חייגו

מלונות בצ'אנג מאי

תוכן עניינים

בואו לבחור מלונות בצ'אנג מאי, בירת הצפון, העיירה הפסטורלית שמרתקת מיליוני תיירים בשנה. העיר צ'אנג מאי עם ה"וייב" הכי מגניב בתאילנד, שתיקח אתכם למסע היסטורי במקדשי העיר ואל מסעות בטבע העוצר נשימה של הצפון. כמובן שכל המלונות המומלצים שלנו עברו בדיקה יסודית כדי לתת לכם נוחות מרבית, תמורה כספית מלאה וכמובן התחייבות למחירים הכי זולים.

העיר צ'אנג מאי היא העיר השניה בגודלה בתאילנד ויש בה הרגשה אחרת ושונה מכל מה שאתם מכירים בתאילנד. גם המלונות בצ'אנג מאי נותנים לכם אווירה שונה בעזרת עיצוב ה"לאנה" היחודי למלונות בצ'אנג מאי. לרוב נחלק את השהות בצ'אנג מאי ל 2 תקופות – לפני ואחרי טיול הג'יפים, אך יש כאלו שיבחרו לשהות בעיר בכל התקופה ולטייל בה ולחוות את הוייב המיוחד של אזור העיר העתיקה, נימן ואזור נהר הפינג

מלונות בצ'אנג מאי

מיקומי מלונות מומלצים בצ'אנג מאי

בעיר צ'אנג מאי מלונות רבים הפרוסים ברחבי העיר, מומלץ להתמקם במספר מיקומים בעיר, חשוב לזכור שהעיר יחסית קטנה והתנועה בה בעזרת מוניות מאוד נוחה, קצרה וזולה. תוכלו לבחור להתמקם בין 3 נקודות מרכזיות בעיר: העיר העתיקה, שוק הלילה או איזור נימאן רואד המתפתח בעיר. הלינה בצ'אנג מאי יחסית זולה אם משווים אותה לאיים לכן מומלץ לבחור במלונות בדרגת 4 כוכבים ומעלה.

 

מלון אינטרקונטיננטל הוא המלון החדש, היוקרתי והמומלץ בעיר. גם מלון מליה יתן לכן חוויה מפנקת עם רופטופ על גג המלון עם נוף עוצר נשימה. אם תרצו לשהות בתקציב נמוך יותר אך להנות ממלון טוב, אז מלון אמורה צ'אנג מאי ומלון מובנפיק צ'אנג מאי יתנו לכם את החוויה שצריך כדי להנות בעיר צ'אנג מאי ולדלג בין העיר העתיקה ושוק הלילה.

לפניכם מספר מלונות מומלצים בצ'אנג מאי, מוזמנים להתרשם ולהשאיר פרטים ואחד הסוכנים שלנו יצור אתכם קשר ויתן לכם את ההצעה הזולה ביותר למלון שבחרתם.

5 המלונות הטובים ביותר בצ'אנג מאי

שם המלון דירוג החוף מתאים ל…
1. מליה צ'אנג מאי 5 שוק לילה משפחות וזוגות
2. מלון U נימן 5 נימן רואד משפחות וזוגות
3. אינטרקונטיננטל צ'אנג מאי 5 שוק לילה משפחות וזוגות
4. אמורה צ'אנג מאי 4 העיר העתיקה זוגות ומשפחות
5. מובנפיק סוריוונג 4 שוק לילה זוגות ומשפחות

אנחנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר למלונות בצ'אנג מאי.
להתאמת מלון ובדיקת מחירים למלונות בצ'אנג מאי מוזמנים ליצור איתנו קשר בקליק אחד בוואטסאפ.

מלונות בצ'אנג מאי בקרבת שוק הלילה

שם המלון כוכבים מרחק מהשוק
דוסיט די 2 4 כוכבים מרחק הליכה קצרה
מובנפיק סוריוונג 4 כוכבים מרחק הליכה קצרה
אינטרקונטיננטל צ'אנג מאי 5 כוכבים מרחק הליכה קצרה
מליה צ'אנג מאי 5 כוכבים מרחק הליכה
רימפינג וילג' 4 כוכבים 10 דקות הליכה
אמורה צ'אנג מאי 4 כוכבים 15 דקות הליכה
אמפרס צ'אנג מאי 4 כוכבים 10 דקות הליכה

מלונות בצ'אנג מאי

מלונות בצ'אנג מאי - כל מה שרציתם לדעת

אזור שוק הלילה, העיר העתיקה או נימאן רואד נחשבים לתוססים בצ'אנג מאי, מומלץ לסגור מלון באחד מהאזורים הללו. בכללי העיר צ'אנג מאי קטנה יחסית במרחק נסיעה קצר תוכלו להגיע מאזור לאזור.

מלון אמפרס או מלון אינטרקונטיננטל החדש ממוקם במרחק הליכה קצר מחב"ד.

מלון אמפרס, מובנפיק ודוסיט די 2 ממוקמים בקרבת שוק הלילה של צ'אנג מאי.

תמיד מומלץ להשקיע על מלון, המלונות שהומלצו על ידינו בהחלט יתאימו לכם והם בתקציבים שונים, בכללי בעיר צ'אנג מאי לרוב מטיילים בעיר בשונה מהאיים.

עוד על מלונות בצ'יאנג מאי...

צ'יאנג מאי, הממוקמת בצפון תאילנד, היא יעד תיירותי פופולרי הידוע במורשת התרבותית העשירה, המקדשים היפים והסביבה הטבעית שלו. העיר מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה, לרבות אתרי נופש יוקרתיים, מלונות בוטיק, בתי הארחה בתקציב נמוך ומה שביניהם. הנה קצת מידע על מלונות בצ'אנג מאי:

מלונות/אתרי נופש יוקרתיים: צ'אנג מאי היא ביתם של מספר מלונות ואתרי נופש יוקרתיים המציעים שירותים ושירותים ברמה עולמית. נכסים אלה כוללים לעתים קרובות חדרים מרווחים, נופים מדהימים, מספר אפשרויות לסעודה, מתקני ספא ובריאות, בריכות שחייה ושירותי קונסיירז'. כמה מלונות יוקרה ידועים בצ'אנג מאי כוללים את Four Seasons Resort Chiang Mai, Dhara Dhevi Chiang Mai ו-Anantara Chiang Mai Resort.

מלונות בוטיק: צ'אנג מאי ידועה גם במלונות הבוטיק המקסימים שלה המעניקים חוויה אינטימית ואישית יותר. לנכסים אלה יש לרוב ארכיטקטורה ועיצוב ייחודיים, המשלבים אלמנטים תאילנדיים מסורתיים עם אסתטיקה מודרנית. כמה מלונות בוטיק פופולריים בצ'אנג מאי כוללים את Rachamankha Hotel, 137 Pillars House ו-Ping Nakara Boutique Hotel & Spa.

מלונות בטווח הביניים: ישנם מספר רב של מלונות ברמת הביניים בצ'אנג מאי המציעים אירוח נוח במחירים נוחים. מלונות אלה מספקים בדרך כלל חדרים מצוידים היטב, שירותים חיוניים, אפשרויות לסעודה באתר, ולעתים קרובות יש בריכות שחייה ומרכזי כושר. כמה מלונות מומלצים ברמת הביניים בצ'אנג מאי כוללים את The Rim Resort, De Lanna Hotel ו-Siripanna Villa Resort & Spa.

בתי הארחה ואכסניות תקציביים: למטיילים עם תקציב תקציבי, צ'יאנג מאי מציעה מגוון של בתי הארחה ואכסניות המספקים אפשרויות לינה במחיר סביר. מפעלים אלה מציעים בדרך כלל חדרים בסיסיים או אירוח בסגנון מעונות עם מתקנים משותפים. כמה אפשרויות תקציב פופולריות בצ'אנג מאי כוללות את Julie Guesthouse, Green Tulip House, ו-Hug Bed and Breakfast.

כאשר בוחרים מלון בצ'אנג מאי, חיוני לקחת בחשבון גורמים כמו מיקום, קרבה לאטרקציות, שירותים ותקציב. כדאי גם לקרוא ביקורות ולבדוק את פלטפורמות ההזמנות המקוונות לקבלת המידע העדכני ביותר, זמינות ומבצעים. כמובן שתמיד מומלץ לפנות אלינו לקבל ייעוץ מקצועי לגבי מלונות בצ'אנג מאי.