חייגו

מלונות בהואה הין

תוכן עניינים

בואו לנפוש בעיירת הנופש של בית המלוכה התאילנדי ולהנות במלונות מומלצים בהואה הין. אנו מציעים מבחר גדול של מלונות בהואה הין לכל המשפחה, שעברו בדיקה אישית של הצוות שלנו שחי בתאילנד כדי להיות בטוחים שתקבלו תמורה מלאה לכספכם. רוב המלונות בהואה הין ממוקמים במרכז העיירה, לכן תמיד תהיו במרחק נגיעה מהשווקים, מסאז'ים ומרכזי הקניות של הואה הין.

עיירת הנופש הואה הין, ממוקמת כ2 וחצי נסיעה מהעיר בנגקוק ומציע ריזורטים רבים הפרוסים לאורך החוף של הואה הין. מלבד היותה קרובה לעיר בנגוק, קו החוף הארוך של הואה הין מציע המון ריזורטים בכל התקציבים.

מלונות בהואה הין

מלונות מומלצים בהואה הין

רוב המלונות המומלצים ממוקמים באזור מרכז העיירה ולכן תמיד תיהיו קרובים לשווקים, מרכזי הקניות והמסעדות. משפחות עם ילדים יוכלו להתפנק בריזורטים עם פארקי מים כמו הולידיי אין ואנה נאווה המציע פארק מים צמוד עם כניסה חופשית לאורחי המלון.

5 המלונות הטובים בהואה הין

שם המלוןכוכביםסוג
הייאט הואה הין5 כוכביםמשפחות וזוגות
הולידיי אין וואנה נאווה4 כוכביםמשפחות
אינטרקונטיננל הואה הין5 כוכביםמשפחות וזוגות
הילטון הואה הין5 כוכביםמשפחות וזוגות
מריוט הואה הין5 כוכביםמשפחות

מלונות בהואה הין - מתי מומלץ להגיע

עיירת החוף הואה הין מתויירת במהלך כל השנה, במיוחד בסופי שבוע, המלונות מתמלאים בעיקר על ידי תיירים מקומיים תושבי בנגקוק לרוב.
לכן מחירי המלונות בסופי שבוע נוטים להיות גבוהים ושווה להזמין מראש!

מבחינת מזג האוויר, העונה החמה בהואה הין היא בין נובמבר ועד מאי. אך בשונה מהאיים גם בעונה "הגשומה" מזג האוויר יציב בהואה הין וישנם המון ימי שמש. גם בימים גשומים תמיד ניתן למצוא תעסוקה במלונות בהואה הין, הרי שמדובר על ריזורטים גדולים.

אנחנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר למלונות בהואה הין, להתאמת מלון ובדיקת מחירים למלונות בהואה הין מוזמנים ליצור איתנו קשר בקליק אחד בוואטסאפ.

מלונות בהואה הין - כל מה שרציתם לדעת?

בנסיעה מבנגקוק בזמן של כשעתיים וחצי.

3-4 לילות בהחלט יספיקו.

הייאט הואה הין, הולידיי אין הואה הין, אינטרקונטיננטל הואה הין נחשבים למומלצים בהואה הין.

מלונות בהואה הין