תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

קוסמוי – דברים שאתם חייבים לעשות

קוסמוי הוא מקום מפלט אי מושלם לכל מי שרוצה שילוב של חופים יפים, מפלים, מקדשים בודהיסטים ושירותים מודרניים. בקיצור, בקו סמוי יש הכל! יש הרבה דברים לעשות בקוסמוי כדי למלא את הצרכים של כל מטייל.

קוסמוי ממוקם בצד המזרחי של היבשת התאילנדית במפרץ תאילנד במחוז סוראט תאני, האי סאמוי הוא האי השני בגודלו בממלכה התאילנדית (פוקט הוא הגדול ביותר). קו סמוי ופוקט הושוו אינספור פעמים בניסיון להתווכח איזה אי הוא הטוב ביותר, אבל בעיני, זה באמת בלתי אפשרי לבחור מנצח ברור. 

בלי קשר, כדאי לבקר בשני האיים כשאתם נוסעים לתאילנד, למעשה, זה רעיון מצוין לצאת לקפוץ איים כדי לראות כמה שיותר. שום דבר לא באמת משתווה לחופים היפים של המדינה.

דברים שכדאי לעשות בקוסמוי, תאילנד

 

הדברים הטובים ביותר לעשות בקוסמוי המפה

ביקור באיים של דרום תאילנד הוא חופשת החוף האולטימטיבית וקוסמוי הוא אחד המקומות הפופולריים ביותר ליהנות מהחוף. בעוד שההרפיה על החוף היא חלק עצום מהביקור בקוסמוי, יש עוד המון דברים לראות ולעשות גם כן. אז הקפידו לבלות לפחות שלושה ימים מהטיול שלכם בתאילנד בקוסמוי.

 

חיי חוף בצ'אוונג ביץ'

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | חוף בקוסמוי
קוסמוי מתהדרת בחופים מהממים

קו סמוי מבורכת בחופים חוליים לבנים מה שהופך אותה לחופשת החוף המושלמת בתאילנד. צ'אוונג ביץ' הוא החוף הפופולרי ביותר בקו סאמוי ויש לכך סיבה טובה. זוהי רצועה אחת גדולה מאוד של חול לבן עם עצי דקל מוצלים. למעשה, היא כל כך גדולה שהיא מחולקת לארבעה חלקים, צפון, מרכז, דרום וקטן. (צ'אוונג נוי). אם אתה רוצה להיות בלב האקשן, זה המקום להישאר.

יש שפע של פעילויות מים ממש מהחוף בצ'אוונג. נסו את כוחכם בשנורקלינג ושייט קיאקים בים או שכרו גלשן משוטים ונסו גלישה בעמידה במים השקטים. זה ספורט המים האהוב עלינו. כשהשמש שוקעת, חיי הלילה מתחילים בחוף צ'אוונג בברי החוף שלו. לטעימה מסצנת המסיבות של קו סמוי, צאו לרצועת המנגו הירוקה המלאה בברים.

היכן לשהות בחוף צ'אוונג

  • Kings Island Resort הוא מקום שהייה בדירוג גבוה בחוף צ'אוונג. אין בריכת שחייה אבל היא ממוקמת ישירות על החוף.
  • Hyatt Regency הוא אחד הנכסים היוקרתיים ביותר על החוף עם בריכת שחייה פרטית במחיר בינוני.

בקר בסלעי סבא וסבתא בחוף לאמאי

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | חוף למאי
חוף לאמאי – קוסמוי

חוף לאמאי שקט יותר מחוף צ'אוונג ונוטה למשוך קהל רגוע יותר. זהו חוף נהדר לשחייה ולהסתובבות תוך כדי הנאה מחיי החוף התאילנדים הנינוחים. יש ברים ומסעדות על החוף וזה עוד מקום פופולרי לעשות בו בסיס בזמן חקר האי.

קו סמוי אולי מפורסם בזכות החופים החוליים הלבנים שלו, אבל החופים הסלעיים הם בהחלט מחזה שכדאי לראות. בחוף לאמאי תמצאו את האטרקציות המפורסמות של קו סמוי של סלע סבא וסבתא.

היכן לשהות בחוף לאמאי

  • Lamai Samui הוא מקום מפלט מפואר עם וילות וסוויטות על המים. לחלק מהווילות יש בריכות צלילה פרטיות משלהן, בריכות עם שפת אינסוף וביתני אוכל פרטיים. 
  • אחד המקומות הקרובים ביותר ללינה ליד הסלעים הוא מלון בוטיק Beluga . מלון למבוגרים בלבד זה הוא מקום מפלט מבודד עם בריכה עם שפת אינסוף, בר טרקלין, מתקנים מודרניים ומסעדות ממש על החוף.

סלעי הין טא והין יאי

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | נוף סלעי קוסמוי
נוף סלעי -קוסמוי

תצורות סלע הין טה והין יאי (סלעי סבא וסבתא) הם חלק מהדברים היותר ייחודיים לראות בקו סאמוי. תצורות הסלע בצורת איברי הפריה ורבייה הזכר והנקבה היו משיכה מובילה מאז הביקור הראשון שלנו בקוסמוי כבר בשנת 2003. (והרבה לפני שהגענו אי פעם לקוסמוי).

האגדה מספרת שזקן ואישה הפליגו לאי שכן כדי לבקש את ידה של בתו של אדם בשם טה מונגלאי. כשהסירה שלהם התהפכה, הם טבעו והפכו לסלעים אלה כדי להוכיח את כוונותיהם האמיתיות למשפחה. זה דבר ייחודי לראות וזה גם חוף בקו סמוי שמציע כמה אפשרויות לינה ברמה גבוהה יותר.

בולדרינג בצ'אוונג ולמאי ביץ'

למדנו לטפס על סלעים בתאילנד בחוף Railay ועכשיו, בולדרינג פופולרי בקוסמוי בצ'אוונג ובחוף לאמאי. זה הגיוני עם הסלעים האדירים שלהם. קירות אבן הגיר שלו החלו למשוך אנשים המשפרים את כישורי הבולדרינג שלהם לאורך החופים הסלעיים. עם קירות המגיעים עד 40 מטר (120 רגל), גם חוף צ'אוונג וגם חוף לאמאי פופולריים לסנפלינג.

 

קאו הואה ג'וק צ'די

בחוף Lamai, הקפידו לעלות ל-Wat Khao Hua Jook. הוא מציע נוף פנורמי של האי. קל לקבל "Watted out" בעת ביקור בתאילנד. לאחר זמן מה, אני יודע שראינו מספיק מהם, אבל זה שווה את זה בשביל הנוף של העמק וקו החוף של קו סמוי. בנוסף, אם אתם מחפשים לעשות קצת טיולים אחרי שביליתם יותר מדי זמן על החוף, זו הליכה טובה.

אם אתם מחפשים משהו באמת ייחודי, שימו עין על אבן חפיפה, אבן גדולה שנשענת בצורה מסוכנת על גבי סלע גדול

Laem Sor Pagoda

אם אתם מחפשים מקום שקט להתרחק מהאווירה העמוסה של Lamai Beach ו-Chaweng Beach, Laem Sor Beach ממוקם 20 דקות מחוף Lamai בצד הדרומי של האי. פגודת Laem Sor היא המשיכה העליונה לכאן כדי לראות את מקדש הזהב היפהפה על החוף, אבל יש גם כמה אתרי נופש וברים על החוף באזור.

לך לשנורקלינג

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | שנורקלינג בקוסמוי
שנורקלינג בקוסמוי

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בקוסמוי הוא ליהנות מכל פעילויות המים שלו ושנורקלינג הוא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות. כל אי בתאילנד מציע את המוזרויות והמנהגים הייחודיים שלו, אבל אני חייב לומר שהדבר שהכי בלט לי בקוסמוי היה סביבות השנורקלינג והצלילה המדהימות שהיו לו להציע. ישנם מספר סיורי סירה שיוציאו אתכם לראות את שוניות האלמוגים ואת חיי הים של סאמוי. אתה יכול גם ללכת לשנורקלינג בפארק הימי הלאומי Ang Thong.

סיור פרטי בסירה ארוכת זנב זה מביא אותך לעלות על אחת מסירות ה-longtail המפורסמות של תאילנד לקו טאאן, הידועה בחיי הים ובשונית האלמוגים שלה. בנוסף תזכו לבקר בקו מאדסום (אי החזירים) כדי לראות את החזירים המתגוררים שחיים שם. זה כל כך כיף לראות את החזירים רצים בחול להגיד שלום. דברים אחרים שאתה רואה הם, אי מערת הסלע הלבן, האי הנמלה האדומה והאי מאטצ'ונג

צלילה

האי השכן קו טאו ידוע בצלילה שלו, אבל סאמוי היא גם יעד מצוין לצלילה. ישנם מקומות רבים המציעים קורסי צלילה באי במחירים נוחים. בנוסף המים החמים, הצלולים והמזמינים הופכים אותו למקום אידיאלי לקבל הסמכה.

קורסי צלילה מתקיימים ממש ליד חוף צ'אוונג , קורל קוב וחופים אחרים בקוסמוי עם צלילה על החוף שקל לגשת אליה. הפארק הימי הלאומי אנג תונג נחשב גם ליעד צלילה נהדר.

 

קח שיעור בישול תאילנדי

מתכוני אוכל תאילנדי מסורתי
האהוב עליי האישי – קארי ירוק תאילנדי

אחת הדרכים הטובות ביותר לטבול בתרבות היא דרך אוכל. האוכל התאילנדי הוא האהוב עלינו ואנחנו אוכלים אותו בבית כל הזמן! בקרו בשוק מקומי ולמדו לבשל מטבח תאילנדי. כשאתה לומד להכין ארוחות שאתה יכול להביא איתך הביתה. זוהי דרך מהנה ואינטראקטיבית לבלות ערב. 

הזמן את פרטי שיעור הבישול הזה כאן – בחר ארבע מנות תאילנדיות להכנה ולאחר מכן בקר באחד משווקי הרחוב המקומיים של קו סמוי עבור מרכיבים טריים. אתה יכול להזמין אותו כאן, עם ביטול קל תוך 24 שעות מהפעילות עבור החזר מלא.

בדוק את שוקי הלילה

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | קוסמוי שוק לילה
קוסמוי – שוק לילה

אחד הדברים האהובים עלינו לעשות בתאילנד הוא ללכת לקניות ולטעום את דוכני האוכל הקטנים הרבים שלהם. צ'אנג מאי מפורסמת בזכות שווקי הלילה שלה, אבל בקוסמוי יש גם שווקי לילה נהדרים שמתחלפים בין מקומות מדי ערב. אספו את המזכרות התאילנדיות שלכם, דגמו אוכל רחוב נהדר, ותלכו לאיבוד באנרגיה ובהתרגשות של סחר חליפין עם בעלי הדוכנים.

שוקי הלילה הטובים ביותר בקו סמוי

  • מדרחוב כפר הדייגים בבופוט בימי שישי.
  • שוק הלילה Lamai Night Plaza במרכז Lamai – ימי רביעי, חמישי וראשון.
  • שוק הלילה צ'אוונג בבופוט- שני עד חמישי ושבת.

כפר הדייגים בבופוט

גם אם לא תגיעו לשוק הלילה של כפר הדייגים, זהו רחוב הליכה נהדר במהלך היום. פעם כפר דייגים משגשג, כפר הדייגים הפך כעת למלא בבתי קפה ומסעדות. אתה יכול לעשות קצת קניות וחוף בופוט ממוקם ממש שם גם כן.

החלק העיקרי של כפר הדייגים הוא דרך חוף Bophut אשר לאורך החוף. היכנסו לאחת החנויות או בתי הקפה וצאו חזרה אל נופי החוף היפים.

צא לסיור ג'יפים בקו סמוי

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | קוסמוי טיול גיפים
קוסמוי – טיול ג'יפים

דרך מהנה לראות את כל נקודות השיא בקוסמוי היא לצאת לטיול ג'יפים. ראה את התצפית הסודית המציעה נופים מדהימים של מפרץ תאילנד, בקרו במפלים ובגן הבודהה. לסיור ייחודי בקוסמוי, זה רעיון נהדר.

שחו במפלי נאמואנג

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | קוסמוי מפלי מיים
קוסמוי – מפלי מים

מפל נאמואנג הוא כנראה אחת האטרקציות המובילות הממוקמות במרכז קו סמוי. ממוקם בפנים הארץ ממפרץ נתון, הוא נגיש בקלות באמצעות טוק טוק. ברגע שתגיעו לחניון, Na Muang 1 נמצא במרחק הליכה קצר מהחניון. תעלה עוד 100 מטרים כדי לראות את Na Muang 1.

אני חייב להודות שהייתי מאוד סקפטי לגבי הביקור ב-Na Muang כי זה מקום מאוד תיירותי. אבל אמרו לי כשאגיע לשם אני צריך לטפס ליד המפל עד שאוכל, "לראות מים סודיים מאוד יפים".

נא מואנג 2

קו סאמוי
תמונה מאת אלברט מ-Here to Stray – טיפוס גבוה יותר כדי לראות את Na Muang מלמעלה

תיירים התגודדו בבסיס מפלי נה מואנג, אבל אם אתה מוכן לטפס קצת, יהיה לך ביקור שקט יותר ופחות צפוף. כשטיפסתי בשביל הקטן התלול הגעתי ללא מעט מפלים קטנים אך לא המוניים, שלכל אחד יש בריכות קטנות משלו.

טיפסתי אפילו יותר גבוה ובסופו של דבר הגעתי לפסגה. זה מה שרציתי לראות, מפל בתולי לחלוטין עם ג'ונגל שופע שגדל משני הצדדים, גיליתי את "הסוד המים היפים מאוד".

הנוף שהיה לי על האי היה לא ייאמן ולא יכולתי לראות או לשמוע תיירים. זה היה גן עדן! ביליתי כמעט את כל היום בצילומים, שחיתי ואכלתי את הקוקוס המוזר שצף במורד הנחל.

עשה עיסוי תאילנדי מסורתי

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | קוסמוי מסאז תאילנדי מפנק
קוסמוי – מסאז' תאילנדי מפנק

באמת, לא משנה היכן אתה נמצא בתאילנד, עיסוי תאילנדי מסורתי צריך להיות ברשימה שלך. וקו סמוי אינו יוצא מן הכלל. אני אוהב לקבל עיסוי תאילנדי על החוף וזה אחד הדברים שחובה לעשות בקוסמוי. אל תדאג למצוא אחד, הם ילכו על החוף בחיפוש אחר תיירים כדי להרגיע את גופך הכואב.

אבל אתה יכול גם ללכת ברחובות כדי למצוא מכוני עיסוי או להזמין עיסוי מפואר יותר באחד המלונות היוקרתיים. אבל תעשו לעצמכם טובה, תעשו עיסוי כמה שיותר בתאילנד. הם כל כך סבירים וזה נחמד להתפנק כמו מלכים על בסיס קבוע.

להתפנק בבריאות וכושר

אם אתה רוצה לקחת את חופשת הבריאות שלך לרמה אחרת, הקפד להישאר ב- Absolute Sanctuary. אתר כושר בריאות זה שוכן על גבעה המשקיפה על מפרץ תאילנד. ממוקם בסביבה יער שופעת, Absolute Sanctuary נוקט בגישה הוליסטית המבקשת לתת מענה למטרות בריאות אינדיבידואליות כגון חופשת גמילה, חופשת פינוק, ניהול משקל או הפחתת מתח.

התפנקו עם יוגה או פילאטיס בזמן שאתם נהנים מחופשה משמעותית שתביא שלווה לנפש ולגוף. אם אתם מחפשים מפלט בריאות.

צאו לטיול אל גן הבודהה הסודי

בקוסמוי יש טיולי הליכה נהדרים ואם חיי החוף הופכים קצת מייגעים (כלומר, איך זה יכול להיות בכלל?) או שאתה רוצה למתוח רגליים, צאו לכמה מהמסלולים לטיול.

גן הבודהה הסודי (הידוע גם בשם Namtok Tar Nim & Magic Garden) הוא מקום מעניין מאוד לבקר בו. נוצר בשנת 1976 על ידי חוואי פירות דוריאן מקומי, ישנם כמה פסלי בודהה שונים המתארים פולקלור בודהה שונה.

יש עוד המון מקומות לטייל בקו סמוי מלבד גן הבודהה הסודי כדי לראות את בודהה, כולל טיול רגלי על רכס ההר נאתון, או לעלות לנקודת התצפית Maenam לתצפית נהדרת על נתון וסצנת האי הטרופי היפה.

  • טרק קו סמוי זה לוקח אותך לטיול לכמה מנקודות התצפית היפות ביותר בקו סמוי עם עצירה בגן הבודהה הסודי, המקדש הגבוה ביותר באי ומוזיאון מקומי.
  • אתה יכול לטייל לגן הבודהה הסודי או לצאת לטיול ג'יפים 4X4. 

הפארק הימי הלאומי אנג תונג

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | קוסמוי פארק מים לאומי
הפארק הימי הלאומי אנג תונג

טיול יום שחובה לעשות מקוסמוי הוא לצאת לפארק הימי הלאומי אנג תונג. כמו כל כך הרבה מקומות בדרום תאילנד, אנג טונג הופיע בסרט החוף עם ליאונרדו דיקפריו . אנו ממליצים בחום לקרוא גם את הספר לפני הביקור בתאילנד. המדינה השתנתה הרבה במהלך השנים, אבל היא באמת לוכדת את התחושה שהייתה לנו בטיול התרמילאים הראשון שלנו לתאילנד .

הפארק הלאומי אנג תונג הוא ארכיפלג של 42 איים עם הרי אבן הגיר הנישאים שתאילנד מפורסמת בהם. תוכלו לשחות בלגונות, להירגע בחופים בתוליים, או לצאת לשנורקלינג ולהשקיף על צבי ים במימיו הצלולים.

גם קו סמוי וגם קופנגן הם חלק מהפארק הימי הלאומי אנג תונג וניתן לבקר בו בטיול יום. 

טיול יום לקופנגן

שקיעה של קופנגן

הזכרנו לעיל קפיצת איים בזמן ביקור בקוסמוי ואנחנו מתכוונים לזה. תאילנד נוצרה לטיול איים. מקוסמוי תוכלו לבקר בקלות בקופנגן ובקו טאו בסיורי סירה מקוסמוי.

קופנגן פופולרי מספיק כדי לבלות בו קצת זמן בפני עצמו.

האי נמצא במרחק של 30 דקות שיט בסירה בלבד מקו סמוי, שם תנחתו במזח תונג סלה. בסיור זה, תוכלו לחקור את המקדש הסיני, חוף Koh Mah לשנורקלינג במימיו הצלולים ולאחר מכן ארוחת צהריים תאילנדית מסורתית. אז זה הזמן לבקר בנקודת התצפית היפה של Koh Raham לפני שתחזרו בסירת מנוע מהירה למלון שלכם בקוסמוי.

קו טאו

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | קאו טאו
קאו-טאו

קו טאו כדי לחקור חופים נסתרים שלווים, מקומות קדושים תת-מימיים מלאים ביצורי ים ומסיבות כל הלילה. קו טאו הוא אחד המקומות הטובים ביותר לשנורקלינג וצלילה בתאילנד. קו טאו מכונה לעתים קרובות אי הצבים הן בשל צורתו והן עבור הצבים הירוקים המאכלסים את האי היפה. זה גם אחד המקומות הטובים ביותר בתאילנד לקחת את הסמכת צלילה PADI שלך. 

בקר במקלט פילים

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | 3d render elephant walking ocean against sunset sky

פילים סובלים מזה זמן רב בתאילנד, אבל הודות למקלטים שהוסבו מסיורי פילים למקלטי פילים אתיים, אתה יכול לבקר בפילי תיירות בדימוס ולעזור לתמוך ברווחתם.

קחו 40 דקות נסיעה דרך הצד השני של האי אל מקלט שבו תלמדו על הפילים שחולצו, תאכילו אותם ותעזרו לרחוץ אותם בבוץ. הפילים האלה ניצלו מניצול ומקומות אלה הם חלק חשוב לתת להם לחיות את ימיהם בשלום יחסי. למרות שהם לעולם לא יכולים לחזור בטבע, אלו חיים הרבה יותר טובים מאשר תיירים נוסעים על גבם. 

טיול קטנוע – אבל בזהירות

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | טיול קטנוע
פעם ראשונה ששכרת אופנוע, לא רעיון טוב

Koh Samui מציעה הרבה אתרים תיירותיים שאפשר לחקור. הדרך הטובה ביותר (והזולה) לראות הכל היא על ידי השכרת קטנוע משלך. אני מבין שזה רעיון מרתיע עבור רוב התיירים החדשים לדרום מזרח אסיה, אבל זה לוקח רק כמה דקות כדי שתבין את זה ותרגיש כמו אופנוען מקצוען.

הקפידו לחבוש קסדה בכל עת ולנסוע בבטחה. למרבה הצער, תיירים רבים מתים בכבישי תאילנד מדי שנה, אז היזהרו מאוד.

השקיעו במפת אי ובקשו ממקומי לציין את כל המקומות שחובה לראות. כמובן שהדבר הבא לעשות הוא להתעלם לחלוטין מהמפה ופשוט ללכת לאיבוד! זו הדרך הטובה ביותר למצוא אבני חן נסתרות. 

תירגע אחרי החשיכה

אחרי שספגת קצת קרני שמש כל היום, צאו לחוף ליהנות מארוחת ערב ומשקאות על מאט על החוף. בכל לילה, הפנסים דולקים וכסאות הנוח יוצאים החוצה כשאתם אוכלים על ההרמון בסגנון החוף, שוכבים בצ'יל עם בירה צ'אנג או סינגה.

יש גם סיור השקיעה עם ארוחת ערב תאילנדית  שלוקח אותך לסיור ערב כדי לראות כמה מהאטרקציות התיירותיות המובילות של קו סמוי, כולל שוק לילה, סלעי הין טה הין יאי ושקיעה בפגודת לאם סור לפני שתסיים בארוחת ערב תאילנדית החוף.

מופע קברט ליידי בוי

אם אתם מחפשים דברים אחרים לעשות בקוסמוי בלילה, בדוק קברט ליידי בוי. כמו ימי La Cage Au Folles בצפון אמריקה. (עוד בשנות ה-90), מופעי הקברט של ליידי בוי הפכו לאחד הדברים הטובים ביותר לראות בקוסמוי בלילה. הופעה אנרגטית זו כוללת סינכרון שפתיים, ריקודים ותלבושות משוכללות.

אם אתה רוצה משהו עם יותר אקשן, לוחמי מואי תאי יערכו הפגנות גם ברחבי האי. אתה יכול גם לעשות את דרכך לאצטדיון האגרוף של צ'אוונג כדי לצפות במשחק מואי תאי. אתה יכול גם לקחת קורס מואי תאילנדי בקוסמוי. עשינו את זה בפוקט וזו הייתה דרך מדהימה לטבול בתרבות התאילנדית.

איך להגיע לקוסמוי

קוסמוי - דברים שאתם חייבים לעשות | holiday beach travel island koh
קוסמוי – דרכי הגעה

Koh Samui ממוקם במחוז Surat Thani 35 ק"מ מהחוף של Surat Thani במפרץ תאילנד. העיירה Surat Thani היא נקודת הקפיצה העיקרית לאיים במפרץ תאילנד ומכאן תוכלו לתפוס בקלות מעבורות רגילות.

האיים הסמוכים הם קופנגן, קו טאו וקו נאנג יואן שאליהם ניתן להגיע באמצעות סירה ארוכת זנב או מעבורת.

ישנן טיסות פנימיות זמינות מפוקט לקוסמוי וכן מבנגקוק לקוסמוי, מה שהופך אותה ליעד קל לביקור במהלך הטיולים בתאילנד. אם אתם מגיעים מאיים אחרים בדרום תאילנד, תצטרכו לעשות את דרככם לסוראט תאני. יש גם טיסות מבנגקוק לסוראט תאני.

מסורת תאני, תצלחו את המעבורת לקו סמוי מנמל המעבורת הראשי של סוראט תאני בדון סאק

היכן לשהות בקוסמוי

קו סמוי ידועה באתרי הנופש היוקרתיים שלה אבל יש גם מקומות סבירים יותר. אבל הנה כמה המלצות כדי להתחיל.

  • Four Seasons Resort  – יקר אבל שווה את ההשקעה. לעולם לא תוכל להשתבש עם המותג Four Seasons אם אתה מחפש שהות יוקרתית.
  • Kings Island Resort הוא מקום שהייה בדירוג גבוה בחוף צ'אוונג. אין בריכת שחייה אבל היא ממוקמת ישירות על החוף.
  • Hyatt Regency הוא אחד מאתרי הנופש היוקרתיים יותר על החוף עם בריכת שחייה פרטית במחיר סביר למטיילים בטווח הביניים.
  • למלונות אחרים בקוסמוי, בדוק את תאי טורס

אז, עכשיו אתה יודע מה הדברים הטובים ביותר לעשות בקוסמוי, תאילנד. כשאתה מזמין את הטיול הבא שלך לארץ החיוכים, הקפד להוסיף אותו למסלול הטיול שלך.

לקוסמוי יש הרבה יותר מה להציע מלבד מפלים ושוניות אלמוגים אבל אלו היו הדברים שהכי בלטו בעיני. זהו אי יפהפה עם ג'ונגל שופע עוצר נשימה וחופים מדהימים עם עצי דקל מוצלים, אולי כדאי לי לעזוב את פוקט ולעבור לכאן. Koh Samui בהחלט יראה אותי שוב בעתיד הקרוב.

  

 

  •  
Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ