תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

פוקט – 6 החופים היפים באי

מה אתם מדמיינים כשאתם חושבים על חופשה בתאילנד? אולי חופים לבנים ארוכים עם חול רך ונעים מוקפים בהרים ירוקים? מסאז' על החוף לצלילי רחש הגלים? בילוי של יום על שפת הים עם שייקים בכל הטעמים האקזוטיים? בילוי באחד החופים היפים של פוקט יהפכו את כל אלו למציאות בלתי נשכחת.

פוקט הוא היעד הוורסיטלי ביותר בתאילנד והחופים שפזורים ברחבי האי, הם מהיפים ביותר שתמצאו. במאמר זה נציג בפניכם את 5 החופים היפים והמיוחדים ביותר בפוקט.

חוף קאטה

אחד החופים היפים והנעימים בפוקט. מדובר בחוף רחב וארוך עם חול לבן ונעים. בסביבת החוף תמצאו מלונות איכותיים וטיילת עם מסעדות, בתי קפה, מסאז'ים ועוד. היתרון לבאי החוף הוא שהמלונות לא ממוקמים על החוף עצמו וכך תהנו מרצועת חוף אותנטית ושקטה. למי שמחפש מלון על החוף תמצאו אותו בחוף היפיפה הבא שנקרא קאטה נוי (קאטה הקטן) שם ממוקם מלון קטאטאני המצוין. בצידי חוף קאטה תמצאו גם גולשים רבים.

פוקט - 6 החופים היפים באי | WhatsApp Image 2021 07 14 at 02.24.27
חוף קאטה נוי – צולם ממלון קטאטאני פוקט

חוף פרידום (Freedom Beach)

למי שמחפש חופים קצת יותר קטנים ואקזוטיים ומוכן לעשות את המאמץ, חוף פרידום הוא אחד החופים המיוחדים בפוקט. עד לפני כמה שנים החוף היה מוכר בעיקר למקומיים ודרכי ההגעה אליו היו מאתגרות. כיום החוף מוכר יותר מבעבר אך עדיין מאפשר שילוב של חוף לבן ואקזוטי עם מים צלולים והרגשה של אי בודד. ההגעה לאי מתאפשרת רק בירידה חדה במדרגות מאולתרות, אך בהחלט שווה את המאמץ.

פוקט - 6 החופים היפים באי | WhatsApp Image 2021 07 14 at 02.22.28
חוף מבודד אמיתי

חוף יא נוי (Ya Nui Beach)

אחד החופים הקטנים בפוקט ממקום בחלק הדרומי של האי. החוף ממקום במעין מפרץ סגור מוקף בגבעות ירוקות. רצועת החוף מסתיימת בסלע גדול שניתן לטפס עליו ולחזות ביופיו של המפרץ. ניתן להנות משנורקלינג במים הצלולים ולסעוד באחת מהמסעדות הפזורות בסביבת החוף. אחד החופים היותר טרופיים באי ובהחלט שווים ביקור.

חוף יאנוי פוקט
חוף קטן ואותנטי
פוקט - 6 החופים היפים באי | WhatsApp Image 2021 07 14 at 02.14.13 4
מבט מנקודת תצפית על חוף יאנוי המהמם

חוף קמלה

רצועת חוף ארוכה ומרהיבה, מלונות ובתי קפה ממוקמים לאורך החוף, אך עדיין החוף מצליח לשמור על האותנטיות והיופי שלו. בחירת מלון על חוף קמלה משדרג את השהות שלכם באי.

פוקט - 6 החופים היפים באי | WhatsApp Image 2021 07 14 at 02.14.13 2
קמאלה ביץ' פוקט

חוף פרדייס (paradise Beach)

מדובר בחוף קטן וקסום באורך של 200 מטר. החוף ממוקם בקרבת אחד החופים הידועים בפוקט, חוף פטונג, אך ממש אינו דומה לו. מדובר ברצועת חוף קטנה ומבודדת עם עצי קוקוס מכופפים שמספקים נקודות מוצלות, כהגנה מפני השמש בשעות החמות. החוף, שנראה כמו נלקח מאותם מגזינים יוקרתיים הוא גם בית למועדון חוף הפרדייס (Paradise Beach Club). הכניסה לחוף הפרדייס היא בתשלום ובתמורה תהנו מהפינוקים שיש לחוף האקסקלוסיבי להציע. החוף הוא גם הבית למסיבות הפול מון שקיבלו השראה מהמסיבה הנודעת בקופנגן.

חוף פרדייז פוקט
חוף פרדייז מלא במבקרים

חוף פאנווה

אזור פאנווה בדרום מזרח פוקט הוא בעל נופים טרופיים אמיתיים, מלבד היופי שלו, היתרון של החוף הוא שגם בימים סוערים הים בחוף פאנווה נשאר רגוע ושקט ושומר על היופי האקזוטי שלו. אנחנו בהחלט ממליצים לבחור מלון לאורך הקו המזרחי של האי.

פוקט - 6 החופים היפים באי | WhatsApp Image 2021 07 21 at 15.28.48
המפרץ המרהיב של חוף פאנווה מוקדם בבוקר

מתכננים חופשה בפוקט ולא סגורים על איזה חוף הכי מתאים לכם? צרו קשר עם אחד המומחים שלו ותהנו משירות מקצועיות ומחירים הטובים ביותר.

לסיכום

פוקט מציעה לכם שפע של חופים לבנים ויפים עם מים נקיים וצלולים. חלק מהחופים שוכנים בסמיכות למלונות בפוקט ולריזורטים הנהדרים שפוקט מציעה וחלק הם חופים בפני עצמם. בנוסף לחופים שציינו, קיימים עוד מספר גדול של חופים נהדרים ויש המון מה לחוות ולגלות בטיול לפוקט.

הצוות המקצועי של תאי טורס ישמח ללוות אתכם לפני ובמהלך הטיול ולהמליץ לכם על החופים שנמצאים בקרבתכם ועל המקומות שאתם חייבים לגלות במהלך שהותכם.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ