חייגו

כניסה לתאילנד בתקופת קורונה – המדריך המלא

מעודכן ל26/9/2022

שימו לב, מה1 לאוקטובר 2022 יוסרו כל הגבלות הקורונה בתאילנד וניתן להכנס ללא הגבלות קורונה. מומלץ להציג תעודת מתחסן עם 2 מנות לפחות.

איך נכנסים לתאילנד בתקופת קורונה?

תוכלו להכנס לתאילנד ללא בידוד דרך 2 תוכניות שונות: "טסט&גו" ו"סנדבוקס".
תוכנית "סנדבוקס":
נחיתה באי פוקט, שהייה של 7 לילות באי (לא בבידוד! מחכים בחדר המלון ביום הראשון מספר שעות עד לקבלת תוצאה שלילית). במהלך ה7 לילות תתבקשו לעשות 2 בדיקות קורונה (אחת בנחיתה והשניה ביום ה5). לאחר 7 לילות ו2 בדיקות שליליות אתם יכולים להמשיך לטייל בכל תאילנד ללא הגבלה.

כמו כן תוכלו להעביר את ה7 לילות במסגרת הסנדבוקס, ביעדים נוספים כמו קראבי, פאנג נגה (קאו לאק), קופנגן או קוסמוי. כדי להגיע לקוסמוי ל7 לילות תצטרכו להזמין טיסה מחוברת בקו תל אביב-בנגקוק-קוסמוי עם קוניקשיין בשדה התעופה בבנגקוק מבלי לצאת.
מבולבלים מרוב הנחיות? – צרו קשר בואטספ עכשיו ואנחנו נדאג לעשות לכם סדר מלא.

את הבקשה להכנס לתאילנד דרך תוכנית סנדבוקס יש להגיש לממשלת תאילנד ולקבל אישור תאי פס.

כדי להגיש את הבקשה לתאילנד פס תצטרכו לשלוח לנו:
צילום דרכון.
– תעודת מתחסן (לנוסע מעל גיל 18).
ביטוח טיולים מכסה קורונה – ניתן לסגור דרכינו.
– כרטיס טיסה לתאילנד.

– אישור תשלום 2 בדיקות קורונה בתאילנד.
– אישור הזמנת מלון מאושר בתאילנד ל7לילות.

תוכנית "טסט & גו":
בתוכנית זו אתם יכולים לנחות היכן שתרצו בתאילנד (בנגקוק או פוקט) ותצטרכו להזמין מלון מאושר + בדיקת קורונה ביום ה1 וה5 בלבד.
מי שנוחת בבנגקוק צריך להזמין מראש חבילת טסט & גו – איסוף מהשדה, בדיקת קורונה, ולילה 1 לפחות במלון עד לקבלת תשובה שלילית.
את הלילה ה5 גם כן חובה להזמין מלון מאושר + בדיקת קורונה – שימו לב כי שונה מתכונית סנדבקוס, ביום ה5 אתם צריכים גם כן להכנס לבידוד בחדר המלון עד לקבלת תוצאת שלילית.
את הלילה ה5 אתם יכולים לעשות בכל יעד בתאילנד בתנאי שאתם מזמינים מלון מאושר + חבילת בדיקה.

ההמלצה היא להכנס לתאילנד דרך תוכנית פוקט סנדבוקס, כי אז אתם לא מחוייבים להיות בבידוד בחדר המלון ביום ה5.

איך אני מגיש בקשת לקבלת תאי פס – אישור כניסה לתאילנד?

את התאי פס – אישור כניסה לתאינלד יש להגיש באתר היעודי של ממשלת תאילנד. 

או לתת לנו לטפל לכם בכל אישורי הכניסה!

האם תאילנד פתוחה לתיירים ומשפחות עם ילדים?

כן, תאילנד נפתחה לתיירים מחוסנים החל מה 1 ביולי.
כל מי שמעל גיל 18 ומחוסן לפחות פעמיים יכול להיכנס, ילדים לא מחוסנים מתחת לגיל 18 יכולים להיכנס ללא צורך בבידוד תחת תוכנית פוקט סנדבוקס בתנאי שהם מלווים בהורים מחוסנים.

מה מדיניות לגבי ילדים?

ילדים לא מחוסנים עד גיל 17 יכולים להכנס לתאילנד תחת 2 התוכניות (סנדבוקס & טסט אנד גו) בתנאי שמלווים בהורים מחוסנים.

האם מחלימים יכולים להיכנס?

מחלימים עם חיסון אחד בתנאים מאוד מוגבלים יכולים להכנס, התנאי הרשמי אומר שמחלים + חיסון 1 (קבלת חיסון לפחות 14 יום לפני הנחיתה) יכול להכנס לתאילנד, היו מקרים רבים שלא עומדים בתנאי זה שאושרו, יש המון סתירות בהקשר למחלימים, יש לבדוק מול השגרירות.

התחסנתי 3 פעמים, האם יש לי יתרון?

כרגע לא, ישראל היא אחת המדינות היחידות בעולם שנותנת חיסון 3 ולכן אין התייחסות מצד תאילנד, כדי להיכנס לתאילנד אתם חייבים להיות מחוסנים לפחות פעמיים.

האם צריך לעשות בדיקת קורונה לפני הטיסה לתאילנד?

כן חובה לעשות בדיקת קורונה עד 72 שעות לפני ההמראה לתאילנד, מלבד ילדים מתחת לגיל 6 שלא צריכים להציג בדיקת קורונה לפני ההמראה לתאילנד.

האם יש בידוד בתאילנד ומה תנאי הכניסה בתאילנד?

אין בידוד בתאילנד למחוסנים, הכניסה לתאילנד דרך תוכנית פוקט סנדבוקס או טסט אנד גו דורשת בידוד במלון ביום הראשון בלבד עד לקבלת תוצאת שלילית. לרוב מקבלים את התוצאה עוד באותו היום ורשאים לצאת ולהתחיל את החופשה בתאילנד!

האם צריך להזמין מלונות מראש?

כן, חובה להזמין מלון מאושר ל7 לילות ראשונים במסגרת תוכנית הסנדבוקס, המלון ל7 הלילות חייב להיות אותו מלון. או מלון מאושר ליום ה1 וה5 דרך תוכנית טסט אנד גו.

האם אני יכול לעבור ליעד אחר לאחר קבלת תשובה שלילית?

דרך תוכנית סנדבוקס ניתן לעבור ליעד אחר לאחר 7 לילות וקבלת 2 תוצאות שליליות בלבד.
דרך תוכנית טסט אנד גו ניתן לעבור יעד החל מהיום ה2 וקבלת תוצאת שלילית.

האם אני יכול לשהות בכל מלון שארצה?

לא. חייבים לסגור מלונות מאושרים SHA PLUS שאושרו על ידי משרד הבריאות המקומי בלבד, רוב המלונות הגדולים והמפנקים בתאילנד קיבלו אישור כזה, האישור אומר שכל הצוות במלון מחוסן פעמיים ועומד בתנאי התו הירוק התאילנדי של שמירת בטיחות הקורונה.

כמה בדיקות קורונה עושים בתאילנד?

2 בדיקות קורונה: אחת בנחיתה והשניה ביום ה5 בעלות של 4,200 באט ל2 הבדיקות. הבדיקות הן חובה, גם לילדים, ילדים מתחת לגיל 6 עושים בדיקת רוק ולא בדיקה באף.

האם ניתן להוזיל את מחירי הבדיקות בתאילנד?

לא, זהו המחיר הרשמי תחת פיקוח ממשלת תאילנד.

איך משלמים על בדיקות הקורונה בתאילנד?

דרך אתר יעודי של מספר הבריאות המקומי – https://www.thailandpsas.com/
ניתן גם לתת לנו לטפל לכם בכל המסמכים – לחץ כאן.

אם נכנסים דרך תוכנית טסט & גו משלמים על הבדיקות דרך המלון.

מה קורה אם יוצאים חיוביים בבדיקת הקורונה?

כמו לטייל בכל העולם בתקופות קורונה גם בתאילנד יש סיכוי לצאת חיוביים באחת מבדיקות הקורונה. מה קורה במצב כזה? אתם תתבקשו להישאר בחדר המלון ותצטרכו לעשות בדיקה נוספת מיד, אם גם בבדיקה זו תצאו חיוביים, תצטרכו לעבור לבידוד באחד מבתי החולים הבינלאומיים או מלונות בידוד להשלמת 10 ימי בידוד וקבלת בדיקת קורונה שלילית. כמובן שביטוח הטיולים יכסה את הוצאות בית החולים.

אם אחד הילדים יוצא חיובי, אז אחד ההורים מתלווה אליו במהלך הבידוד – בתאילנד לא מפרידים בין ילדים והורים.

מה המצב בתאילנד?

המצב בתאילנד הולך ומשפתר מיום ליום. מאז הפתיחה ביולי, יותר ויותר עסקים נפתחים ויותר בתי מלון חוזרים לפעילות. היעד המרכזי בתאילנד הוא עדיין פוקט, בו מעל ל75% מהעסקים כבר נפתחו והוא ללא ספק היעד הכי חי ומומלץ בתאילנד כרגע, רוב האטרקציות והמלונות פתוחים כרגיל באי.

יעדים אחרים כמו קוסמוי וקופנגן עדיין זוחלים מאחור ולא מצליחים להמריא, אזורים פופולריים כמו רחוב הצ'אוונג עדיין סגור ברובו.

יעדים כמו צ'אנג מאי מתחילים גם כן להתעורר (טאנה ורד בריק עדיין לא פועלים, נכון לכתיבת כתבה זו). גם העיר בנגקוק – בירת תאילנד – חיה ופקוקה כרגיל, הקניונים הגדולים והמפורסמים כמו: סנטרל וורלד וסיאם פרגון מלאים כרגיל.

האם חיי הלילה פתוחים?

חיי הלילה נכון לכתיבת הכתבה (1/2/22) סגורים. לפי הודעה רשמית של הממשלה חיי הלילה ישארו סגורים לפחות עד ה28 לפרואר 2022. ברים יכולים לפתוח עד השעה 11 בלילה, ולרוב גולשים עד השעה 12, עד שהמשטרה מגיעה. רוב הבילויים מתמקמדים בפוקט ובבנגקוק עד השעה 11 בערב! אלו לא חיי הלילה של פעם, אך מי שמחפש ימצא גם את זה כמובן שבמתכונת מצומצת.

האם מומלץ להגיע לתאילנד?

החוויה היא שונה, זו לא תאילנד שהכרנו בטרום קורונה, אבל יש לה גם המון יתרונות, הטבע והחופים חזרו ביופיים ליופי של לפני 20 שנה, המחירים ירדו ונהיו יותר אטרקטיביים והתאילנדים נהיו יותר נחמדים ורק מחכים לתיירים. זה בהחלט חוויה שונה, אך עדיין תיתן לכם את הקסם של תאילנד.
באופן אישי, לדעתי למשפחות וזוגות זוהי תקופה מעולה להגיע, לצעירים שמחפשים חיי לילה ואקשן עדיין לא.

כניסה לתאילנד בקורונה

החופים בפוקט השדרגו עוד יותר – הקסם של תאילנד

מה מספרים התיירים מישראל?

כ 4,500 תיירים מישראל נכנסו לתאילנד בחודשי יולי-ספטמבר 2021. ליווינו כ 1,000 תיירים, בעיקר משפחות. הרוב המוחלט בהחלט שמח שלקח החלטה והגיע לתאילנד, הם זכו בפינוק אישי מצד כל נותני השירות בתאילנד, שדרוגים ופינוקים במלונות, יחס של מלאכים בכל האטרקציות והמסעדות שאליהם הגיעו, ומחירים זולים מאוד כאלו שלא יחזרו כנראה לעולם.

לסיכום:

כדי להיכנס לתאילנד בתקופת הקורונה תצטרכו:

להיות מחוסנים פעמיים לפחות (נוסע מעל גיל 18).

להזמין מלון ל7 לילות בתוכנית סנדבוקס.
לשלם על 2 בדיקות קורונה בתאילנד.
לעשות ביטוח טיולים עם כיסוי קורונה – להזמנה מהירה לחת כאן.
לקבל אישור תאי פס בתוכנית סנדבוקס.
לעשות בדיקת קורונה עד 72 לפני ההמראה לתאילנד.

נשמע לכם מסובך? אל תשברו את הראש, צרו קשר מיד, אנחנו דואגים לכם לכל התהליך לכם נשאר רק לדמיין את עצמכם על החוף בפוקט עם קוקוס ביד.

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב