תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

דילים לתאילנד

תאילנד נחשבת לאחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים. אחת הסיבות העיקריות שהופכת את תאילנד ליעד מועדף היא המחירים האטרקטיביים, בדגש על מחירי בתי מלון.

בהשוואה לארץ, בתי המלון בתאילנד מציעים תמורה גבוהה בהרבה ביחס למחיר. בפחות מחצי ממחיר של מלון ארבעה או חמישה כוכבים בארץ, תמצאו ריזורטים מפנקים על חוף הים, עם מתקנים מפנקים לילדים ולמבוגרים ושירות נעים ונינוח כמו שרק התאילנדים יודעים לתת.

למרות המחירים הנוחים, מה לעשות שאנחנו הישראלים תמיד מחפשים את הדילים הטובים ביותר לכל חופשה… מסכימים? במאמר זה נסביר איפה ומתי אפשר למצוא דילים בתאילנד.

איפה מוצאים דילים בתאילנד

באופן כללי יש שלושה מקומות שבהם תוכלו למצוא דילים לתאילנד: סוכנויות נסיעות ובדגש על סוכנויות נסיעות מקומיות, ישירות מול בתי המלון ובאתרי ההזמנות המקוונים.

למרות שהרבה אנשים חושבים שאתרי הקניות המקוונים (בוקינג וכדומה) מציעים את המחירים הטובים ביותר (הרי הם מתחייבים להשוות כל מחיר שמצאתם), האמת רחוקה מכך ובמבחן המציאות גם סוכנות נסיעות וגם המלון עצמו יכולים להציע לכם דילים טובים יותר.

אולי תופתעו לשמוע, אבל את הדילים הטובים ביותר אפשר למצוא אצל סוכנויות הנסיעות, בדגש על סוכנויות נסיעות מקומיות. אתם בטח תשאלו, "איך אפשר להציע מחיר טוב יותר מהמלון עצמו?" התשובה לכך נעוצה בעובדה שסוכנויות הנסיעות מביאה כמות גדולה של לקוחות למלון ולכן מקבלת מחירים טובים יותר. בנוסף, הסוכנות מכירה היטב את המלון ואת הלקוח וכך הסיכוי שהלקוח יהיה מרוצה מהמלון גוברת. בעצם נוצר מצב שכולם מרוויחים ממנו, המלון מקבל מספר גדול של אורחים, ואתם מוצאים את עצמכם במלון שהכי מתאים לכם.

מתכננים חופשה בתאילנד? צרו קשר איתנו וקבלו את הדילים הטובים ביותר לחופשה בתאילנד

מתי מוצאים את הדילים הכי משתלמים בתאילנד

תאילנד מתאימה לטיול בכל ימות השנה, ובכל זאת, ישנן כמה תקופות שבהן יש פחות תיירים ואפשר להנות ממלונות ברמת הגבוהה ביותר במחירים ממש מצחיקים.

מאי-יוני – חודש אפריל הוא אחד החודשים החמים בתאילנד תרתי משמע. זו תקופה של חופשות בכל העולם כולל חופשת הפסח שלנו וראש השנה התאילנדי והמלונות מלאים. מיד לאחר חודש אפריל מתחילה תקופה שבה בדר"כ יש הכי מעט תיירים בתאילנד. למי שמתאים להגיע בתקופה זו, זוהי הזדמנות נהדרת להנות מהמחירים הכי נמוכים שתמצאו בתאילנד לאורך כל השנה.

ספטמבר-אוקטובר – בדר"כ שיא העונה הגשומה, פחות תיירים בתאילנד והמחירים יורדים בהתאם. למרות שמדובר בעונה גשומה יחסית, עדיין אפשר להגיע ולהנות מאוד בתאילנד. הגשם יורד בדר"כ אחה"צ וגם אז חם בחוץ ואפשר לצאת. אנו ממליצים בעיקר על השבועיים האחרונים של אוקטובר שבו מזג האוויר כבר מתחיל להיות פחות גשום אך המחירים עדיין נמוכים לפני העלייה של נובמבר.

לסיכום

אם אתם מחפשים דילים בתאילנד, אנחנו ממליצים לפנות למי שמכיר את הנושא בצורה הטובה והמעמיקה ביותר. חשוב מאוד לציין, שהרבה יותר חשוב מלמצוא את המחיר הטוב ביותר, זה למצוא את המלון שהכי מתאים לכם. גם מלון שזכה להמון ביקורות טובות אונליין, לא בטוח שיתאים לדרישות המיוחדות של המשפחה שלכם. לכן, מציאת דילים טובים בתאילנד הם שילוב של מחיר והתאמה אישית.

הסוכנים שלנו בתאי טורס ישמחו לעמוד לשירותכם ולתרום מניסיונם הרב ומהיכרותם המעמיקה עם בתי המלון בתאילנד, למציאת דילים משתלמים לטיול הבא שלכם לתאילנד – צרו קשר עכשיו.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ