תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

קאו לאק
זהירות, קוקוסים נופלים, ברוכים הבאים לקאו לאק גן עדן תאילנדי אמיתי,
שקופית קודמת
שקופית הבאה

לפרטים נוספים: צור קשר:

מידע כללי על האי קאו לאק

קאו לאק הוא אזור חוף יפהפה בשטח של כ -30 ק"מ כחלק ממחוז פאנג נגה וכמאה קילומטרים מהעיר פוקט לאורך "ים אנדמן", עם רקע הרים מרשימים המכוסים בג'ונגלים ענקיים השוכנים בדרום תאילנד. השם קו לאקה פירושו "הר לאק", שכן ההר הגדול, הממוקם במרכז האזור, הוא גורם האטרקציה העיקרי של שמורת הטבע לאם רו הפארק הלאומי, שאליה שייך אזור "קו לאק". האטרקציות שמציע אזור Lakhan Line הן רבות ומרשימות, אך במובן הפשוט של המילה. השילוב בין ההרים, הכבישים המשתרעים לאורך האזור, החופים הנקיים והיפים מאוד וכל הטבע שנותר שלם וכמעט שלם הופכים את האזור כולו לאזור ייחודי ומרשים שנחשב לאחד האזורים היפים ביותר בכל תאילנד. מה שיפה ומושך מבקרים רבים לאזור הוא השילוב של נוחות מערבית בצורה של אתרי נופש ומלונות, שחלקם מפוארים מאוד, מכבדים ואינם באים על חשבון אורח החיים התאילנדי הפשוט והמסורתי. בשנת 2004 האזור הושפע מאוד מאסון ה"צונאמי "מכל אזור אחר בתאילנד. למרות שהזיכרונות הקשים עדיין חרוטים בזיכרון המקומיים, כיום כל האזור שופץ לחלוטין, אתרי הנופש שופצו כאילו היו חדשים, התיירים חזרו לאזור במספרים גדולים ונראה כי כל המקום פונה לעבר עתיד מזהיר ומשגשג. חשוב לציין כי  נבנה  מוזיאון על קו Lakuo כדי להנציח את חורבן "הצונאמי", המהווה כיום חלק בלתי נפרד מהתרבות העשירה של האזור. בנוסף למפלים מרשימים, שמורת טבע פראית, אזורי צלילה צלולים מאוד  ויפים, טיולי יום לפוקט, וחופים אינסופיים הפזורים באזור והאווירה התוססת שמציע המקום. Kaolakiye ידוע גם כיעד פופולרי למשפחות שמעדיפות סביבה שלווה ונוחה יותר מאשר באזורים כמו פאטונג ופטאיה. אבל עדיין עם רמת הנוחות המוצעים על ידי בתי מלון ואתרי נופש באזור. 

עיין במדריך שלנו קאו לאק 17 אטרקציות מדהימות

קאו לאק- מידע כללי

חופי ים קאו לאק

חוף פרטי ניתן למצוא במספר קטן של אתרי נופש, החוף הגדול והפופולרי ביותר "Nang Thong", המשתרע באזור הצפוני של שמורת הטבע, מציע מגוון רחב של בתי מלון ואתרי נופש, חנויות, משרדי תיירות ומסעדות, ונחשב למרכז האמיתי של האזור על ידי קאו לאק מלונות. חוף נוסף מצפון לחוף "נאנג טונג" הוא באנג ניאנג, שיש בו גם מבחר טוב של מסעדות ומסעדות עסקיות, אך מציע אווירה שקטה ונינוחה יותר, ויש גם שוק לילה נחמד מאוד עם הרבה מזכרות ומלאכות אותנטיות. עבור אלה המחפשים מנוחה אמיתית תוך כדי נסיעה צפונה יותר, מספר התיירים מופחת באופן משמעותי. החופים הרבה פחות צפופים ונקיים בצורה מרשימה. אזור זה מציע אזורי בילוי מצוינים והעיירה הציורית הקטנה "Khuk Khak" (), המתוארכת לעידן אחר לגמרי, היא תזכורת נחמדה לתרבות האמיתית של תאילנד היפה. 

קרא את המדריך שלנו  קאו לאק מדריך לתייר הנבון

עיין במדריך מעניין נוסף  שלנו: קאו לאק איי סימילאן החופים היפים ביותר

קאו לאק - חוף ים

מתי מומלץ לבקר

Kaolakk הוא יעד אקזוטי שבו רוב המבקרים מגיעים בין נובמבר לאפריל. בעונת הגשמים, ממאי עד אוקטובר, מחירי החדרים יורדים משמעותית, אך עסקים ומסעדות רבים סוגרים את שעריהם בתקופה זו. 

עובדות מעניינות על קאו לאק

כמה עובדות מעניינות. כלכלת קאולאק עם ילדים מבוססת כמעט אך ורק על תיירות. מכיוון שהאזור מרוחק מאזורים חשובים אחרים, גם הכבישים הרגילים בתאילנד אינם נפוצים בהכרח כאן, למשל: אזור זה נחשב לאחד האזורים היקרים ביותר בתאילנד. ויש מצבים שבהם מוצרים עולים פי שניים מאשר במקומות אחרים. אין בית חולים בקאו לאק, ולכן כל פגיעה או טיפול גדולים דורשים נסיעה ללעיר פאנג נגה. עבור דברים פשוטים יותר, יש כמה מרפאות טובות באזור: Khao Lak אינטר קליניק, אשר בדרך נאנג טונג ביץ ', ושתי מרפאות פשוטות יותר, דוקטור בת "Sumat" (ד"ר Sumet) וד"ר Chusak דוקטור מרפאות, אשר ממוקמים על הכביש הראשי של "נאנג טונג" החוף. על החוף הזה, יש גם נקודה של "משטרת התיירות" (מדינת משטרת התיירות). אינטרנט ניתן למצוא ברוב "בתי הקפה וגסטהאוסים" ובחברות התיירות. יש גם כמה "סופרמרקטים" בינוניים באזור זה, ועם תצפינו, מבחר החנויות הולך ופוחת . 

דרכי הגעה לקאולאק

הדרך הקלה ביותר להגיע לקאו לאק היא לטוס לפוקט או לקראבי ולקחת מונית משם. אפשר גם להגיע לשם ברכבת, תחנת הרכבת הקרובה ביותר נמצאת בסוראט תאני (Surat Thani), ממנה תוכלו לתפוס אוטובוס לקאו לאק. הנסיעה נמשכת כ 4 שעות. ניתן גם להגיע לאזור באוטובוס. אין אוטובוסים הנוסעים לקאולאק אטרקציות, אך אוטובוסים לפוקט, ראנונג וסורטאני עוברים באזור ועוצרים ביעדכם לבקשתכם. 

אז אם אתם רוצים מחירים מדהימים(שאסור לנו לפרסם) צרו עימנו קשר לחופשה מדהימה ומהנה.

קאו לאק - חופשה מדהימה

אטרקציות מומלצות בקאו לאק

איי סימיליאן

טיול פרטי לאגם צ'או לאן

קאוסוק דיסקברי

לכל האטרקציות בקאו לאק

×

שיחת ווטסאפ