חייגו

פטאיה עם ילדים

העיר פטאיה ידועה יותר בחיי הלילה הפרועים שלה (בעיקר למבוגרים), אך יש לה גם צד אחר ומפתיע, כזה שמושך משפחות רבות לחופשה בעיר פטאיה עם ילדים.

פטאיה הממוקמת כשעה וחצי נסיעה בלבד מבנגקוק היא עיר נופש דיי גדולה. בשנים האחרונות עברה פטאיה שינוי מסיבי, הממשלת התאילנדית השקיעה המון כדי לשנות את התדמית של העיר, והאמת זה די עובד, בעיר ניתן למצוא מגוון גדול של מלונות ואטרקציות למשפחות.

משפחות תאילנדיות מקומיות ממלאות את העיר מדי סופי שבוע וגם התיירים הבינלאומיים לא מפספסים את מה שיש לעיר פטאיה עם ילדים להציע.

פטאיה עם ילדים היא אולי לא התחליף המושלם לאיים, אין בה את החופים הלבנים והאווירה הטרופית של קוסמוי או פוקט, אך פטאיה בהחלט לא תאכזב אתכם, מלבד הריזורטים הענקיים למשפחות כמו: "סנטרה גרנד מיראז'", "וגרנד סנטר פוינט", בעיר פטאיה תמצאו אטרקציות רבות למשפחות שלא ישאירו לכם אף רגע משעמם.

אטרקציות בפטאיה עם ילדים

פארק מים בפטאיה –
בעיר פטאיה תמצאו 2 פארקי מים ברמה מטורפת שנחשבים למובילים באסיה: פארק המים "קרטון נטוורק" ופארק המים "Ramayana". בפארקי המים תמצאו מתקנים רבים המתאימים לילדים וגם למבוגרים. איזה פארק טוב יותר? שאלה קשה, למה להתלבט פשוט תהנו משניהם.

פטאיה עם ילדים | קרטון נטוורק פטאיה פארק מים בפטאיה

 

פארק המים קרטון נטוורק פטאיה

שחייה עם דולפינים (Pattaya Dolphin World) –
שחייה ומופע עם דולפינים בלב פטאיה, אחת האטרקציות המובילות בתאילנד לכל המשפחה. שימו לב שיש לבדוק זמינות לפני ההגעה.

פטאיה עם ילדים | שחייה עם דולפינים בפטאיה

 

ליטוף דולפינים

ממלכת הקרח (Frost Magical Ice of Siam) –
עיר קסומה העשויה כולה קרח במינוס 10 מעלות. מתחם גדול עם דמויות מהמסורת התאית שכולם בנויים מקרח. חוויה מקפיאה ומהנה לכל המשפחה בפטאיה עם ילדים.

פטאיה עם ילדים | פטאיה עם ילדים ממלכת הקרח

 

המסורת התאילנדית במיטבה

משחקיית הרבור פטאיה (Harbor Land) –
בלב מרכז הקניות המודרני "הרבור פטאיה" תוכלו למצוא את אחת המשחקיות הכי גדולות שיצא לכם לראות. המתחם הפנטסטי מתאים בעיקר לילדים בגילאים צעירים, בין היתר יוכלו הילדים להנות מקיר טיפוס, טרמפולינות ועוד.

פטאיה עם ילדים | פטאיה עם ילדים הרבור לנד

 

מרכז הקניות החדשני "הרבור פטאיה"

הגנים הטרופיים בפטאיה (Nong Nooch Tropical Garden) –
הגנים הבוטנים הירוקים של פטאיה, פארק ענקי לאורך של כ 3 קמ"ר. הגנים משחזרים המון פסלים במסורת התאילנדית וגם מרחבי העולם. מתחם מהנה לכל המשפחה. תביאו כובע, הרבה מים, תשכירו אופניים וצאו לדרך.

פטאיה עם ילדים | פטאיה עם ילדים גני נונג נוץ

 

הגנים המרשימים בפטאיה

עולם המים בפטאיה (Underwater World Pattaya) –
אקווריום עולם המים בפטאיה עם שלל יצורים ימיים. עולם המים בפאטיה אומנם לא משתווה ברמתו לזה של עולם המים בבנגקוק, אך הוא בהחלט יעביר לכם אחר צהריים מרתק.

פטאיה עם ילדים | עולם המים בפטאיה פטאיה עם ילדים

 

אקווריום מרשים בפטאיה

גן החיות הפתוח קאו קאו (Khao Kheow Open Zoo) –
גן חיות ענקי הממוקם בלב הג'ונגלים כ 40 קילומטרים מפטאיה. בגן החיות תפגשו כ 7,500 חיות מסוגים שונים, אותם תוכלו לראות מקרוב ואפילו להאכיל את חלקם. במתחם גן החיות תוכלו לשכור רכב קטן שישמש אתכם בין המעברים בגן החיות העצום.

פטאיה עם ילדים | גן חיות בפטאיה פטאיה עם ילדים

 

ילדים מבקרים בגן החיות

קארטינג (Easykart Pattaya) –
חווית קארטינג עם מלא אדרנלין במסלול הקארטינג של פטאיה, בילוי מנצח לכל המשפחה.

פטאיה עם ילדים | פטאיה עם ילדים קארטינג

 

קארטינג לכל הגילאים בפטאיה

האי קו לאן (Ko Lan) –
האי הטרופי ממוקם כ 20 דקות שייט בלבד מפטאיה, הוא הבריחה המושלמת ליום כיף באי עם מים צלולים וחול לבן. החוף המומלץ הוא "Tien beach". האי קו לאן הוא המומלץ מבין האיים הסובבים את פטאיה לחופשה בפטאיה עם ילדים.

פטאיה עם ילדים | האי קו לאן פטאיה פטאיה

 

חוף טיאן באי קו לאן

מקדש האמת בפטאיה (Sanctuary of Truth) –
התלבטנו אם להמליץ לילדים או לא, בסוף החלטנו שכן, מקדש האמת בפטאיה בנוי כולו מעץ עבודת יד והוא מקדש בסגנון שונה, אנו בטוחים שהדמיון של ילדיכם יעבוד "שעות נוספות" כאשר יבקרו במקדש. כמובן שזה בילוי לכל המשפחה.

פטאיה עם ילדים | מקדש האמת פטאיה עם ילדים

 

מבט מלמעלה – מקדש האמת פטאיה

הגעתם עד כאן? מתכננים חופשה בפטאיה עם ילדים? השאירו פרטים ונציגי "תאי טורס" יחזרו אליכם עם כל המידע לחופשה בפטאיה.

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב