חייגו

חוברת האטרקציות שלנו בפוקט

האי פוקט השוכן באזור הדרום מערבי של תאילנד ומציע המון אפשרויות של אטרקציות וטיולים במהלך כל השנה. האי הפופולרי בתאילנד מציע פעילות רבות למשפחות עם ילדים, צעירים ומבוגרים. לרבות טיול טבע, טיול שייט מופעים ופרקי מים. האטרקציות פזורות ברחבי האי וניתן לצאת לטיול או אטרקציה בכל אזור באי. כדי להנות מהאטרקציות הרבות שהיא מציע מומלץ לשהות באי לפחות שבוע ימים.

טיול 7 האיים - קופיפי

טיול מרהיב סובב קופיפי, במהלכו נגיע לאחד החופים המפורסמים בעולם – מאיה ביי, לשנרקל בשוניות האלמוגים הצבעוניות עם שלל בעלי החיים המיוחדים, נבקר בלגונה הכחולה, קאי איילנד וגם באי הקופים.

החל מ - מבוגר: 1,900 באט/ ילד מתחת לגיל 12: 1,700 באט

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

טיול אופנועי ים סביב פוקט

צאו להרפתקה ימית על אופנועי ים דרך הנהרות והאיים סביב הצד המזרחי של האי פוקט. טיול אקסטרים בלתי נשכח ומלא אדרנלין של כ 5 שעות עם מדריכים מקצועיים ובניהול ישראלי. הטיול יוצא למספר איים במפרץ פאנג - נגה היפהפה, חוויה מיוחדת

החל מ- 7,000 באט – המחיר הוא לזוג או ליחיד על אופנוע ים אחד.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

קורס בישול בפוקט

הצטרפו למסע קולינרי עשיר במטבח התאילנדי המסורתי. בקורס תלמדו על השיטות והטכניקות המיוחדות של המטבח התאילנדי וגם תכירו את המנות התאיות הטעימות והאייקוניות. בנוסף, בימי שני וחמישי אחר הצהריים תעברו סיור מודרך בשוק מקומי ...

החל מ- 2,000 באט לאדם. ילדים מתחת לגיל 8 - בחינם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

אומגות בפוקט

הצטרפו אלינו לחווית אקסטרים מטריפה בלב הג'ונגלים של פוקט. טיול אומגות בפוקט הינו דרך נהדרת ומעניינת במיוחד לראות את יער הגשם הסבוך מנקודת מבטן של החיות- בין צמרות העצים.האטרקציה היא חובה לכל חובבי האקסטרים, וגם למשפחות עם ילדים המחפשות חוויה מרגשת שתיזכר לעד.

החל מ- 1,100 באט מבוגר/ילד

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ למשפחות

טיול 4 האיים

טיול 4 איים הידוע לאזור פאנג נגה וג'יימס בונד איילנד. הטיול כולל ביקור במפרץ פאנג נגה, ביקור באי פאנק וכניסה למערת נטיפים, ביקור בג'יימס בונד איילנד, האי הצף PANAYEE, שייט קייאקים באי הונג וביקור באי נאקה.

החל מ - מבוגר: 1,800 באט/ ילד מתחת לגיל :12 1,500 באט


לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ למשפחות

חוות פילים טיפולית בפוקט

חוויה מגבשת לכל המשפחה המקנה לילדים אפשרות להיכנס לעולמן המופלא של החיות היבשתיות הגדולות על פני כדור הארץ. חוות הטיפול אשר ממוקמת בלב הטבע הפראי של פוקט נועדה לשקם ולסייע לפילים אשר שרדו את התעשיה של רכיבה על פילים בתאילנד. במתחם תוכלו לרחוץ את הפילים, להאכיל אותם, לשחק איתם ואפילו לצאת איתם לטיול קצר בטבע היפה של פוקט.

החל מ- מבוגר: 2,000 באט / ילד: 1,500 באט

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ למשפחות

טיול טרקטורונים בפוקט



טיול אקסטרים בלב הטבע של פוקט, מסלול טרקטורונים לאוהבי האקסטרים! יש אפשרות לשילוב עם אומגות. אנחנו ממליצים על המסלול של שעה - עם הגעה לביג בודהה!

החל מ-1,100 באט | מורכב - 800 באט

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

פארק המים אנדמנדה

פארק המים אנדמנדה החדש והגדול בתאילנד שנחנך בתחילת שנת 2022 כולל 25 מתקנים המתאימים לילדים בכל הגילאים, וכמובן גם למבוגרים שבינינו. הפארק אנדמנדה, ששמו נלקח מסיפורי המיתולוגיה התאילנדית, מזמין אתכם לחוויה ייחודית ויקח אתכם להרפתקה בהשראת התרבות והמסורת התאילנדית.

החל מ-1,350 באט/ילד 850 באט

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ למשפחות

טיול עם נהג פרטי באי פוקט


האי פוקט הוא האי הגדול והמגוון ביותר בתאילנד. ברחבי האי תוכלו למצוא נקודות תצפית יפהפיות, מקדשים מעניינים, שווקים תאים אותנטיים ומסעדות מיוחדות. אנחנו בתאי טורס ארגנו לכם טיול חוויתי באתרים הכי אייקוניים בפוקט.

החל מ- 4,500 באט

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

מופע דולפינים בפוקט

מופע דולפינים מדהים שזוכה לשבחרים רבים ממבקרים בכל העולם, שמאפשר לכם להכיר מקרוב את הדולפינים ולהנות מחוויה ייחודית, מתאים לזוגות ומשפחות.
החל מ- מבוגר – 600 באט / ילד – 350 באט

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ למשפחות

פנטזי שואו בפוקט

מופע פנטזי שבפוקט הוא מופע התרבות השלם והעשיר ביותר, במהלך המופע העשיר תהנו משלל אורות, אקרובטיקה, אפקטים, רקדנים ועוד המון המון הפתעות, ממש הרגשה של קרקס לכל דבר.

החל מ- 1,600 באט לאדם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ למשפחות

קרניבל מג'יק

פארק קרניבל מג'יק הוא ממש כמו שהוא נשמע, קרנבל עצום וצבעוני הכולל מופעים מרהיבים, מצעדים, מתקני שעשועים, פסלים אינטראקטיביים, דוכנים, חנויות ודוכני אוכל. אנחנו ממליצים על קרניבל מג'יק בחום לחוויה מיוחדת לכל המשפחה.

החל מ- מופע בלבד 1750 מופע + בופה 1850

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ למשפחות
אטרקציות בפוקט | logo ver w slogen

אנחנו מציעים את האטרקציות המהנות בפוקט.
לפרטים על טיול בפוקט ובדיקת מחירים מוזמנים ליצור איתנו קשר בקליק אחד בוואטסאפ.