תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

קאו לאק דברים שמומלץ לעשות | תאי-טורס

הגעתם לקאו-לאק עכשיו מתחיל הכיף…

אם אתם מתכננים טיול לתאילנד וקאו לאק נמצא במסלול הטיול שלכם, ריכזנו עבורכם כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בחופשתכם של פעם בחיים לארץ החיוכים.

קאו לאק דברים שמומלץ לעשות | תאי-טורס | ao phang nga national park thailand

תאילנד ידועה ביופייה הטבעי עוצר הנשימה. מהן הדרכים שבהן תוכל להפיק את המרב מהנוף המטורף הזה?

1. ביקור בחוף הים

תאילנד ידועה בחופים שלה, ובקאו לאק יש שפע של קווי חוף יפים. אחד החופים הידועים ביותר בקאו לאק הוא חוף נאנג טונג. עם המים הצלולים, החול היפה ועצי הדקל המרהיבים, נאנג טונג הוא המקום המושלם להירגע ולעבוד על השיזוף שלך. יש גם שפע של חופים אחרים באזור, כולל באנג ניאנג, קו פאיאם, קו טצ'אי, פאקארנג קייפ, פאקוויב ואיי סימילאן וסורין . כל אחד מהחופים הללו מציע נוף יפהפה שיהפוך את האינסטגרם שלך ללהיט!

אם אתם מחפשים חוף שמציע גם הזדמנויות נהדרות לחקור ולקבל את התמונה המושלמת, חוף באנג ניאנג הוא אופציה נפלאה. המבנים לאורך החוף דומים להריסות עתיקות שרק מחכות לחקור אותן.

קאו לאק דברים שמומלץ לעשות | תאי-טורס | aerial view lighthouse khao lak phang nga thailand
קאו לאק – אחד מרצועות חוף הים היפות בעולם

2. מפל צ'ונג פאה

מי לא אוהב מפל טוב? בקאו לאק, מפל Chong Fah הוא אתר שאסור לפספס. מים נשפכים במורד הסלעים דרך צמחייה עבותה וירוקה לתוך בריכה דמוית לגונה המושלמת לשחייה מרגיעה. לא תרצו לעזוב את המקום האידילי הזה.

האזור הוא גם ביתם של מפלים עוצרי נשימה שונים אחרים, כולל מפל לאמפי, מפל סאי רונג ומפל טון פראי. כל אחד מהכתמים האלה ידהים אותך ביופיו האקזוטי.

קאו לאק דברים שמומלץ לעשות | תאי-טורס | קאו לאק מפל מים

3. הפארק הלאומי קאו לאק-לום רו

אם אתם מעוניינים לפגוש כמה מחיות הבר האקזוטיות של תאילנד, כדאי לשקול לחקור את הג'ונגל שנמצא בפארק קאו לאק. בגבולות הפארק הזה, תמצאו יער טרופי אמיתי, עם חופת עצים, מפלים ונהרות. יש הרבה בעלי חיים שאתה עלול להיתקל בהם גם כאן, כולל טיגריסים, קופים וקוברות.

פארקים לאומיים מרהיבים נוספים באזור כוללים את הפארק הלאומי לאמרו, מפרץ פאנג נגה והפארק הלאומי תאי מואנג. כל פארק מציע חווית ג'ונגל ייחודית משלו.

קאו סוק הוא עוד אחד מהפארקים הלאומיים היפים של תאילנד. גולת הכותרת של החלק הספציפי הזה של הג'ונגל הוא האגם הכחול והיפה שבו יכולים המבקרים לשכור קיאק ולחתור מסביב כדי להתרשם מהנוף השופע שיש לפארק להציע.

קאו לאק דברים שמומלץ לעשות | תאי-טורס | קאו לאק פארק לאומי

4. הכירו כמה קופים

דרך נוספת להתבונן מקרוב בחיות הבר של תאילנד היא טיול למפרץ פאנג נגה . אזור נופי זה מפורסם בצוקי אבן גיר מרהיבים, מים ירוקים, מערות סודיות ולגונות נסתרות שרק מחכות לחקור. יש גם טונות של קופים שקוראים לאזור הזה בית, והם ישמחו לפגוש אותך!

קאו לאק דברים שמומלץ לעשות | תאי-טורס | קאו לאק קופים

5. רכיבה על סוסים

אם אי פעם התעניינתם ללמוד לרכוב על סוס, שקול להזמין שיעור במועדון הסוסים Khaolak. כאן, מורה מנוסה ילמד אתכם לרכוב על אחד מהסוסים היפים של המועדון על שביל נופי על שפת הים. המועדון מציע גם טיולי סוסים דרך ההרים לרוכבים מנוסים יותר המעוניינים לחקור את הנוף הייחודי של קאו לאק.

קאו לאק דברים שמומלץ לעשות | תאי-טורס | קאו לאק רכיבת סוסים

6. גלישה

רכיבה על הגלים באחד החופים היפים של תאילנד היא חלק גדול מהחיים בקאו לאק. אם אתה רוצה לנסות את הגלישה, פנה לחוף Khuk Khuk. פיסת קו החוף הזו ידועה בזכות הגלים המושלמים שלה, אז זה המקום האידיאלי לתלות בו עשרה ולחוות את המהות של חיי החוף.

קאו לאק דברים שמומלץ לעשות | תאי-טורס | קאו לאק גלישה

7. שנורקלינג

היופי של קאו לאק הוא לא רק על האדמה; יש המון יופי טבעי אפילו מתחת למים. הדרך הטובה ביותר לחוות זאת היא באמצעות הרפתקת שנורקלינג. עם מדריך מנוסה, תהיו בטוחים שתקבלו מבט מרגש ובטוח על היופי התת-ימי מול חופי קאו לאק. אולי לעולם לא תרצו לחזור לארץ!

קאו לאק דברים שמומלץ לעשות | תאי-טורס | קאו לאק שנורקלינג

8. Zip-line Tours

אין דרך טובה יותר לראות את הנוף מאשר מלמעלה. אם מתחשק לכם לטוס גבוה, שקול סיור ב-Zip Line בפארק הלאומי קאו לאק. החוויה הייחודית הזו היא מלמדת וגם מרגשת. אם אתה רוצה דרך מרגשת לחקור את הג'ונגל, ייתכן שהסיורים האלה מתאימים לך. אפשר גם לרכוב על אופניים.

9. שיעורי בישול תאילנדי

אם אתה אוהב את האוכל בתאילנד, אולי תרצה לרכוש כמה כישורי בישול תאילנדי הביתה. תבדוק את בית הספר לבישול תאי פאקינאקה. כאן, אתה יכול ללמוד הכל על התבלינים המשמשים בבישול התאילנדי, כאשר אתה מקבל הוראות שלב אחר שלב על בישול מנות תאילנדיות מסורתיות. זוהי חוויה מדהימה לכל סועד!

היסטוריה ותרבות בקאו לאק

ארכיאולוגים בתאילנד חשפו חפצים מלפני 40,000 שנה; זה אמור לתת לך מושג כמה היסטוריה ותרבות יש למדינה להציע.

1. מקדש וואט תאם

Wat Tham Suea, הידוע גם כמקדש מערת הנמר, הוא דוגמה עוצרת נשימה של אדריכלות תאילנדית. הבניין היפה הזה הוא הבית ומקום הפולחן של נזירים רבים. בנוסף, המתחם כולל מבוך של מערות תת-קרקעיות שבהן ארכיאולוגים חשפו כלי אבן, שרידי חרס ותבנית להכנת עקבות בודהה.

אם אתם נהנים לחקור את היופי וההיסטוריה של המקדשים של תאילנד, תוכלו גם לבקר בוואט סוואן קוהא, הידוע גם כמקדש המערה, וואט מאהא תאט וואצ'ירמונגקול ובוואט באנג ריאנג. כל אחד מהמקדשים היפים הללו יעניק לכם השראה עם הארכיטקטורה עוצרת הנשימה וההיסטוריה העמוקה שלהם.

2. קניות ברחוב

התמקחות עם רוכלי רחוב היא חלק עצום מהתרבות התאילנדית. אם אתם רוצים לחוות את החוויה האמיתית של החיים בקאו לאק, צאו לטייל דרך שוק באן ניאנג ותראו את המראות, הקולות והריחות של שוק מקומי הומה. תוכלו למצוא כל דבר, החל ממאכלים מוכנים, תוצרת ופרחים וכלה במלאכת יד במרכז השוקק הזה של החיים והתרבות התאילנדית.

3. פארק הזיכרון לצונאמי 813

בשנת 2004, קאו לאק הגיע לחדשות העולמיות כאשר צונאמי הרס את האזור; גלים גרמו להרס עד קילומטר אחד פנימה. בפארק הזיכרון לצונאמי 813, המבקרים יכולים לחלוק כבוד וללמוד יותר על מה שהתרחש במהלך האירוע הטרגי הזה. האנדרטה מרוכזת סביב סירת משטרה 813, ספינה שהושלכה שני קילומטרים פנימה במהלך הצונאמי.

4. כפר צף

הכפר Koh Panyi הוא כפר דייגים המפורסם בשל היותו בנוי על כלונסאות במים. כל אוכלוסיית הכפר הזה מורכבת מ-360 משפחות שמקורן במשפחות מוסלמיות יורדות ים מג'אווה. הכפר הייחודי הזה הוא באמת פיסת היסטוריה.

5. חיי לילה

הכיף לא חייב להפסיק כשהשמש שוקעת! קאו לאק מציעה מגוון אפשרויות של חיי לילה כדי להמשיך את המסיבה. אטרקציה פופולרית אחת היא מופע הקברט Moo Moo. המופע המופלא הזה משעשע מאוד וכולל תלבושות מדהימות. מקומות לילה נהדרים אחרים כוללים את בר מר חי'ס, בר קאולאק קופים, ויין יין נאה של Ayisha Fine Art.

קאו לאק עם ילדים

אם אתם נוסעים לקאו לאק עם כל המשפחה, יש הרבה דברים שיהיו המון כיף לילדים ולילדים בלבד. מה ישנם כמה דברים לעשות באזור שהם ידידותיים לילדים?

1. בקרו ב"גן צב"

יש המון אנשים בתאילנד שפועלים להצלת מינים בסכנת הכחדה. במרכז המחקר והפיתוח של דיג חופי Phang Nga, תוכלו לבלות את היום בלמידה על חיות בר מקומיות ומאמצי שימור. מרכז מחקר זה ידוע בשם "גן צב" בגלל מאמציו הנרחבים להתרבות ולהגן על צבים לפני שליחתם לטבע. יש להם גם מיכלים ענקיים המציגים מינים שונים של דגים, כולל דגי הליצנים (כדי שהילדים שלכם יוכלו לראות נמו אמיתי!).

אם אינכם יכולים לקבל מספיק מצבים, מקלט הצבים התאילנדי מואנג הוא מיקום פנטסטי נוסף בו תוכלו לראות מגוון מיני צבים וללמוד על מאמצי השימור.

2. לרכוב על פיל

פילים הם אחד היצורים היפים בתאילנד. אתה ומשפחתך יכולים להגיע למפגש מקרוב ואישי עם אחת מהחיות המפוארות הללו על ידי הזמנת טיול פילים מדהים. הפילים המאומנים במיוחד האלה יעניקו לכם רכיבה של פעם בחיים! קאו לאק מציעה גם סיורים המאפשרים לכם לרחוץ בלגונה ציורית לצד היצורים המדהימים הללו.

3. שחק קצת פוט-פוט

איזה ילד לא אוהב סיבוב מיני גולף? במיני גולף קאו לאק תוכלו לשחק 18 גומות של גולף מוקף בנוף יפהפה המחקה את ההריסות העתיקות של תאילנד הישנה. הילדים שלכם ירגישו כמו אינדיאנה ג'ונס כשהם מסתובבים במסלול היפה הזה.

4. להתקרר עם דינוזאורים

מזג האוויר בקאו לאק יכול להיות חם, כך שכאשר אתה צריך הפסקה מהחום, אין מקום טוב יותר לקחת את המשפחה שלך מאשר Dinosea World Park. פארק מיוחד במינו זה מציע מגוון אטרקציות על בסיס מים הממוקמות בין דינוזאורים נישאים ועלווה שופעת. יש אזורים מיוחדים עם מבנים מתנפחים למבקרים צעירים, שפע של מקומות לתמונות ואפשרויות אוכל באתר, כך שתוכלו בקלות להעביר יום שלם לשחק עם דינו הדינוזאור!

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ