תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

סינגפור – היעד שמשלים את הטיול לתאילנד

תאילנד מוקפת ביעדים אטרקטיביים גם מעבר לגבולות המדינה. חלק ממדינות האזור מפורסמות בשל העובדה שהן נשארו פחות מפותחות מהשכנה התאילנדית, וזהו חלק מסוד הקסם שלהן. אך יש מדינה אחת, שאומנם לא גובלת בתאילנד בגבול יבשתי, אך נמצאית במרחק טיסה קצר יחסית, ונחשבת לאחת המדינות המתקדמות בעולם. הכירו את סינגפור.

סינגפור - היעד שמשלים את הטיול לתאילנד | 20190417 SME Magazine Website Lets Ebay Singapore Image
סינגפור

סינגפור, מדינה שהיא גם עיר, הפכה ליעד מרכזי כבר לפני מאות שנים, כאשר הבינו את מיקומה האסטרטגי והיותה שער לדרום מזרח אסיה. בעקבות ההפיכה הקומוניסטית בסין, היגרו לאזור סינים רבים, ובתקופה קצרה יחסית, הפכו את סינגפור לסיפור הצלחה עולמי. סינגפור הפכה במהרה למרכז סחר עולמי, ובין השאר תמצאו שם את הנמל הגדול בדרום מזרח אסיה (ואחד המרכזיים בעולם), בנקים בינלאומיים, חברות טכנולוגיה, שהפכו את סינגפור לבסיסם באסיה ועוד.

מלבד היותה של סינגפור מרכז עיסקי ומסחרי, סינגפור היא גם יעד נפלא גם למשפחות. בסינגפור לקחו את עניין האטרקציות המשפחתיות צעד אחד קדימה ובנו איזור שלם בעיר, המוקדש כולו לפעילויות משפחתיות מהנות.

בשל העובדה שסינגפור ממוקמת רק שעתיים טיסה מתאילנד, ניתן לשלב את היעד כחלק מהמסלול, בטיסה ישירה מבגנגקוק או מפוקט, וכך לשלב עוד יעד איכותי בתוך המסלול, ללא ההרגשה של מעבר לעוד מדינה רחוקה ולכן כאשר אתם מחפשים מלונות בתאילנד עשו בדיקה של מלונת בסינגפור כדי להתאים את סדר הטיול באופן שהכי אידיאלי גם לכם.

כדי להקל עליכם את ההחלטה האם לשלב את סינגפור כחלק מהטיול, החלטתי לשתף אתכם בחוויה האישית שלי מהטיול המשפחתי לסינגפור, שכלל הגעה מבנגקוק, שהייה של 3 לילות בסינגפור וחזרה לבנגקוק לסיום הטיול.

הגעה לסינגפור מתאילנד

סינגפור - היעד שמשלים את הטיול לתאילנד | airplane take off blue sky clouds background 67340 295
טיסה מתאילנד לסינגפור

קל מאוד להגיע לסינגפור מתאילנד. טיסות ישירות יוצאות לסינגפור מבנגקוק ומפוקט ובמשך רוב שעות היום. משך הטיסה הוא כשעתיים וישנו הבדל של שעה מבחינת אזורי הזמן. הטיסות מתבצעות ע"י חברות רבות, חלקן כוללות את המזוודות וחלקן חברות LOW COST שיש צורך לשלם על הוספת מזוודה.

נחיתה בסינגפור והגעה למלון

סינגפור - היעד שמשלים את הטיול לתאילנד | Singapore Jewel Changi Airport Getty Featured Image
שדה התעופה של סינגפור

שדה התעופה בסינגפור הוא אחד היפים והמתקדמים בעולם. בהתאם למיקום המלון שלכם, תוכלו לבחור מבין כמה דרכי תחבורה אפשריות. אנחנו בחרנו ברכבת התחתית המצוינת, שעוברת כמעט בכל חלקי העיר, וניתן להגיע איתה לפתחם של כמה מהמלונות המובילים בעיר. אם תרצו להגיע ליעדכם בדרך אחרת, ניתן גם להשתמש במונית ציבורית או להוריד את האפליקציה הפופולרית של חברת GRAB שהיא שירות הזמנת המוניות הפופולרי בסינגפור. המקומיים טוענים ששימוש במונית GRAB זול מהמוניות הרגילות.

מלונות בסינגפור

סינגפור - היעד שמשלים את הטיול לתאילנד | item 1.thumbnail.carousel img.740
מלון מרינה ביי סנדס

ישנו מגוון כמעט בלתי נגמר של אפשרויות לינה בסינגפור, ומנעד המחירים נע בין בתי הארחה עם חדרים משותפים, למלונות יוקרה ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו בחרנו במלון פאן פסיפיק PAN PACIFIC המצוין, מה שהסתבר כבחירה מעולה. המלון נותן תחושת יוקרה ופינוק, צוות המלון אדיב מאוד והאוכל טעים ומגוון, כך שגם הגדולים וגם הקטנים נהנו.

להלן חלק מהפעילויות שחווינו במהלך השהות באי: (כמובן שישנם דברים נוספים וזו הבחירה שלנו)

מלון MARINA BAY SANDS RESORT

לסינגפור יש עבר יהודי עשיר, ויש גם בית כנסת יפה, אך מי שמחפש משהו שבולט לעין, ימצא בקו הרקיע את אחד המונומנטים המפורסמים בסינגפור, זהו מלון MARINA BAY SANDS RESORT, המלון המפורסם בסינגפור, עם שלושת הבניינים הגבוהים, המחוברים בראשם ע"י בריכה ומרפסת ענקית. המלון נבנה ע"י המיליארדר היהודי שלדון אדלסון, ומהווה נקודת עניין מרכזית לאנשים שבאים להתארח במלון ולעוברי אורח, שמורשים לעלות למרפסת התצפית, ומשם להנות מנוף עוצר נשימה, המשקיף על האוקיינוס, העיר והגנים המיוחדים שנבנו למרגלות הבניין. הכניסה למרפסת התצפית היא בתשלום.

האי SENTOSA

סינגפור - היעד שמשלים את הטיול לתאילנד | sinwh wet pool 5764 hor wide
האי SENTOSA

האי סנטוזה SENTOSA נמצא בקצה הדרומי של האי וקל מאוד להגיע אליו ע"י שימוש בתחבורה הציבורית הנוחה הפרוסה ברחבי העיר. ניתן להיכנס לאי באמצעות כל אחת מן האפשרויות הבאות: רכבל, הליכה ברגל, נסיעה, אופניים או רכבת עילית מיוחדת הנוסעת ברחבי האי.

בין הפעילויות הרבות שתמצאו באי אפשר למצוא: UNIVERSAL STUDIOS מוזיאון השעווה מאדאם טוסו, מאין מכוניות קארטינג שגולשות במורד הגבעה, מוזיאון האשליות TRICK EYE, מצפה תת ימי, רכבל, חוף מלאכותי ועוד.

פארק השעשועים UNIVERSAL STUDIOS

סינגפור - היעד שמשלים את הטיול לתאילנד | universal studios singapore tickets 1
פארק השעשועים UNIVERSAL STUDIOS

הכניסה ליוניברסל סטודיוס  UNIVERSAL STUDIOS מרגישה כמו כניסה לסרט הוליוודי. תמצאו שם את כל הדמויות הידועות ומיצגים מהסרטים שיצרה חברת הסרטים הגדולה לאורך השנים. בנוסף, במקום פועלים מתקני שעשועים רבים לרבות רכבת הרים, רפסודות על נהר מלאכותי, מופעים מהסרט עולם המים, מופעי רחוב ועוד ועוד.

גני GARDEN BY THE BAY

סינגפור - היעד שמשלים את הטיול לתאילנד | 275f0dc7 e240 4358 6e4f ba8232552646
גני GARDEN BY THE BAY

מתחם גרדן ביי דה ביי GARDEN BY THE BAY הוא בעצם מתחם ענק שנבנה במרינה ביי וכולל בתוכו כמה מתחמים, בהם תוכלו לראות צמחים ופרחים שהובאו מאזורים אחרים בעולם. המתחם מתחלק לכמה אזורים, חלקם בתשלום וחלקם בחינם. בין האזורים במתחם תוכלו למצוא את: כיפת הפרחים FLOWER DOME  – המקום הוכר על ידי גינס כחממה הגדולה בעולם ומארח בתוכו צמחים מחמש יבשות שונות. המקום מרהיב גם מבפנים וגם מבחוץ, הפלורל פנטזי FLORAL FANTASY – מאין סיפור שמסופר דרך הצמחים, שילוב של טבע ודמיון, הקלאוד פורסט CLOUD FOREST – המתחם השלישי שבו נכנסים למאין ענן ערפילי ובו צמחים מיוחדים מרחבי העולם.

לסיכום, הדרך הטובה ביותר היא לשלב את סינגפור בסוף הטיול או לקראת סוף הטיול כך שטסים לשם מפוקט ואז חזרה לבנגקוק ובחירה באחד היעדים בסביבת בנגקוק או בנגקוק עצמה. אורך הטיסה לסינגפור הוא כמו הטיסה מצ'יאנג מאי לפוקט, כך שזה די מרגיש כמו טיסה פנימית ולא מעבר למדינה נוספת.

אין צורך בהכנה מיוחדת מבחינת הויזה לישראלים, פשוט מגיעים ומקבלים אשרת כניסה ל 30 יום, רק שימו לב שלא פג תוקף הדרכון לעוד חצי שנה.

סינגפור היא יעד מתאים מאוד למשפחות ולילדים, אך גם המבוגרים צפויים ליהנות שם לדעתי.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ