חייגו

מלונות בפטאיה

תוכן עניינים

עיר הנופש הדרומית לבנגקוק, הידועה בכינויה כעיר החטאים, אך גם כזאת שעושה הכל כדי להתאים עצמה למשפחות עם ילדים. בואו לבחור מלונות בפטאיה בתקציב לכל כיס ולכל סוג חופשה. החל מלונות 4 כוכבים לצעירים בקרבת ווקינג סטריט ועד לריזורטים ברמת 5 כוכבים המתאימים למשפחות באזור נקלואה שנחשב לשקט והנקי יותר. עיר הנופש פטאיה פורסת לכם מבחר גדול של מלונות בכל חלקי העיר וכמובן אנו בתאי טורס תאילנד בדקנו את שלל המלונות של פטאיה ובחרנו לכם את הטובים ביותר שיתנו את התמורה מלאה לכספכם וכמובן התחייבות למחיר הזול ביותר.

מלונות בפטאיה

מלונות מומלצים בפטאיה

משפחות עם ילדים או צעירים מלאי אנרגיות, כאן תמצאו את כל המלונות המומלצים בפטאיה. העיר פטאיה שנמצאת כשעה וחצי נסיעה מבנגקוק, נותנת מענה לכל סוגי התיירים. אם אתם מבקרים בפטאיה עם ילדים, אנו ממליצים להתמקם בקצוות העיר פטאיה, באזור היותר שקטים ונקיים, הן בדרום והן בצפון רצועת החוף. באזור הצפוני תהנו מחוף נקלואה השקט וריזורטים מפנקים בסגנון סנטרה גרנד מיראז' או גרנד סנטר פוינט פטאיה. באזור הדרומי תוכלו ליהנות במלון רנסנס פטאיה המפורסם שזוכה לשבחים רבים. תזכרו שלא משנה היכן תבחרו תמיד תוכלו להגיע למרכז העיר בנסיעה קצרה. צעירים מגיעים לפטאיה רוצים לחוות את חיי הלילה של עיר החטאים, אנו ממליצים להתמקם במרכז העיר במרחק נסיעה קצרצר מווקינג סטריט. בנוסף מומלץ לבדוק אם המלון שתבחרו מאשר הכנסת אורחת לחדר.

עכשיו שאתם יודעים איך לבחור מלונות בפטאיה, מוזמנים לבדוק את המלונות שלנו בהמשך העמוד ולהשאיר פרטים ואחד הנציגים שלנו יחזור אליכם במהרה. ביחד תתאימו את המלון המושלם בשבילכם לחופשה בפטאיה וכמובן תשלמו את המחיר הזול ביותר בהתחייבות.

10 המלונות הטובים ביותר בפטאיה

שם המלון דירוג החוף מתאים ל…
1. גרנד סנטר פוינט טרמינל 21 5 במרכז פטאיה משפחות וזוגות
2. גרנד סנטר פוינט ספייס 5 5 דקות המרכז משפחות וזוגות
3. קייפ דארה 5 שוק לילה
זוגות צעירים ומשפחות
4. סנטרה גרנד מיראז' 5 על החוף למשפחות
5. הילטון פטאיה 5 על החוף לזוגות וצעירים
6. גרנדה סנטר פוינט פטאיה 4 במרכז פטאיה לזוגות משפחות וצעירים
7. סיאם סיאם פטאיה 4 במרכז פטאיה לזוגות וצעירים
8. אינטרקונטיננטל פטאיה 5 ג'ומטיין זוגות
9. אמארי פטאיה 4 במרכז פטאיה משפחות
10. סומרסט פטאיה 5 במרכז פטאיה זוגות ומשפחות 

אנחנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר למלונות בפטאיה.
להתאמת מלון ובדיקת מחירים למלונות בפטאיה מוזמנים ליצור איתנו קשר בקליק אחד בוואטסאפ.

מלונות בפטאיה על החוף

סנטרה גראנד מיראז' / 5 כוכבים
קייפ דארה / 5 כוכבים
אינטרקונטיננטל פטאיה / 5 כוכבים

מלונות בפטאיה למשפחות

גרנד סנטר פוינט טרמינל 21 / 5 כוכבים
גרנד סנטר פוינט ספייס / 5 כוכבים
סנטרה גרנד מיראז' פטאיה 5 כוכבים

מלונות בפטאיה

מלונות בפטאיה - כל מה שרציתם לדעת

מלונות גרנד סנטר פוינט פטאיה, ספייס וסנטרה גרנד מיראז' פטאיה מומלצים למשפחות עם שלל הפעלות כמו מיני פארק מים.

מומלץ להזמין כמה חודשים מראש בעיקר בתקופות שיא העונה ובחודשי הקיץ.

המלונות בפטאיה מלאים מדי סופ"ש באורחים תאילנדים המגיעים בעיקר מבנגקוק.

כן פטאיה נחשבת לעיירת הנופש בקרבת בנגקוק ואפשר לשלב אותה עם חופשה קצרה.

עוד על מלונות בפטאיה...

פטאיה, הממוקמת על החוף המזרחי של תאילנד, היא עיר נופש פופולרית על החוף הידועה בחיי הלילה התוססים שלה, פעילויות המים ואפשרויות הבילוי שלה. פטאיה מציעה מגוון רחב של מלונות כדי לתת מענה לתקציבים והעדפות שונות. להלן סקירה כללית של סוגי המלונות שתוכלו למצוא בפטאיה:

אתרי נופש על חוף הים: פטאיה מפורסמת בחופים היפים שלה, וישנם אתרי נופש רבים על חוף הים המציעים נוף מדהים לים וגישה ישירה לחול. אתרי נופש אלה מספקים לעתים קרובות שירותים כמו בריכות שחייה, פעילויות ספורט מים, ברים על החוף ומסעדות.

מלונות יוקרה: פטאיה מתגאה במספר מלונות יוקרה המספקים שירותים ושירותים מהשורה הראשונה. מלונות אלה כוללים חדרים וסוויטות אלגנטיים, מתקני ספא, מסעדות משובחות, מרכזי כושר, ולעיתים קרובות יש הטבות נוספות כגון אזורי חוף פרטיים, מגרשי גולף או שכר יאכטות.

מלונות בוטיק: בפטאיה יש מבחר מלונות בוטיק המציעים חוויה ייחודית ואינטימית. למלונות אלה יש לרוב עיצובים מסוגננים, שירות אישי ואווירה נעימה. הם פונים למטיילים המחפשים שהות אינדיבידואלית ואינטימית יותר.

מלונות בתקציב נמוך: פטאיה מציעה מגוון של מקומות אירוח בתקציב נמוך, כולל בתי הארחה, מלונות בתקציב נמוך ואכסניות. אפשרויות אלו מספקות חדרים במחיר סביר עם שירותים בסיסיים, מה שהופך אותם למתאימים למטיילים או תרמילאים בעלי מודעות תקציבית.

אתרי נופש ידידותיים למשפחות: פטאיה היא יעד פופולרי למשפחות, וישנם מלונות ואתרי נופש הפונים במיוחד למשפחות עם ילדים. אתרי נופש אלה מספקים מתקנים כמו מועדוני ילדים, בריכות לילדים, מתקני שעשועים ופעילויות מאורגנות כדי לבדר את הילדים.

מלונות ברובע הבידור: פטאיה ידועה בחיי הלילה התוססים ואפשרויות הבילוי שלה. ישנם מלונות הממוקמים בלב אזורי הבילוי, כגון Walking Street ו-Soi LK Metro, המציעים גישה נוחה לברים, מועדונים, מסעדות ומקומות בילוי.

בעת בחירת מלון בפטאיה, קחו בחשבון גורמים כמו מיקום, קרבה לאטרקציות או חוף הים, מתקנים זמינים וביקורות כלליות. מומלץ לחקור ולהשוות מחירים ושירותים כדי למצוא את המלון המתאים ביותר להעדפות ולתקציב שלכם.

הנה כמה מלונות מומלצים בפטאיה בטווחי מחירים שונים:

מלונות יוקרה:

מלון רויאל קליף ביץ': מתחם מלונות מפורסם ברמת חמישה כוכבים עם נוף מדהים לאוקיינוס, בריכות שחייה מרובות, חוף פרטי, חדרים מפוארים ומגוון אפשרויות לסעודה.
Centara Grand Mirage Beach Resort: אתר נופש ידידותי למשפחות עם נושא "עולם אבוד" ייחודי, המציע חדרים מרווחים, פארק מים, בריכות מרובות וגישה ישירה לחוף.
Hilton Pattaya: ממוקם בלב פטאיה ומשקיף על חוף פטאיה, מלון יוקרתי זה כולל חדרים מודרניים, בריכת אינסוף על הגג ומספר אפשרויות לסעודה.
מלונות בטווח הביניים:

הולידיי אין פטאיה: ממוקם לאורך חוף פטאיה, מלון זה מציע חדרים נוחים, בריכת גג, מועדון ילדים, וגישה נוחה לאזורי קניות, אוכל ובידור.
AVANI Pattaya Resort: אתר נופש על חוף הים עם חדרים מסוגננים, בריכת שחייה גדולה, ספא ומגוון אפשרויות לסעודה. הוא ממוקם בנוחות ליד אטרקציות פופולריות ומרכז העיר.
The Bayview Pattaya: ממוקם ליד Walking Street, מלון זה מציע חדרים מצוידים היטב, בריכת גג, מרכז כושר ונוף פנורמי של מפרץ פטאיה.
מלונות בתקציב נמוך:

April Suites Pattaya: ממוקם בלב פטאיה, מלון זול זה מציע חדרים נקיים ונוחים, בריכה על הגג, ומיקום נוח קרוב לאזורי קניות, אוכל ובידור.
מלון פליפר לודג': ממוקם ליד החוף, מלון במחיר סביר זה מספק חדרים נוחים, בריכה חיצונית, וגישה נוחה לחיי הלילה ולאטרקציות של פטאיה.
LK The Empress: מלון עם תמורה מלאה לכסף עם חדרים נוחים, בריכת גג ומיקום מרכזי ליד חוף הים, מרכזי קניות ואזורי חיי לילה.
שימו לב, אלו הן רק כמה דוגמאות, ולפטאיה יש מגוון רחב של מלונות לבחירה. מומלץ לקחת בחשבון גורמים כמו מיקום, שירותים, קרבה לאטרקציות והתקציב שלכם בעת בחירת מלון. קריאת חוות דעת של אורחים קודמים יכולה גם לספק תובנות לגבי האיכות והשירות של המלון.