חייגו

חוברת האטרקציות שלנו בקוסמוי

האי הקסום קוסמוי מציע לכם מגוון גדול של אטרקציות לכל המשפחה. טבע טרופי מרענן וים רגוע יחסית יבטיחו לכם הנאה מושלמת.

שילוב נכון בין "בטן גב" בחוף למימוש האטרקציות הרבות של קוסמוי, יבטיח לכם שילוב מנצח, הנאה מובטחת בחופשתכם באי קוסמוי.

אומגות בקוסמוי

האי קוסמוי טומן בחובו הרבה יותר מחופים יפים. באי קוסמוי נוכל למצוא טבע פראי שנמצא בלב ג'ונגלים עבותים. ושם נקבל הזדמנות לחוות את אחת האטרקציות המלהיבות ביותר בתאילנד – אומגות בקוסמוי בצמרות העצים. האטרקציה מתאימה לכולם, ובמיוחד לאלה מבינינו שמחפשים חווית אקסטרים בלתי נשכחת באי הטרופי היפהפה קוסמוי.

החל מ-מבוגר/ילד- 1,500

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

חוות פילים טיפולית בקוסמוי

חוות פילים טיפולית בקוסמוי אמיתית הנותנת דגש על טיפול ופינוק הפילים. החווה ממוקמת באי קוסמוי בלב הטבע המדהים. פעילות עם פילים היא חוויה חינוכית ומלכדת לכל המשפחה. במתחם תוכלו לרחוץ את הפילים, להאכיל אותם, לשחק איתם ואפילו לצאת איתם לטיול קצר בטבע של האי קוסמוי.

החל מ- 900 באט לאדם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ למשפחות

טיול 42 האיים- קוסמוי

טיול 42 האיים – קוסמוי כולל שייט מהנה בשמורת הטבע המרהיבה אנג טונג (PARK NATIONAL THONG ANG)בו תהנו מנופים יפהפיים, שנירקול בתוך שונית האלמוגים שם תצפו במגוון של בעלי חיים ימיים, ובנוסף גם טיול קיאקים מהנה בשמורה.

החל מ- 1,300 באט, ילד בין גיל 4-10, 899 באט

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

טיול אופנועי ים בקוסמוי

טיולי חוויתי של 3 או 5 שעות שבמהלכו יש 5 עצירות הכוללות את: איי קו טאן וקו מדסום, עצירות לשנורקלינג בשוניות האלמוגים היפות, ובסופו גם עצירות בחופים מבודדים מדהימים ביופיים. הטיול כולל אופנועי ים חדשים ובטיחותיים עם ביטוח מלא! במהלך הטיול יוצאים בקבוצות קטנות כאשר לכל קבוצה מתלווים מדריך ומציל.

החל מ- 6,250 באט לאדם

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

קורס בישול בקוסמוי

בואו והצטרפו אלינו לקורס בישול בקוסמוי וביחד נלמד להכין מנות תאילנדיות אותנטיות. החל מבחירת המנות הטעימות שלכם, דרך סיור של 30 דקות בשוק מקומי לבחירת המצרכים הטריים שירכיבו את המנות, ועד ליצירת המנות התאיות הייחודיות שלכם באווירה כיפית וחוויתית.

החל מ- 2,100 באט לאדם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ למשפחות

טיול יום לקו טאו

טיול יום לקו טאו ולאי קו נאנג יואן, מאתרי הצלילה הטובים והמפורסמים בעולם. האי קו טאו התפרסם בזכות שוניות האלמוגים היפהפיות, החופים הלבנים ומימי התכלת הצלולים במיוחד.

החל מ- 2,000 באט למבוגר/ילד מתחת לגיל 11: 1,500 באט.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

טיול יום פרטי ברחבי האי קוסמוי

בואו להכיר את האי קוסמוי, יאספו אתכם מהמלון ברכב או מיניוואן לטיול ברחבי האי עם רכב צמוד שילווה אתכם לאורך כל היעדים שתבקרו בהם. כחלק מהטיול תבקרו במקדשים עתיקים, נקודות תצפית, סלע איבר המין המפורסם ומפל הין-טא שם תוכלו לטבול במים הקרירים ולהנות מהטבע הסובב אתכם.

החל מ-3,600 באט (רכב עד 4 אנשים)

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

טרקטורונים בקוסמוי

טיול בטבע המרהיב של האי, רכיבה על טרקטורונים בג'ונגל לאחר מכן הגעה לנקודת תצפית המשקיפה על האי, מפלי מים ונקודות תצפית נוספות .

החל מ-2,200 באט

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם
אטרקציות בקוסמוי | logo ver w slogen

אנחנו מציעים את האטרקציות המהנות בקוסמוי.
לפרטים על טיול בקוסמוי ובדיקת מחירים מוזמנים ליצור איתנו קשר בקליק אחד בוואטסאפ.