חייגו

תאילנד בשילוב הפיליפינים

כשמדברים על טיול חלומי לדרום מזרח אסיה, שני היעדים שבדר"כ חושבים עליהם הם תאילנד והפיליפינים. גם תאילנד וגם הפיליפינים הם יעדים נהדרים לטיולי משפחות, זוגות וגם להרפתקנים שמטיילים לבד, אך מה לעשות שלפעמים אנו מוגבלים בזמן, ונאלצים לבחור ביעד אחד לטיול, אך האם זה נכון? האם ניתן לשלב בשני היעדים בחופשה אחת? התשובה היא כן. טוב, אם להיות כנים בטיול אחד אי אפשר להספיק לראות לא את כל תאילנד ובטח שלא את כל הפיליפינים, אבל עם שילוב נכון בין שני היעדים בחופשה אחת בהחלט ניתן ליהנות מ2 העולמות.

במאמר זה נדון ביתרונות שיש בטיול בתאילנד ופיליפינים, ואת הדרך הטובה ביותר לשלב ביניהם.

תאילנד – יעד ותיק בקרב המטיילים הישראלים

תאילנד היא מזה שנים היעד הפופולרי ביותר בקרב המטיילים הישראלים בדרום מזרח אסיה וגם בעולם כולו בקרב היעדים המרוחקים. הישראלים אוהבים ומכירים את תאילנד ולכן משפחות רבות מגיעות ליותר מחופשה אחת (יש כאלה שמגיעים כל שנה).

הישראלים מרגישים נוח בתאילנד. הם בדר"כ מכירים חבר משפחה או מכר שכבר היו ויכולים לשתף ולספר על החוויה שהם עברו. בנוסף, יש המון מידע זמין אונליין ויש המון פידבקים על פעילויות, מלונות, מסלולי טיול ועוד.

עם כל האהבה הרבה לתאילנד ובצדק, ישנו רצון להיחשף ליעדים מרתקים חדשים ולחוות חוויות שלא בטוח שבתאילנד תוכלו לחוות, לכן הפיליפינים מדינת האיים, מתאימה כמו כפפה ליד לשילוב עם תאילנד.

טיסה מתאילנד לפיליפינים

משך הטיסה בין היעדים הוא כ 3 שעות, כמעט כמו טיסת פנים מצ'אנג מאי לקוסמוי (שעה ו45 דקות). ניתן לטוס לפיליפינים מבנגקוק או פוקט, ולנחות במנילה או באי סבו.

עלות הטיסה למזמינים מראש היא כ 200-300 דולר ל2 הכיוונים (ניתן למצוא גם דילים זולים יותר), לצורך ההשוואה, בשיא העונה טיסה בכיוון אחד מצ'אנג מאי לקוסמוי עולה כ 300 דולרים.

תאילנד בשילוב הפיליפינים – איך לתכנן

כמובן שזה תלוי במשך החופשה שלכם, אך הכי נכון להקדיש לפיליפינים כ 7 עד 10 לילות. ניתן לטוס למנילה ולחוות את העיר בעלת הגוונים הכל כך רבים הזו למשך 2 או 3 לילות. משם להמשיך בטיסת פנים של כ 45 דקות לאי בורקאי, הנחשב בעיניי רבים לאחד האיים היפים בעולם. 7 לילות בריזורט מפנק על הים בשילוב אטרקציות, אוכל וחיי לילה באי עם החולות הלבנים והמים בצבע טורקיז.

בורקאי ותאילנד
מים צלולים ומלונות על קו החוף באי בורקאי

אופציה נוספת היא לטוס ישירות לאי סבו, אחד האיים הגדולים והמעניינים בפיליפינים בעל אטרקציות רבות לכל המשפחה. את סבו מומלץ לשלב עם האי בוהול הצמוד אליו, ושם ליהנות בריזורט מפנק על הים ושלל אטרקציות ימיות הייחודיות רק לפיליפינים.

זה אולי נשמע כמו יותר מדי מעברים בחופשה אחת, אבל ממש לא, אנחנו כאן כדי לדאוג לכם לכל המעברים ולעשות לכם את החופשה לקלילה ומושלמת. ואתם תוכלו ליהנות מ2 העולמות המושלמים – תאילנד והפיליפנים בחופשה אחת.

לסיכום

תאילנד היא מזה שנים רבות היעד הנכסף בקרב המטיילים הישראלים לאזור דרום מזרח אסיה. ממשלות תאילנד דאגו במשך השנים למצב את תאילנד כיעד האטרקטיבי ביותר באזור ונראה שכך ישאר המצב, לפחות לעשר שנים הקרובות. אם זאת גם בפיליפינים הבינו כי התיירות היא משאב חשוב למדינה, ומשקיעים המון כדי לשפר את התשתיות במדינה ולהפוך את המדינה ליעד נוח וקליל לחופשה. בתי קזינו במנילה בהשקעה של מיליוני דולרים קמו בעיר כדי למשוך עוד ועוד תיירים.

מי שכן פתוח להרפתקאות חדשות או אולי ביקר כבר בתאילנד ורוצה לשלב יעד נוסף, השילוב בין תאילנד והפיליפינים יכול להוות שילוב מנצח. תאילנד הממוסדת יותר בשילוב עם מדינת הפיליפינים הפראית יותר. למה לא להנות משני העולמות?

צוות הסוכנים המנוסה של תאי טורס & פיליפינוס ישמח לייעץ ולסייע לכם בבניית הטיול הקסום שלכם. אנו מכירים את היעדים לעומקם ונשמח להתאים ולתפור טיול שמותאם בדיוק למידותיכם.

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב