חייגו

תאילנד למשפחות

תאילנד למשפחות, זה כמו לאכול אבטיח קר ביום קיץ חם, פשוט אין יותר מתאים מזה. אז בואו ננסה להבין, מדוע בכל שנה, אלפי משפחות ישראליות מבקרות ומטיילות בתאילנד, ותמיד חוזרות ומבטיחות שיבואו לבקר שוב.

תאילנד למשפחות – איפה כדאי לטייל

האמת היא, שאפשר להנות בתאילנד בכל היעדים. אנחנו תמיד טוענים, שהצלחת הטיול או ההנאה מהטיול קשורים יותר לאופי המשפחה, והיציאה לטיול ברוח של "אנחנו הולכים להנות בטיול הזה".

אך בנוסף לרוח הטיול החיובית, ישנם יעדים בתאילנד, שמתאימים באופן טבעי, או שהתאימו את עצמם לטיולים בהרכב של משפחה וטיול , הן בהיבט של בתי המלון, המתקנים והחדרים שבו, הן מבחינת אטרקציות שמתאימות לילדים והן מבחינת טיולים נגישים למשפחות.

תאילנד למשפחות

 

הואה הין – אחד היעדים האהובים בתאילנד למשפחות

בואו ונסקור את האזורים השונים ואת מה שיש להם להציע:

צפון תאילנד

הרבה פעמים אנחנו נמליץ בתאילנד למשפחות להתחיל את הטיול באזור הצפון, ובפרט בעיר צ'יאנג מאי. העיר צ'אנג מאי היא בירת מחוז הצפון, ומשמשת מאין בסיס יציאה לטיולים באחד האזורים היפים והעשירים, מבחינת הטבע שבו, בתאילנד.

הפעילות המשפחתית הפופולרית והמומלצת ביותר, היא יציאה לטיולים באזור הצפון, בין אם מדובר בטיול קבוצתי, כגון טיולי הג'יפים של רד בריק, או בטיול פרטי משפחתי עם רכב צמוד שלכם ומדריך פרטי עתיר ניסיון, שמבין את הקהל הישראלי. במהלך הטיולים עצמם, תוכלו להשתתף בפעילויות משפחתיות מהנות, כאשר אם בחרתם בטיול הפרטי, יש באפשרותכם לבחור את הפעילויות במהלך הטיול. פעילויות אפשריות בטיול הפרטי כוללות אומגות מטורפות, ביקור בחוות פילים טיפולית (ללא רכיבה על פילים), טיולים בפנינות טבע באזור ועוד הרבה.

דרום תאילנד

לאחר שטעמתם מאזור הצפון, זה הזמן לעלות על המטוס ולהדרים לאחד האזורים היפים בדרום מזרח אסיה, אזור דרום תאילנד. ניתן להגיע ליעדים המרכזיים בדרום תאילנד בטיסה ישירה, או בטיסה ושילוב של נסיעה או שייט במעבורת. היעדים המרכזיים בדרום הם: פוקט,קראבי וקוסמוי שאליהם אפשר להגיע בטיסה ישירה, ומשם אפשר להמשיך אל יעדי המשנה כגון: קאו לאק, קו יאו יאי, קופיפי, קו לאנטה, קופנגן ועוד.

כפי שכבר אמרנו, כל היעדים המופיעים מעל הם יעדים מצוינים, אבל אם הייתם שואלים אותנו מהו האזור שהכי הכי מתאים בתאילנד למשפחות, התשובה חייבת להיות פוקט והיעדים מסביבה. פוקט הוא האי הכי גדול בתאילנד ומציע מגוון עצום של מלונות, חלקם מלונות בסגנון ריזורטים, מה שאומר, מרחבים גדולים בשילוב עם הפעלות לילדים ומתקני פנאי איכותיים. חלק מהמלונות כוללים גם מיני פארק מים ומגוון רחב של סוגי חדרים המתאימים גם למשפחות עם מספר ילדים.

היעדים מסביב לפוקט נגישים בנסיעה קצרה יחסית ואם בחרתם לבקר באחד האיים בסביבה, כגון קו יאו יאי או קופיפי, תצטרכו לשלב נסיעה ואז שייט. אחד היעדים שנחשפו למשפחות הישראליות בשנים האחרונות, הוא קאו לאק. מדובר ביעד איכותי ביותר, עם מלונות מפוארים מאוד ברמת חמישה כוכבים, אך עדיין במחיר אטרקטיבי מאוד.

בקאו לאק תוכלו לצאת לכמה מהטיולים הכי שווים בתאילנד כמו טיול לאיי סימילאן (פתוח רק מאמצע אוקטובר עד אמצע מאי), המכונים "המלדיביים של תאילנד" או לשמורת אגם צ'או לאן, שהוא אחד המקומות היפים והמיוחדים בתאילנד.

אם אתם רוצים להירגע ולהנות מנופים עוצרי נשימה, אנו ממליצים בחום על שהייה קצרה במלון סנטייה קו יאו יאי ששוכן באי קו יאו יאי, לנפוש ולהירגע בחדרים מפנקים עם מרפסת גדולה הצופה אל מיימי מפרץ פאנגה.

מרכז תאילנד

החלק המרכזי של תאילנד, הכולל את בנגקוק ואת היעדים שמסביבה, הואה הין וקאנצ'אנבורי, הוא בדר"כ החלק האחרון במסלול הטיול, וזאת מהסיבה שרוב המשפחות אוהבות להתארגן קצת ואולי לקנות כמה דברים לפני שעולים על הטיסה חזרה לישראל ("מה כבר נגמר?").

בבנגקוק תמצאו פעילויות רבות לילדים, החל מ האקווריום הענק בסיאם פארגון, מרפסת התצפית בבניין הגבוה בתאילנד, המהאה נאקון (MAHA NAKHON), הקניונים הרבים שבהם תוכלו למצוא הפעלות לילדים וגם דברים רבים שיעניינו את המבוגרים שבחבורה.

הואה הין וקאנצ'נבורי הם יעדים מצוינים לטיולים, כאשר הואה הין שוכנת על שפת הים וקאנצ'נבורי הוא יותר יעד של טבע פראי מוקף יערות ומפלים מרהיבים. שני היעדים נמצאים במרחק של כשעתיים עד שלוש שעות נסיעה מבנגקוק.

תאילנד למשפחות

 

צ'יינה טאון בנגקוק – מקום אחד מתוך מאות לפעילות משפחתית בתאילנד

תאילנד למשפחות – סיכום

תאילנד למשפחות הוא היעד האולטימטיבי. מלונות, אטרקציות וגם תשתיות שפותחו במיוחד עבור משפחות, יחד עם מערכת תחבורה ותעופה מתקדמת שתהפוך את המעבר בין היעדים לחלק מהחוויה.

כדי למצות את החוויה המשפחתית של טיול תאילנד למשפחות ולבחור את היעדים שהכי מתאימים למשפחה שלכם, אנו ממליצים לבנות ולתכנן את הטיול עם צוות מיומן שמדבר בשפה שלכם, אך דובר גם את השפה המקומית ומכיר את היעדים ואת המלונות באופן פרטני, ויכול לסייע לכם בעת הצורך.

צוות תאי טורס ישמח לסייע לכם בבניית מסלול טיול שיתאים בדיוק למשפחה שלכם. אנו מבינים שלכל משפחה יש סיפור ורצונות שונים, וחשוב שנתאים לכם את המסגרת שמתאימה רק לכם. מצפים לראותכם, מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו.

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב