תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

תאילנד למשפחות

תאילנד למשפחות

תאילנד למשפחות הפכה בשנים האחרונות ליעד מועדף לחופשה משפחתית בקרב ישראלים בתאילנד. הביקוש עבור טיולי משפחות בתאילנד עולה משנה לשנה ויש לזה המון סיבות: ריזורטים משפחתיים מפנקים, תרבות מעניינת שתרתק כל משפחה, המון יעדים ואטרקציות מותאמים למשפחות, פינוקים שונים כמו מסאז'ים ושופינג זול והתניידות קלה ונוחה בין היעדים הם רק חלק קטן מסיבות בתאילנד כל כך פופולרית לחופשה משפחתית.

תאילנד לשמפחות
משפחה בקופנגן

טיסות לתאילנד לכל המשפחה

אז החלק הקשה ביותר הוא הטיסה לתאילנד עם ילדים, איך מעבירים שעות ארוכות בישיבה עם הילדים בתוך המטוס. האמת שזה לא כזה נורא, רוב הטיסות שטסות היום לתאילנד הם טיסות לילה, בכל המטוסים תמצאו מערכות בידור אישיות עם סרטים מצוירים לילדים (נגמר עידן מטוסי 767 של אל על). בנוסף אישור טיסה מעל סעודיה מקצר את זמן הטיסה לתאילנד מישראל לכ 7 וחצי שעות בלבד, מה שהופך את הטיסה לתאילנד לחוויה בפני עצמה.

תאילנד למשפחות | טיסות לתאילנד
טיסה לתאילנד עם ילדים בחברת אמירייטס

יעדי למשפחות בתאילנד

כמעט על היעדים בתאילנד מתאימים לחופשה משפחתית, ישנם יעדים שבהם תעשו המון אטרקציות ופעילויות ספורט ימי כמו: קוסמוי ופוקט., ביעדים אחרים תהנו במלונות מושלמים לכל המשפחה כמו: קאו לאק, הואה הין או פטאיה ובחלק מהיעדים תהנו מתרבות תאילנד ותטיילו ברחובות הערים של בנגקוק וצ'אנג מאי.

מלון-קטאטאני-פוקט
קטאטני פוקט – אחד האהובים על משפחות בתאילנד עם ילדים

תאילנד למשפחות איך להזמין

חולמים על חופשה משחתית בתאילנד? לא יודעים מאיפה להתחיל? צרו קשר איתנו ואנו נלווה אתכם החל מהתכנון, דרך בחירת והזמנת המלונות ועד להגעה לתאילנד. כל מה שנשאר הוא להשאיר פרטים.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ