חייגו

ריילי ביץ' תאילנד

בטח כבר שמעתם על החוף של ריילי ביץ' תאילנד. אז מה כבר כל כך מיוחד בחוף של ריילי ביץ? למה כולם מדברים על המקום הזה? זה לא שיש מחסור של חופים בתאילנד. למען האמת, יש 3,219 ק"מ של חופים במדינה היפה הזאת. בואו ונכיר את חוף ריילי ביץ'.

חוף ריילי ביץ' תאילנד – מיקום ודרכי הגעה

ריילי ביץ, בניגוד למה שהרבה חושבים, הוא כלל אינו אי, אלא מאין חצי אי המחובר ליבשה ברכס של הרים ומכוסה בעצים ירוקי עד. חוף ריילי ביץ' שוכן במחוז הדרומי של קראבי, שאליו משתייכים עוד יעדים אטרקטיביים שאולי שמעתם עליהם כמו: האי קו פיפי, האי קו לאנטה וחוף או נאנג קראבי.

על מנת להגיע לריילי ביץ בתאילנד, יש להגיע קודם אל מחוז קראבי, בדר"כ באמצעות טיסה ישירה מבנגקוק או מצ'יאנג מאי, או בנסיעה מפוקט, ומשם לקחת מונית פרטית (בהתאם להרכב המשפחה) לחוף או נאנג. מחוף או נאנג יוצאות סירות לחוף ריילי ביץ, שיוצאות במשך רוב שעות היום ואין צורך להזמין או לרכוש כרטיסים מראש. בשל רכס ההרים הגבוה, ניתן להגיע לריילי ביץ רק באמצעות סירה ומשך השייט הוא כ-15 עד 20 דקות (תלוי במצב הים). הסירה האחרונה יוצאת בסביבות השעה 6 בערב ובמידה שאתם לא בטוחים אם תגיעו בזמן, מומלץ לשהות לפחות לילה אחד במלון בחוף או נאנג. בכל מקרה לא מומלץ לצאת לשייט בשעות החשיכה.

ריילי ביץ'
החופים של ריילי – מבט מלמעלה

ריילי – כמה זמן ומה לעשות

מה שהכי בולט בהגעה לריילי ביץ, זה הטבע הפראי של המקום. חופים לבנים המשתרעים לאורך שלושת המפרצים, מערות שנחשפות בשעת השפל ונוף קסום להרפתקנים שביניכם שטיפסו במעלה המצוק. הנה כמה דברים שאפשר לעשות בחוף ריילי ביץ:

  • סיבוב באי – פשוט להסתובב בחוף ריילי ביץ ולהנות מהנוף הקסום. תוכלו לראות חופים יפים, שבילים שקטים ומוצלים ומערה גדולה שנחשפת בעת השפל בחוף המרכזי.
  • טיפוס צוקים – חוף ריילי ביץ הוא שם נרדף בתאילנד לטיפוס צוקים. כל מי שעוסק או חובב טיפוס צוקים, חייב לבקר בתאילנד ולנסות את אחד המסלולים. ניתן להשכיר ציוד טיפוס במקום ולהשתמש בשירותיהם של מדריכי הטיפוס המקומיים שנמצאים בחוף ריילי ביץ באופן קבוע. יש מסלולים בכל הרמות כך שגם מי שלא ניסה אף פעם יכול להתנסות. כשתגיעו למעלה תבינו שהמאמץ היה יותר משווה.
  • טיול במעלה המצוק לצפייה בנוף – תוכלו למצוא בריילי ביץ מסלול שפתוח לכולם ומאפשר טיפוס רגלי לראש המצוק לצפייה בנוף. שימו לב שהמסלול מתאים רק למטיבי לכת. אנו לא ממליצים לעלות במסלול בימים גשומים (ויש הרבה כאלה באזור) מפני שהמסלול חלק מאוד.

אנו ממליצים על ריילי ביץ' תאילנד כמקום קסום שכדאי לבוא ולבקר בו ליום אחד. נכון שבריילי ביץ יש מספר מלונות, אך בסופו של יום, מדובר באזור קטן וניתן למצות את הפעילויות שחוף ריילי ביץ מציע ביום אחד מרוכז. למרות הביקור הקצר, אנו בטוחים שהזכרונות מהביקור ישארו לזמן ארוך מאוד.

חוף ריילי ביץ תאילנד – למי זה מתאים

חוף ריילי ביץ זה מקום שבאמת מתאים לכולם. משפחות עם ילדים שאוהבים אתגר, ישמחו לנסות את אחד ממסלולי הטיפוס בריילי ביץ (יש מסלולים בכל הרמות). לזוגות, אם אתם מגיעים בעונה (נובמבר – אפריל) תוכלו להנות מהאווירה השקטה והרומנטית שהמקום מציע ולשחות בשלווה באחת הלגונות היפות. חברה צעירים שמטיילים ולא מוגבלים בזמן, יכולים גם לשהות בריילי ביץ כמה ימים, לטפס במסלולי טיפוס רחוקים יותר, או סתם להנות מהשלווה שבמקום.

לסיכום

למרות ההמלצה להגיע לחוף ריילי ביץ ליום אחד, זה בהחלט לא מקום שהייתם רוצים לפספס אם אתם נמצאים בקראבי בטיול שלכם. חוף ריילי ביץ מציע טעימה מהנוף המיוחד של מחוז קראבי וכמה נופים שהפכו אותו לשם דבר בקרב המטיילים שמגיעים לדרום תאילנד.

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב