חייגו

מלונות בקופנגן

תוכן עניינים

מלונות בקופנגן מה חשוב לדעת

בואו לבחור מלונות בקופנגן ולהנות משקיפות מלאה, איכות, ירידה לפרטים הקטנים ולקבל תמורה מלאה לכספכם, כמובן שאנו מתחייבים למחירים הזולים ביותר למלונות בקופנגן.
האי קופנגן, שידוע יותר במסיבת הפולמון שלו, התברך גם בחופים שקטים ועוצרי נשימה, בשילוב של נופים טרופיים ירוקים. לאורך החופים נבנו בשנים האחרונות מלונות רבים הנותנים מענה לתיירים הפוקדים את האי מדי שנה ולא רק בשביל מסיבת הפולמון. האי קופנגן ממוקם בזמן של 45 דקות מעבורת מקוסמוי, השילוב בין 2 האיים יכול להיות מעולה, הפשטות וההתפתחות האיטית של קופנגן בשילוב ריזורט מעולה על הים, הם מה שהופכים את קופנגן לקסום כל כך.

מלונות בקופנגן | מלונות בקופנגן

מלונות בקופנגן - איך לבחור

מי שרוצה להנות ממסיבת הפול מון שיחפש מלון באזור חוף הדרין. אם אתם בעניין של חופשה רגועה יותר, מומלץ לחפש מלונות בקופנגן בחופים אחרים, כגון: חוף "טונג נאי פאן", חוף שקט עם כפר קטן ומלונות מעולים הפזורים על החוף, או חוף רצועת החוף של "באן טאי" ושורת המלונות הפזורים לאורכה. 

בכל אזור כזה, תמצאו מרכזים קטנים הנותנים מענה בסיסי לתיירים. המתכון לחופשה מוצלחת בקופנגן, הוא שילוב של בחירה נכונה של מלונות בקופנגן ורוגע ושקט נפשי על החוף.

להלן המלונות המומלצים בקופנגן שעברו בדיקה יסודית של הצוות שלנו בתאילנד, מה שנשאר לכם הוא להתרשם ולסמן את המלונות שמצאו חן בעיניכם. לאחר מכן נציג מטעמנו יצור קשר וידאג כי המלון שבחרתם יעמוד בול בציפיות שלכם. כמובן שכל המלונות בקופנגן דרכינו הם בהתחייבות למחירים הזולים ביותר.

מלונות מולצים בקופנגן

האי קופנגן מציע מספר מלונות מומלצים באווירה אקזוטית, אבל (אבל גדול), הקסם של קופנגן זה הנופים, החופים, הוויב ומסיבת הפולמון. תושבי האי מנסים לשמר על האווירה המיוחד של האי, שם לא תמצאו ריזורטים גדולים ומפנקים למשפחות כמו פוקט או קוסמוי, אבל בהחלט תוכלו להנות בכמה ריזורטים מיוחדים.

אם תרצו להתפנק, אז מלון אננטרה רסננדה נחשב להכי טוב באי (שוב הכל באופן יחסי במה שיש לקופנגן להציע). מלונות נוספים כמו קופו קופו או סמר לאקז'רי בצד המערבי של האי שם גם תמצאו הכי הרבה מסעדות ואת האזור החיי ביותר באי.

אם תרצו להיות באזור חוף הדרין כדי להיות בקרבת מסיבת הפול מון אז האופציות המומלצות שלכם הם: דה קבין ומלון אקספלורר (מלון למבוגרים בלבד).

5 המלונות הטובים ביותר בקופנגן

כדי שתוכלו למצות את החופשה שלכם, חשוב שבחירת מלונות בקופנגן  תהיה כזו שתתאים לאופי החופשה שלכם.

שם המלוןכוכביםחוףסוג
אננטרה רסננדה5 כוכביםטונג נאי פאןמשפחות וזוגות
קופו קופו5 כוכביםבאן תאיזוגות
פנווימן קופנגן5 כוכביםטונג נאי פאןמשפחות וזוגות
דה קבין קופנגן4 כוכביםצמוד להדריןזוגות
אקספלורר קופנגן4 כוכביםצמוד להדריןזוגות

מלונות בקופנגן בחוף הדרין

שם המלוןכוכביםמרחק מהחוף
טומי ריזורט3 כוכביםחוף הדרין
ביישור קופנגן3.5 כוכביםחוף הדרין
דה קבין4 כוכביםבאזור הדרין
קוקוהאט4 כוכביםבאזור הדרין
אקספלורר4 כוכבים
3 דקות נסיעה מהדרין
אנחנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר למלונות בקופנגן. להתאמת מלון ובדיקת מחירים למלונות בקופנגן מוזמנים ליצור איתנו קשר בקליק אחד בוואטסאפ

מלונות בקופנגן - כל מה שרציתם לדעת

כן מלונות באזור הדרין דורשים 3-5 לילות מינימום הזמנה (תלוי בתקופה ובמלון), מלונות שלא נמצאים באזור הדרין לרוב אין מינימום לילות.

בשונה מיעדים אחרים בתאילנד, באי קופנגן אין מלונות מותאמים למשפחות עם ילדים, אבל אם בכל זאת בחרתם בקופנגן לחופשה שלכם בתאילנד אז פנווימן קופנגן מציע חדרי משפחה.

מלונות אננטרה רסננדה וקופו קופו בהחלט ישדרגו את החוויה שלכם בקופנגן.

אם אתם מגיעים בתקופת מסיבת הפול מון אז כן, בתקופות אחרות מומלץ להזמין מלונות בחופים אחרים.

עוד על מלונות בקופנגן...

קופנגן היא יעד תיירותי פופולרי הממוקם במפרץ תאילנד. הוא ידוע בזכות החופים היפים שלו, חיי הלילה התוססים ומסיבת הירח המלא המפורסמת. כתוצאה מכך, האי מציע מגוון רחב של מלונות ומקומות לינה שיתאימו לתקציבים והעדפות שונות. הנה כמה מלונות פופולריים בקופנגן:

אננטרה רסננדה קופנגן, אתר נופש יוקרתי זה ממוקם על החוף הבתולי של Thong Nai Pan Noi. הוא כולל וילות מרווחות עם בריכות פרטיות, גנים טרופיים שופעים, ספא ומספר אפשרויות לסעודה.

בורי ראסה קופנגן, ממוקם בחוף Thong Nai Pan Noi, אתר נופש בוטיק זה מציע חדרים נוחים ווילות מול החוף. הוא מתגאה בבריכה על חוף הים, במסעדה המגישה מאכלים מהמטבח התאילנדי והבינלאומי וספא.

סנטייה קופנגן, אתר נופש אקולוגי יוקרתי זה שוכן על צלע גבעה המשקיפה על חוף Thong Nai Pan. הוא מציע וילות מסורתיות בסגנון תאילנדי מעץ טיק, בריכות עם שפת אינסוף, ספא, מספר מסעדות ונופים פנורמיים מדהימים.

אתר הנופש Panviman Koh Phangan: ממוקם על חוף פרטי ב-Thong Nai Pan Noi, אתר נופש זה מציע חדרים ווילות מרווחים עם נוף עוצר נשימה לים. הוא כולל שתי בריכות עם שפת אינסוף, ספא, מרכז כושר ואפשרויות אוכל שונות.

קוקוהאט ביץ' המפורסם ממוקם על חוף Leela, אתר נופש זה מציע מבחר של וילות וחדרים על חוף הים. הוא מספק בריכה עם שפת אינסוף, ספא, מסעדה על חוף הים ומועדון חוף עם נופי שקיעה מדהימים.

אלו הן רק כמה דוגמאות ממגוון בתי המלון ואתרי הנופש הזמינים בקופנגן. מומלץ לחקור ולקרוא ביקורות כדי למצוא את האפשרות הטובה ביותר שמתאימה להעדפות ולתקציב שלך. כמובן שתמיד מומלץ לפנות אלינו לקבל ייעוץ מקצועי לגבי מלונות בקופנגן.