תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

דרום תאילנד

אזור דרום תאילנד הוא אזור נרחב וגדול, המשתרע לאורך חלקו הצפוני של חצי האי המלאי, והכולל רבים מאתרי הנופש הפופולריים ביותר של תאילנד אשר נמצאים לאורך רצועת החוף של ים אנדמן ממערב ורצועת החוף של מפרץ תאילנד ממזרח.

דרום תאילנד, הוא אזור בו ממוקמים מרבית האיים הפופולריים והאקזוטיים של תאילנד שכולנו אוהבים.

במשך שנים רבות תיירים רבים מכל רחבי העולם ובמיוחד מישראל נשבו בקסמו של האזור הכי פופולרי בתאילנד.

חופים בתוליים יפהפיים, יערות גשם וג'ונגלים עבותים, טבע מדהים ועשיר לצד עיירות תיירות שוקקות וערים סואנות עם שווקים מקומיים אותנטיים, מרכזי קניות ענקיים, ריזורטים מפוארים על החופים ומסעדות תאיות עם מגוון מאכלים מקומיים, כל אלה ועוד גורמים למיליוני תיירים לשוב מדי שנה לדרום תאילנד.

יעדים בדרום תאילנד

בצדו המזרחי של דרום תאילנד, במפרץ תאילנד נמצאים שלושה מהאיים הפופולריים ביותר בתאילנד. קוסמוי, קופנגן וקו טאו.

קוסמוי –

הגדול שביניהם והאי השלישי בגודלו בתאילנד אחרי האיים פוקט וקו צ'אנג ואחד האיים הפופולריים בקרב התייר הישראלי, לא יהיה לכם משעמם לרגע. עם חופים יפים, אטרקציות ימיות וטיולים באי במהלך היום, חיי לילה ומסיבות טובות בלילה, אוכל טוב וריזורטים ברמה גבוהה על החוף או אפילו חופשה זוגית רומנטית באחד החופים הבתוליים באי, באי קוסמוי תאילנד תקבלו חוויה תאילנדית איכותית.

קופנגן –

שנמצא במרחק מעבורת קצרה של רק 40 דקות מקוסמוי מתאפיין באווירה מעט יותר רגועה מקוסמוי. אי הררי, עם נופים מדהימים של ג'ונגלים עבותים וחופים בתוליים. האי קופנגן מפורסם מאוד בעיקר בגלל מסיבת הפול מון הנערכת בו מדי חודש. עשרות אלפי תיירים נוהרים בהמוניהם לחוות את אחד מהאירועים הכי פופולריים בקרב מטיילים בכל העולם.

קו טאו –

הקטן מבין השלושה שנמצא מעבורת של שעה וחצי מקוסמוי הוא אחד מיעדי הצלילה הטובים והיפים ביותר בדרום תאילנד. באי תוכלו למצוא ריזורטים נחמדים ואינטימיים, יעד אידיאלי לנופש זוגי ורומנטי.

בצדו המערבי של דרום תאילנד לחופיו של ים אנדמן תמצאו את האי הפופולרי ביותר בקרב תיירים – פוקט.

פוקט –

האי הגדול ביותר בתאילנד הוא שילוב של כל מה שתוכלו למצוא בתאילנד. עיירת תיירות תוססת והומה בחוף פאטונג עם מאות ברים ומסעדות שפתוחות 24/7, מרכזי קניות ענקיים, שווקים מקומיים ואווירת מסיבה תמידית. חוף פאטונג הוא ללא ספק הפופולרי ביותר בקרב צעירים המחפשים חופשה ללא מנוחה.

חופים אחרים בפוקט כמו חוף קאטה, חוף קארון וחוף באנג טאו הם אזורים אידיאליים עבור משפחות עם ילדים. ריזורטים משפחתיים עם פעילות מגוונת לילדים כמו מיני פארק מים, מרכזים נחמדים ונקיים עם אוכל טוב וטרי, וחופים מהיפים בתאילנד.

במרחק של שעתיים במעבורת מפוקט לכיוון מזרח נמצא אחד האיים הכי יפים בתאילנד- קופיפי.

קופיפי –

נחשב ובצדק לאי היפה ביותר בתאילנד. עם חופים לבנים עצומים הנמצאים למרגלותם של צוקי גיר ענקיים, שוניות אלמוגים המלאות בבעלי חיים ימיים, מים בצבע טורקיז ושקיעות מרהיבות, בקופיפי תרגישו ממש מחוברים לטבע.

במרכז האי תמצאו את רוב הריזורטים והמלונות, וגם ברים ומסעדות. האי קופיפי היה במשך שנים פופולרי מאוד בקרב מטיילים צעירים בעיקר בגלל מסיבות החוף וריזורטים זולים. אך בשנים האחרונות נבנו ריזורטים איכותיים בצפון האי שמתאימים גם למשפחות וזוגות שמחפשים חופשה ברמה גבוהה.

דרום תאילנד | shutterstock 1198067416
מאיה ביי – קופיפי, אחד הטיולים הפופולרים בדרום תאילנד

צפונית לפוקט, במרחק נסיעה של שעה וחצי עד שעתיים נמצאת קאו לאק.

קאו לאק –

עיירת חוף שבשנים האחרונות הפכה לאחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב מטיילים בדרום תאילנד. אפשר להגיד שמבין כל היעדים בתאילנד, קאו לאק שמרה על הצביון העממי שלה.

לצד ריזורטים משפחתיים מפוארים הנמצאים על החופים הלבנים והעצומים נמצאים גם רוכלים ודוכנים מקומיים, וגם שוק אוכל ושוק מציאות גדולים.

בקאו לאק תרגישו את הטבע בכל פינה, יער עבות וירוק עם שפע עצום של בעלי חיים, נהר הזורם במעבה הג'ונגל ומפלים שוצפים. מקאו לאק תוכלו גם לצאת לטיולים באיי סימילאן וסורין השכנים, וגם לשמורת קאו סוק היפהפיה.

קאו לאק היא אחד היעדים המומלצים ביותר עבור משפחות עם ילדים בדרום תאילנד.

במרחק של 3.5 שעות נסיעה מפוקט, או שעתיים נסיעה אם הנכם נמצאים בקאו לאק, נמצאת העיירה קראבי.

קראבי –

כמו קאו לאק, נמצאת באחד האזורים הירוקים והשופעים בדרום תאילנד. האזור מאופיין צוקי גיר עצומים ומרהיבים, חופים לבנים ומי תכלת צלולים.

העיירה קראבי עצמה נמצאת במרחק של חצי שעה מאזור החוף, ומשמשת בעיקר את המקומיים. רוב הריזורטים מרוכזים באזור חוף או נאנג, חוף קלונג מואנג וריילי ביץ'.

דרום תאילנד הוא האזור הכי פופולרי עבור תיירים בתאילנד. אנחנו בתאי טורס נדאג עבורכם לחופשה איכותית ומשתלמת, בליווי צמוד של אחד הסוכנים המקצועיים שלנו על מנת שתוכלו להפיק את המירב מהטיול שלכם בתאילנד.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ