסיעות לתאילנד?

בעוד כי מחיר ביטוח נסיעות לתאילנד משתנה בהתאם לגיל של המטיילים, כמו גם בהתאם למשך הטיול, סוגי הכיסויים הנדרשים ועוד, בד"כ המחירים נעים בין כמה שקלים בודדים לבין כמה עשרות שקלים בודדים ליום. באופן כללי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות בסיסי החל מ-1.5$ ליום, וביטוח מקיף יותר החל מ-3$ ליום. רוב רובן המוחלט של חברות הביטוח מתמחרות את הביטוחים בדולרים, אז אל תיבהלו, פשוט בצעו השוואת עלויות בהתאם למה שאתם רואים ברשת. אם אינכם בטוחים איזה סוג כיסוי או הרחבה עליכם לרכוש, תמיד אפשר להתייעץ עם סוכן ביטוח לפני רכישת הפוליסה.

תמונה של מטוס
×

שיחת ווטסאפ